کد خبر: ۲۱۲۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
هرچند که بازار سرمایه روز گذشته یک صعود خفیف را پشت سر گذاشت اما امروز دوباره به روند نزولی خود بازگشت و همه شاخص‌های این بازار قرمزرنگ شدند.

بورس دوباره قرمز شد

هرچند که بازار سرمایه روز گذشته یک صعود خفیف را پشت سر گذاشت اما امروز دوباره به روند نزولی خود بازگشت و همه شاخص‌های این بازار قرمزرنگ شدند.

شاخص کل بورس امروز با ۹۶۳۵ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۴۶۳ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۴۳۳۸ واحد کاهش یافت و رقم ۴۰۰ هزار و ۱۴۷ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۳۰۵ هزار معامله به ارزش ۳۴ هزار و ۹۶۲ میلیارد ریال انجام شد.

معدنی و صنعتی گلگهر، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، توسعه معادن و فلزات و پتروشیمی نوری نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم امروز ۲۳۳ واحد کاهش یافت و تا رقم ۱۹ هزار و ۱۸۱ واحد نزول کرد. در این بازار ۱۴۹ هزار معامله انجام شد که ۱۶ هزار و ۸۲۵ میلیارد ریال ارزش داشت. سنگ آهن گوهرزمین، پلیمر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، پالایش نفت لاوان، فولاد هرمزگان جنوب و بهمن دیزل نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار گذاشتند.

دیروز نیز هرچند که روند حرکت شاخص کل بورس در ساعات میانی صعودی بود، اما این شاخص در ساعات پایانی دوباره روند نزولی به خود گرفت تا درنهایت صعود خفیفی را ثبت کرده باشد.

شاخص کل بورس روز شنبه با ۱۶۱۱ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۴۷۳ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۷۷۵ واحد افزایش یافت و رقم ۴۰۴ هزار و ۶۵۷ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۳۰۰ هزار معامله به ارزش ۳۹ هزار و ۴۹۲ میلیارد ریال انجام شد تا هفته خوبی برای بازار سرمایه شروع نشده باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار