کد خبر: ۲۱۶۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲
ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده است که گفته شده مربوط به تمرینات زنان یگان‌های ویژه فراجا است.

اولین تصاویر از تمرینات اختصاصی زنان یگان‌های ویژه فراجا + فیلم

چند سال قبل یگان زنان راه اندازی و کارهای ستادی لازم نیز انجام شد اما از اسفند سال ۱۴۰۰ اولین گردان زنان یگان ویژه عملیاتی شد؛ به طوری‌که با گرفتن تجهیزات و لباس حتی در چند مورد حوادث و ناآرامی‌های امسال در صحنه حضور داشته و مأموریت انجام دادند.

چندی قبل فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی با تاکید براینکه کار و مسوولیت اصلی زنان یگان ویژه، شناسایی، عملیات روانی و دستگیری افرادی است که مردان یگان ویژه به دلیل رعایت موازین شرعی نمی توانند در صحنه ناآرامی اجتماعی آنها را دستگیر کنند گفت: این زنان یگان ویژه هستند که این اقدامات را انجام داده و در مرحله بعد هم افراد دستگیر شده را منتقل می‌کنند.

سردار کرمی با بیان این مطلب که زنان یگان ویژه در کنار یگان مردان در ماموریت ها حضور دارند از توسعه یگان ویژه زنان و استقرار آنها در تمام استان‌ها در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: در سال گذشته زنان یگان ویژه در ۱۰ استان مستقر بودند.

فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی با اعلام این مطلب که در سال جاری گردان زنان یگان ویژه در سه حوزه افسری، کادر و درجه داری فعال خواهند بود خاطرنشان کرد: یک گردان از زنان یگان ویژه هم در تهران مستقر هستند.

در ادامه تصاویری مشاهده می کنید که منتسب به تمرین این گروه بوده و در رسانه ها منتشر شده است: 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار