کد خبر: ۲۲۳۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
دوازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس، بزرگ‌ترین رویداد نوآوری و فناوری ایران، امروز ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ پس از ۴ روز به کار خود پایان داد.

اینوتکس ۱۴۰۲ به ایستگاه پایانی رسیددوازدهمین نمایشگاه اینوتکس، بزرگ‌ترین رویداد نوآوری و فناوری ایران، ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ پس از ۴ روز نمایش و ارائه بازیگران زیست‌بوم نوآوری ایران، روز پایانی خود را طی کرد. امسال اولین رویداد فینوتکس نیز با هدف تمرکز بر بازیگران سرمایه‌گذاری و تأمین مالی زیست‌بوم نوآوری و فناوری برگزار شده بود که همزمان با اینوتکس، به پایان رسید.

در مراسم اختتامیه رویداد اینوتکس ۱۴۰۲، برگزیدگان مسابقه علمی کنز، رویداد «اینوتکس پیچ» و رویداد «اینوتکسیکاپ» نیز مورد تقدیر قرار گرفتند. اینوتکس‌پیچ، برنامه رقابت استارت‌آپ‌ها در حضور سرمایه‌گذاران و امتیازدهی به آنان توسط داوران مطرح ایرانی و بین‌المللی است و رویداد اینوتکسیکاپ نیز فرصتی است که کودکان و نوجوانان با قرار گرفتن در موقعیت‌های عملی، چالش‌های مختلف و مواجه با مسائل گوناگون، راه‌حل‌ها و ایده‌های مناسب ارائه دهند.

در این دوره از بخش اینوتکس پیج، برای برگزیدگان جایزه 30 و 20 میلیونی در نظر گرفته شده بود که تیم کروسین فدک از استان خراسان رضوی برگزیده رتبه اول و تیم بومرنگ، از استان هرمزگان به عنوان برگزیده رتبه دوم انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند. به برندگان اینوتکس پیچ، علاوه بر جایزه نقدی، مبلغ ۱ میلیارد ریال تسهیلات نیز از طرف پست بانک ایران اعطا شد.

در این بخش، «بتل استارت‌آپی» نیز برگزار شد که در آن تیم‌های مختلف استارت‌آپی به صورت دو به دو و در زمان‌های ۳ دقیقه‌ای تیم مقابل خود را از نظر مارکتینگ و بازار به چالش کشیدند. این برنامه نیز یک برنده با جایزه ۵ میلیون تومانی و امکان دریافت تسهیلات پست‌بانک ایران داشت.

به برندگان بخش سیکاپ در رویداد اینوتکس نیز گواهی و مدال سازمان مالکیت فکری ویپا اعطا شد. رتبه اول این بخش، به محدثه سادات مقتدایی برای طرح وایت‌برد هوشمند اعطا شد و محمدرضا سلطان‌زاده با طرح ربات cnc رتبه دوم را کسب کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار