کد خبر: ۲۱۸۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس :
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با عرضه خودو در بورس کالا،کل زنجیره شفاف و واقعی شده و امکان واسطه گری در بیرون بورس هم به حداقل می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما و به نقل از سنا سید کاظم موسوی عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: مردم از ضعف شفافیت و وجود مافیا در عرضه کالاها ناراضی هستند و به نظر می‌رسد اگر با حمایت دولت، زمینه عرضه همه محصولات زنجیره تولید در بورس کالا فراهم شود و همه مصرف کنندگان از بورس کالا خرید کنند، به هیچ یک از مشکلات فعلی برنخواهیم خورد.

 وی با بیان اینکه شفافیت در همه مباحث اقتصادی قدرت مافیا را از بین می‌برد اضافه کرد: با عرضه خودروهای مختلف در بورس کالا، شاهد شفافیت بیش از پیش در زمینه مربوط به عرضه خودرو و حذف دلالان و واسطه‌گرانی هستیم که از گذشته‌های دور باعث برهم ریختگی بازار خودرو بودند.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر، سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: عرضه خودرو از طریق سازوکار بورس کالا شرایط بهتری را برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان نهایی فراهم می‌کند.

 

موسوی گفت: دولت با برنامه‌های دقیق و مدیریت درست می‌تواند اقتصاد کشور را بیش از پیش شفاف‌تر کرده و حمایت از تولید داخلی را در راس برنامه‌های خود قرار دهد

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار