کد خبر: ۲۱۱۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
به باور فعالان، بازار سکه با تقاضای مازاد روبرو شده و احتمالا قیمت سکه با ریزش همراه شود، بنابراین خریداران باید با هوشیاری کامل نسبت به خرید سکه اقدام کنند.

ترس در بازار سکه؛ خریداران سکه هوشیار باشند!

اقتصادنیوز نوشت: به باور فعالان، بازار سکه با تقاضای مازاد روبرو شده و احتمالا قیمت سکه با ریزش همراه شود، بنابراین خریداران باید با هوشیاری کامل نسبت به خرید سکه اقدام کنند.

اواخر هفته گذشته بود که رعشه به جان قیمت طلای جهانی افتاد.

برگشت قیمت طلا به قبل از جنگ اوکراین

قیمت اونس طلا هفته قبل بعد از ماه ها کانال ۱۸۰۰ دلار را از دست داد و از نیمه‌کانال ۱۷۰۰ دلار هم پایین رفت. به عبارت دیگر قیمت اونس طلا به قبل از جنگ روسیه و اوکراین برگشت.

ترس در بازار سکه

به دنبال ریزش قیمت اونس طلا فاصله ارزش ذاتی سکه با قیمت بازار به بالای ۲ میلیون تومان رسید و حباب چشمگیر سکه موجب ترس سکه‌بازان شد. آنها معتقدند در شرایط فعلی در موقعیت خرید قرار گرفتن غیر منطقی است.

احتمال تشنج در بازار سکه/ خریداران هوشیار باشند!

به باور فعالان، بازار سکه با تقاضای مازاد روبرو شده و احتمالا قیمت سکه با ریزش همراه شود، بنابراین خریداران با هوشیاری کامل نسبت به خرید سکه اقدام کنند که احتمال تشنج قیمت سکه وجود دارد.

شرایط سخت برای قیمت سکه

این دسته از معامله گران می گفتند شرایط برای ماندگاری فلز گران بهای داخلی در کانال ۱۵ میلیون تومان سخت شده و در صورت شکست محدوده یاد شده احتمال برگشت تا ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان وجود دارد.

نگاه بازار سکه به قیمت دلار

با این حال عده ای دیگر به اثرگذاری نرخ دلار را اشاره می کردند .

به باور آنها درصورتی که اسکناس آمریکایی رشد را تجربه کند از روند نزولی سکه کاسته خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار