کد خبر: ۲۰۸۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸
نظامیان صهیونیست‌ با تیراندازی مکرر مانع از امداد به موقع و نجات «شیرین ابوعاقله» شدند. ویدیوی لحظه کشته شدن این خبرنگار الجزیره را ببینید.

ویدئوی لحظه تلخ کشته شدن خبرنگار الجزیره + فلیم

منابع خبری گزارش دادند که خبرنگار شبکه قطری الجزیره، سحرگاه امروز(چهارشنبه) در اردوگاه جنین، مورد هدف گلوله‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت و کشته شد.

به گزارش روسیا الیوم، سحرگاه امروز چهارشنبه "شیرین ابوعاقله"، خبرنگار شبکه الجزیره هنگام تصویربرداری از اردوگاه جنین به واسطه شلیک مستقیم نیروهای رژیم صهیونیستی کشته شد.

پیشتر وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد شیرین ابوعاقله از ناحیه سر با گلوله پلاستیکی مورد هدف نیروهای رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

براساس این بیانیه، این خبرنگار پس از اصابت به بیمارستان منتقل شد منتهی به دلیل شدت جراحات وارده، تلاش‌های تیم پزشکی برای نجات وی موفق نبود.

همچنین طبق این بیانیه علی السمودی، خبرنگار روزنامه القدس نیز از ناحیه کمر مورد هدف قرار گرفته شد. به گفته وزارت بهداشت فلسطین حال عمومی وی در وضعیت پایدار قرار دارد.

رسانه‌های فلسطینی در همین زمینه گزارش دادند که درگیری‌های مسلحانه در اردوگاه جنین بین گروهی از رزمندگان مقاومت و ارتش اسرائیل رخ داده است.

شایان ذکر است که شرین ابوعاقله یکی از اولین نسل از خبرنگاران میدانی شبکه الجزیره است.

شیرین ابوعاقله در سال ۱۹۷۱ در قدس اشغالی  به دنیا آمد و دارای مدرک لیسانس روزنامه نگاری و رسانه از دانشگاه یرموک اردن است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار