کد خبر: ۲۱۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از حضور سریع پلیس در مناطق سیل زده امامزاده داوود (ع) و امداد به سیل زدگان و تامین امنیت منطقه خبر داد.
حضور سریع پلیس در مناطق سیل زده امامزاده داوود (ع)به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار حمید هداوند در پی وقوع حادثه سیل در منطقه امامزاده داوود در ساعات اولیه بامداد امروز با حضور در منطقه ۱۳ در تشریح اقدامات پلیس گفت: از دقایق اولیه وقوع این اتفاق عوامل و یگان‌های مختلف فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در محل حادثه حضور پیدا کردند و اقدامات لازم را در خصوص برقراری امنیت و کمک به سیل زدگان به عمل آوردند.
 
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه پلیس همواره خود را در همه عرصه‌ها و حوادث خدمتگزار مردم می‌داند، بیان داشت: کارکنان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، یگان‌های ویژه و یگان امداد و پلیس پیشگیری و سایر پلیس‌های تخصصی از دقایق اولیه این حادثه در محل حضور پیدا کردند و ضمن برقراری امنیت منطقه به آسیب دیدگان این حادثه به نحو مقتضی کمک رسانی کردند.
 
سردار هداوند تاکید کرد: تا ساماندهی کامل این منطقه، پلیس حضوری فعال در منطقه خواهد داشت و تمام تلاش و همت خود را صرف خدمت گزاری به آسیب دیدگان این حادثه خواهد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار