کد خبر: ۲۲۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
در انتهای بازار رقم خورد:
شاخص کل بورس با رشد ۷۳ هزار و ۲۵۵ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۴۳۸ هزار و ۵۴۲ واحدی ایستاد.

شنبه (۹ اردیبهشت) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۴۵ هزار و ۴۵۸ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۴۱۰ هزار و ۷۴۴ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۷۳ هزار و ۲۵۵ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۴۳۸ هزار و ۵۴۲ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۱۴ هزار و ۱۰۹ میلیارد تومان رسید. «فولاد»، «فارس» و «فملی» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شستا»، «پی باد» و «فملی» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۱۴ هزار و ۴۵۱ واحدی روی پله ۸۰۰ هزار و ۹۴۶ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۲۳ هزار و ۳۰ میلیارد سهم به ارزش ۱۴ هزار و ۱۰۹ هزارمیلیارد تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با رشد ۶۲۷ واحدی روی پله ۳۰ هزار و ۳۷۰ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۴ هزار و ۹۴۰ میلیارد سهم به ارزش ۴ هزار و ۱۸ میلیارد تومان رسید.
برترین گروه صنعتی بورس
امروز فلزات اساسی بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۲ هزار و ۵۳۰ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «خودرو» و «شیمیایی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.
بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس
سهام شرکت‌های وبیمه، شیران، وبهمن بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های سنیر، وایران و غاذر بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.
افزایش و کاهش قیمت در فرابورس
سهام شرکت‌های خکرمان، چخزر و کشرق بیشترین افزایش قیمت و سهام سبزوا، بزاگرس و قچار بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.
برترین عرضه و تقاضا در بورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های پی باد، وملی و افران یشترین عرضه فروش را نماد‌های افران، فیروزا و همای در بورس ایران داشتند.
برترین عرضه و تقاضا در فرابورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های آوند، ثبات واعتماد و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اعتماد، ثبات و آوند در فرابورس ایران داشتند.
بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
نماد‌های فولاد، افران و شستا بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها شستا، فولاد و ثبهساز بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اراد ۱۲۷۴، اراد ۱۲۱۴، اراد ۱۱۷۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های کرمان، کارا و دی بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار