کد خبر: ۲۳۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸
یکی از روش‌هایی که بسیاری از کسب‌وکارها برای معرفی خود در کمپین‌های تبلیغاتی به‌کار می‌برند، چاپ تراکت تبلیغاتی و توزیع آن است.

یکی از روش‌هایی که بسیاری از کسب‌وکارها برای معرفی خود در کمپین‌های تبلیغاتی به‌کار می‌برند، چاپ تراکت تبلیغاتی و توزیع آن است.

مهم‌ترین مزایای استفاده از تراکت در کمپین‌های تبلیغاتی

ما در این محتوا به برخی از مزایای شاخص استفاده از تراکت در کمپین‌های تبلیغاتی خواهیم پرداخت و در پایان هم درباره چاپ تراکت تبلیغاتی توضیحاتی خواهیم داد.

تراکت تبلیغاتی چیست؟

تراکت تبلیغاتی یکی از روش‌های سنتی و کم‌هزینه تبلیغاتی است که در آن اطلاعات مربوط به کسب‌وکار و حوزه فعالیت آن روی برگه‌های که معمولا سایز آن‌ها A5 است، چاپ شده و در مکان‌ها و معابر مورد نظر بین مخاطبین هدف توزیع می‌شوند.

اطلاعاتی که در این نوع برگه‌های تبلیغاتی ارائه می‌شوند، باید کوتاه و مختصر باشند تا مخاطبین در سریع‌ترین زمان ممکن دید کلی در مورد برند، حوزه فعالیت و راه‌های ارتباطی آن به‌دست بیاورند.

برخی از مزایای شاخص استفاده از تراکت در کمپین‌های تبلیغاتی

استفاده از تراکت تبلیغاتی برای کمپین‌های تبلیغاتی مزایای بسیار جذابی برای کسب‌وکارها دارد که در ادامه این بخش در مورد برخی از مزایای چاپ و توزیع این نوع برگه‌های تبلیغاتی در کمپین‌ها با شما صحبت خواهیم کرد.

مهم‌ترین مزایای استفاده از تراکت در کمپین‌های تبلیغاتی

هدف قرار دادن مخاطبین خاص

یکی از مهم‌ترین مزایای چاپ و توزیع تراکت تبلیغاتی، هدف قرار دادن مخاطبین خاص بر اساس ویژگی‌ها و نیازهای آن‌هاست که همین موضوع سبب افزایش تاثیرگذاری این روش و بالا رفتن نرخ تبدیل آن است.

به‌طور مثال اگر کسب‌وکار شما در حوزه فروش لوازم ورزشی است، با توزیع تراکت تبلیغاتی در باشگاه‌های ورزشی می‌توانید این نوع برگه‌های تبلیغاتی را بین جوانان و افراد ورزشکار توزیع کنید که احتمال خرید محصولات و خدمات از سوی آن‌ها بیشتر است.

ارائه اطلاعات مربوط به کسب‌وکار در سریع‌ترین زمان

با استفاده از تراکت تبلیغاتی می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، اطلاعات ضروری در مورد کسب‌وکار خود را به مخاطبین هدف عرضه کنید. در چاپ تراکت تبلیغاتی حتما اطلاعات مربوط به برند تجاری، حوزه فعالیت و اطلاعات تماس خود را ارائه دهید تا افراد در صورت نیاز به خدمات شما به راحتی بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند.

مقرون به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی

استفاده از تراکت تبلیغاتی با وجود تاثیرگذاری بسیار بالا، از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون‌به‌صرفه است و با حداقل هزینه، ضمن جذب تعداد زیادی از مخاطبین خود می‌توانید فروش را افزایش دهید و احتمال موفقیت کسب‌وکار خود را به میزان قابل توجهی بالا ببرید.

جذب سریع مخاطبین

با چاپ تراکت تبلیغاتی جذاب و توزیع آن در مکان‌های مناسب این امکان را دارید که در سریع‌ترین زمان ممکن با مخاطبین جدید تعامل برقرار کنید و در صورت نیاز مخاطبین، آن‌ها را جذب کرده و فروش خود را افزایش دهید.

برندینگ و تقویت هویت نشان تجاری

چاپ تراکت تبلیغاتی یکی از روش‌های سنتی و کم‌هزینه تبلیغاتی است که تاثیر زیادی در برندسازی دارد و منجر به ثبت تصویر مثبت نسبت به نشان تجاری در ذهن مخاطبین هدف به‌عنوان مشتریان بالقوه می‌شود که این موضوع در موفقیت بلندمدت کسب‌وکار شما بسیار موثر است.

چاپ تراکت تبلیغاتی در تیم گرافیک

تیم گرافیک یکی از معتبرترین مجموعه‌های فعال در حوزه چاپ و تبلیغات در ایران است که می‌توانید سفارش طراحی و چاپ تراکت تبلیغاتی خود را به آن بسپارید.

مهم‌ترین مزایای استفاده از تراکت در کمپین‌های تبلیغاتی

سفارش طراحی و چاپ تراکت تبلیغاتی به مجموعه تیم گرافیک مزایای بسیار جذابی دارد که از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای ثبت سفارش چاپ تراکت تبلیغاتی به مجموعه تیم گرافیک نیازی به مراجعه حضوری ندارید و با ارسال درخواست خود به بخش پشتیبانی این مجموعه از طریق پیام‌رسان‌های ایتا، تلگرام، واتساپ و یا اپلیکیشن آن می‌توانید سفارش خود را به‌صورت کاملا آنلاین ثبت کنید.

  • مجموعه تیم گرافیک پس از آماده کردن سفارش مشتریان خود در سریع‌ترین زمان ممکن، آن را به آدرس مورد نظر ارسال می‌کند که همین سرعت عمل بالا در آماده کردن سفارشات و ارسال آن‌ها یکی از مزایای مهم این مجموعه محسوب می‌شود.

  • همه محصولات چاپی در مجموعه تیم گرافیک با بهترین متریال تولید می‌شوند؛ به‌علاوه این مجموعه از به‌روزترین تجهیزات برای چاپ محصولات خود استفاده می‌کند که این موضوع سبب کیفیت بالای محصولات این مرکز شده است.

  • مجموعه تیم گرافیک در این شرایط سخت اقتصادی که برای کسب‌وکارها ایجاد شده است، برای حمایت و جلب رضایت آن‌ها، محصولات باکیفیت خود را با قیمت مناسب عرضه می‌کند که این موضوع از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

  • در این مجموعه هزینه ارسال سفارش‌های بالای دومیلیون تومان کاملا رایگان است که این خدمات سبب کاهش هزینه کسب‌وکارها با تعداد سفارش بالا می‌شود.

سخن آخر

یکی از روش‌های سنتی تبلیغات کسب‌وکارها که با وجود هزینه نسبتا پایین، بسیار تاثیرگذار خواهد بود، چاپ و توزیع تراکت تبلیغاتی است.

ما در این محتوا در مورد مزایای استفاده از تراکت در کمپین‌های تبلیغاتی با شما صحبت کردیم و در پایان هم در مورد ثبت سفارش و چاپ تراکت تبلیغاتی از طریق مجموعه معتبر تیم گرافیک توضیحاتی را به شما دادیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار