کد خبر: ۲۰۵۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸
­معاونت امور زنان و خانواده گفت: ملزم هستیم گوش شنوای مطالبات زنان هنرمند در عرصه سینمای ایران باشیم و با همکاری نهاد‌های مسئول و متولی برای طراحی ساز و کار لازم صیانت از شان و منزلت زنان، در این حوزه یاری میخواهیم.

دعوت معاون رئیس جمهور از بانوان هنرمند کشور برای تبیین و رفع مشکلاتشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، در پی انتشار اخباری از سوی زنان دست اندرکار سینمای ایران درخصوص آزارگری و اعمال قدرت بر زنان در سینما؛ دکتر انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با صدور پیامی از بانوان هنرمند و دردمند دعوت کرد تا در نشستی مسائل و مشکلات این حوزه را مطرح و در تبیین راهکار‌های عملیاتی مشارکت کنند.
متن پیام معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جایگاه زنان در هنر سینما و حضور موثر آنان، لزوم صیانت از شان والای این هنرمندان را طلب می‌کند؛ لذا خلا قوانین و دستورالعمل‌ها و حمایت‌های لازم نباید حضور مفید و ارزشمند زنان در عرصه هنر هفتم را مخدوش کند.
همانطور که طی چهار دهه از انقلاب، زنان ما دوشادوش مردان در ارتقای علم، اقتصاد، سیاست و فرهنگ این مرزو بوم تلاش کردند و وجود ضوابط و ارزش‌ها و قوانین، توانسته است یکی از سالمترین و امن‌ترین محیط‌های اداری را در حیطه مسائل اخلاقی برایشان خلق کند.
دولت مردمی نیز باشعار مبارزه با فساد، خود را موظف به برخورد با هرگونه فساد و تعدی اعم از اداری، مالی و اخلاقی می‌داند و هیچگونه اغماضی را در این مسیر برنمی تابد. معاونت زنان و خانواده برخود لازم می‌داند که گوش شنوای مطالبات زنان هنرمند در عرصه سینمای ایران باشد و با دعوت از این عزیزان و با همکاری نهاد‌های مسئول و متولی برای طراحی ساز و کار لازم صیانت از شان و منزلت زنان، در این حوزه یاری رساند؛ لذا از بانوان هنرمند و دردمند این حوزه دعوت می‌شود در نشستی که در محل معاونت تشکیل می‌شود، شرکت و مسائل و مشکلات این حوزه را مطرح و در تبیین راهکار‌های عملیاتی مشارکت نمایند.
انسیه خزعلی

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار