کد خبر: ۲۱۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
رئیس‌جمهور از استاندار تهران خواست تا کلیه امکانات امدادی اعم از هلال احمر، شهرداری و ستاد مدیریت بحران را برای تسریع در عملیات امداد و نجات و نیز تمهید پیش‌بینی‌های لازم برای پیشگیری از حوادث مشابه سیل در امامزاده داوود (ع)، بسیج کند.

دستور رئیس‌جمهور برای تسریع امدادرسانی به سیل‌زدگان امامزاده داوود (ع)

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه، در حالی که به منظور برگزاری سی‌امین سفر استانی دولت مردمی به همدان سفر کرده است، به رئیس دفتر خود ماموریت داد که در تماس با استاندار تهران پیگیر آخرین وضعیت امدادرسانی به سیلزدگان امامزاده داوود (ع)‌ تهران شود.

بر این اساس،  غلامحسین اسماعیلی در تماس با استاندار تهران که در محل امامزاده داوود (ع) حضور دارد، دستورات رئیسی مبنی بر بسیج کلیه امکانات امدادی اعم از هلال احمر، شهرداری و ستاد مدیریت بحران برای تسریع در عملیات امداد و نجات و نیز تمهید پیش‌بینی‌های لازم برای پیشگیری از حوادث مشابه را به وی ابلاغ کرد.‌

معاون اول رئیس‌جمهور نیز در تماس تلفنی با استاندار تهران بر ضرورت بسیج تمامی امکانات و تجهیزات برای امدادرسانی و کمک به آسیب دیدگان حادثه شب گذشته امامزاده داوود تاکید کرد.

محمد مخبر با اشاره به ضرورت تسریع در عملیات نجات مفقودین، دستور داد تا تمامی امکانات و ظرفیت های دستگاه های مسئول هر چه سریعتر در اختیار نیروهای عملیاتی و امدادرسان قرار گیرد.
وی هم چنین با تسلیت به خانواده های داغدیده ، از محسن منصوری خواست تا خسارات مالی وارده به مردم و همچنین زیرساخت های عمرانی آسیب دیده را برای جبران و بازسازی گزارش نماید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار