کد خبر: ۲۱۷۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
بورس کالا در این هفته میزبان 4 خودرو است. فردا دوشنبه 7 آذر در این بازار عرضه می‌شود. اما جزئیات و قیمت در این عرضه چیست؟

به گزارش تجارت‌نیوز، فردا دوشنبه 4 آذر 1401 مجموعا 900 دستگاه هایما در بورس کالا عرضه می‌شود.

به نقل از کالاخبر، گروه صنعتی ایران خودرو فردا دوشنبه 400 دستگاه هایما S7 سفید، 200 دستگاه هایما S7 مشکی آبنوس سفارشی، 200 دستگاه هایما S5 سفید، 50 دستگاه هایما S5 قرمز ونیزی و 50 دستگاه هایما S5 نقره‌ای تیتانیوم را در تالار بورس کالا عرضه می‌کند.

ایران خودرو قیمتی را که برای هایما S7 سفید در نظر گرفته 810میلیون تومان و هایما S7 مشکی آبنوس سفارشی 833میلیون و 500هزار تومان است.

این شرکت همچنین قیمت 705میلیون و 500هزار تومان را برای هایما S5 سفید و 720میلیون تومان را برای هایما S5 قرمز ونیزی و نقره‌ای تیتانیوم اعلام کرده است.

عرضه تمامی این خودروها، هر کدملی (خریداران حقیقی) مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کد‌های عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک خودرو بوده و خریداران باید شرایط سنی 18 سال را داشته و اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس اینجا اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه‌های متعلقات قانونی) اطلاع‌رسانی می‌شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی‌های مجاز، بیمه‌گر موردنظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه‌های جانبی اقدام کنند.

هزینه‌های جانبی در کلیه این خودرو‌ها شامل بیمه و شماره‌گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ 43میلیون و 713هزار و 100ریال است و 12درصد مالیات و عوارض قانونی برای هایما S5 و 13درصد مالیات و عوارض قانونی برای هایما S7 افزوده می‌شود که بر اساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

پیش پرداخت هایما 25درصد و تاریخ تحویل آن 6 اسفندماه است.

هایما S7 مشکی آبنوس سفارشی مجهز به جک برقی صندوق عقب و با پوشش نانو سرامیکی است و هایما S7 نقره‌ای تیتانیوم و S5 قرمز ونیزی نیز دارای پوشش نانو سرامیکی است.

برای اطلاع از زمان عرضه 3 خودرو دیگر در بورس کالا لینک زیر را بخوانید.

برای اطلاع از تمامی جزئیات عرضه 4 خودرو هایما، پژو 207، تارا و لاماری ایما در بورس کالا لینک زیر را بخوانید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار