کد خبر: ۲۲۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
رئیس‌جمهور که به دعوت رسمی «جوکو ویدودو» همتای اندونزیایی خود و در راستای گسترش و تعمیق تعاملات اقتصادی و سیاسی با کشورهای آسیایی عازم اندونزی شده است، وارد فرودگاه جاکارتا شد.

استقبال رسمی از رئیسی در جاکارتا

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی که به دعوت رسمی رئیس‌جمهور اندونزی به این کشور سفر کرده است، صبح سه‌شنبه به وقت محلی، وارد فرودگاه بین‌المللی جاکارتا شد و از سوی «ذولکیفلی حسن» وزیر تجارت اندونزی مورد استقبال قرار گرفت.

دیدار با رئیس‌جمهور اندونزی و امضای اسناد مهم همکاری‌های دوجانبه از سوی مقامات دو کشور و همچنین دیدار با رئیس اتحادیه آ.سه.آن، رئیس مجلس نمایندگان، رئیس مجلس مشورتی خلق اندونزی و ملاقات و گفت‌وگو با تجار و بازرگانان اندونزی و ایران بخشی از برنامه‌های رئیس‌جمهور در این سفر دو روزه است.

رئیس جمهور اندونزی در محل کاخ ریاست جمهوری این کشور به صورت رسمی از رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران استقبال کرد.

«جوکو ویدودو» رئیس جمهور اندونزی در محل کاخ مردکا به صورت رسمی از سید ابراهیم رئیسی که در رأس هیئت عالیرتبه اقتصادی و سیاسی به اندونزی سفر کرده است، استقبال کرد.

در مراسم استقبال رسمی، پس از گرفتن عکس یادگاری روسای جمهور ایران و اندونزی، اعضای هیئت‌های عالیرتبه دو کشور معرفی شدند.

در ادامه روسای جمهور دوکشور در محوطه کاخ ریاست جمهوری اندونزی و به نشانه صلح و دوستی دو اصله نهال غرس کردند.

استقبال رسمی از رئیسی در جاکارتا

بلافاصله پس از مراسم استقبال از رئیسی از سوی رئیس جمهور اندونزی، گفت‌وگوی خصوصی روسای جمهور دو کشور در ایوان کاخ مردکا انجام شد.

در ادامه مذاکرات دوجانبه هیئت‌های عالیرتبه دو کشور برگزار شد.پس از این نشست نیز اسناد مهم همکاری‌های دوجانبه میان ایران و اندونزی به امضای مقامات دو کشور خواهد رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار