کد خبر: ۲۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱
معاون امور مهندسی وزارت نفت خبر داد:
معاون امور مهندسی وزارت نفت، گفت: تا پایان سال 94 دویست میلیون متر مکعب به ظرفیت گاز کشور افزوده می شود و این تعهدی است که وزارت نفت داده و ما با جدیت آن را دنبال کرده تا عملیاتی شود.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛سیدعماد حسینی، تشکیل اتاق فکر با پنج ذی نفع را نخستین گام برای شناخت تهدیدها، رفع موانع و ساماندهی امور مهندسی در صنعت نفت عنوان کرد و گفت: در این اتاق فکر درهای وزارت نفت به روی بخش خصوصی باز شد، ضمن این که به رویکرد سیستمی و نگرش یکپارچه به مسائل نیز توجه ویژه ای شده است.
 
وی تفهیم ذی نفعان در تصمیم گیریها و رفع موانع و پرهیز از تفکرات جزیره ای و بخشی نگری و همچنین باور کارآفرینان را از دیگر مسائل مطرح شده در اتاق فکر دانست و گفت: پیشنهاد می شود برای هم افزایی و همراهی با تشکلهای صنفی، سازمان نظام صنفی در صنعت نفت تشکیل شود.
 
حسینی همچنین از تاسیس بانک نفت، صندوق پیمانکاری بخش خصوصی را از برنامه های دیگر در جهت توسعه صنعت نفت عنوان کرد.
 
معاون امور مهندسی وزارت نفت، در پاسخ به اینکه آیا برای توسعه میادین مشترک منتظر قراردادهای جدید نفتی هستید گفت: توسعه میادین مشترک کار خودش را به صورت رو تین دنبال می کند و پروژه های اولویت دار در حال اجراست که تا پایان سال نیز پنج پروژه اولویت دار را به بهره برداری می رسانیم.
 
وی تصریح کرد:برای سال آینده نیز اولویت های دیگری را که در حال حاضر در مرحله ارزیابی فیزیکی قرار دارند، تعریف خواهیم کرد.
 
حسینی خاطرنشان کرد: تا پایان سال 94 دویست میلیون متر مکعب به ظرفیت گاز کشور افزوده می شود و این تعهدی است که وزارت نفت داده و ما با جدیت آن را دنبال کرده تا عملیاتی شود.
 
معاون وزیر نفت یادآور شد: تمام تلاش مجموعه وزارت نفت این است که تعهدات خود را تا پایان سال عملیاتی کند و لذا مشکل تامین گاز نخواهیم داشت.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: نفت ، گاز ، مترمکعب ، خصوصی ، صنفی
نام:
ایمیل:
* نظر: