کد خبر: ۲۲۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
امیر قلعه‌نویی و فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی به توافق رسیده‌اند و بعد از بازی گل‌گهر، نتیجه نهایی اعلام می‌شود.

قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال شد

امیر قلعه‌نویی و فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی به توافق رسیده‌اند و بعد از بازی گل‌گهر، نتیجه نهایی اعلام می‌شود.

بعد از به نتیجه نرسیدن مذاکرات فدراسیون فوتبال با فلیکس سانچس که شب گذشته (شنبه) به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی اکوادور اعلام شد، امیر قلعه‌نویی به گزینه اصلی تیم ملی ایران تبدیل شد.

فدراسیون فوتبال و قلعه نویی دیشب به صورت تلفنی دومین مرتبه از مذاکره خود را انجام داده‌اند و امشب تصمیم نهایی برای عقد قرارداد میان طرفین گرفته می‌شود.

با توجه به اینکه قلعه‌نویی فعلا هدایت گل‌گهر را بر عهده دارد و تیمش امشب در سیرجان میزبان نفت مسجدسلیمان است، اعلام توافق و عقد قرارداد میان طرفین به بعد از بازی امشب موکول شده است اما بر اساس اعلام یک منبع موثق در فدراسیون فوتبال، باشگاه گل‌گهر نیز با این مساله موافقت کرده است.

احتمالا قلعه‌نویی همزمان هدایت تیم ملی و گل‌گهر را تا پایان فصل بر عهده خواهد داشت و با اتمام لیگ، به سرمربی تمام وقت تیم ملی ایران تبدیل می‌شود تا بعد از ۱۶ سال، بار دیگر سکان هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

فدراسیون فوتبال به خاطر مدت قرارداد با سانچس به توافق نرسید چرا که این سرمربی خواهان قرارداد بلندمدت بود اما هدف‌گذاری اولیه فدراسیون فوتبال، جام ملت‌های آسیاست که دی ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

باید دید قرارداد قلعه‌نویی با فدراسیون فوتبال چه مدت خواهد بود چرا که فدراسیون و مردم انتظار قهرمانی از تیم ملی در جام ملت‌ها را دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار