کد خبر: ۲۰۷۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
‌بهنوش بختیاری با روایت تجربه آزار جنسی‌ای که دیده است اعلام کرد موافق جنبش می‌تو است و از آن حمایت می‌کند و اگر هم لازم باشد نام آزارگرش را فاش خواهد کرد.

تجربه بهنوش بختیاری از آزار جنسی

‌بهنوش بختیاری با روایت تجربه آزار جنسی‌ای که دیده است اعلام کرد موافق جنبش می‌تو است و از آن حمایت می‌کند و اگر هم لازم باشد نام آزارگرش را فاش خواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، بهنوش بختیاری در گفت‌وگو با یکی از تلویزیون‌های اینترنتی، از تجربه آزار جنسی گفت و اعلام کرد این موضوع را پیگیری قضایی کرده و اگر لازم باشد نام آزارگر خود را هم فاش خواهد می‌کند.

بهنوش بختیاری در این‌باره گفت: «در این ۲۶ سالی که در سینما حضور داشتم و فعالیت کردم، هیچ‌وقت چنین چیزی را تجربه نکردم به جز کار آخرم. ماجرا این است که یک واژه‌ای داریم به نام زن شوهردار، انسان متاهل و متعد، این آقا با علم به این موضوع به من پیشنهاد داد و واکنش من هم چک و لگد و فحش بود. عمق فاجعه اینجا است که همسر و فرزند این فرد هم سر صحنه حضور داشتند.»

او ادامه داد: «چون پاسخ این آقا را ندادم، هزار تومان از حق‌الزحمه من را پرداخت نکردند، یک روز من را سوار ماشینشان کردند و از شورآباد قم به سمت تهران حرکت کردیم، من را کیلومترها دورتر از خانه برد، به او گفتم نگه دارد توجهی نکرد تا در نهایت با ۱۱۰ تماس گرفتم. به من گفت اگر یکم با من سازش کنی، پولت را هم می‌دهم، من هم با لگد زدم توی کمر او و گفتم خاک‌ بر سر منِ بختیاری اگر به خاطر پول چنین کاری را انجام دهم.»

او در پایان گفت: «ولی از طریق مراجع قضایی ماجرای حقوق را پیگیری کردم و اگر هم لازم شود، نام ایشان را فاش می‌کنم در حال حاضر هم موافق جنبش می‌تو هستم چون هر کسی یک پولی به دستش آمده فکر کرده می‌تواند به سینما بیاید و هرکاری دوست دارد انجام دهد.»

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار