کد خبر: ۲۳۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۵
با افزایش آمار سرقت خودرو، روز‌به‌روز تولیدکنندگان بیشتری ردیاب‌های مختلفی را طراحی و روانه بازار می‌کنند. با وجود تنوع بالای انواع ردیاب‌ها، همه برندها تولیدات باکیفیتی ندارند و برای اینکه جی پی اس، بهترین عملکرد ممکن را در جلوگیری از دزدیده شدن ماشین داشته باشد، باید این دستگاه را از برند معتبری خریداری کنید. بهترین مارک‌های ردیاب خودرو در ایران شامل استیلاک، زنوتیک، وایزر، تلتونیکا، هوگل، رادشید و لندر هستند.

بهترین مارک ردیاب خودرو در ایران چیست؟

با افزایش آمار سرقت خودرو، روز‌به‌روز تولیدکنندگان بیشتری ردیاب‌های مختلفی را طراحی و روانه بازار می‌کنند. با وجود تنوع بالای انواع ردیاب‌ها، همه برندها تولیدات باکیفیتی ندارند و برای اینکه جی پی اس، بهترین عملکرد ممکن را در جلوگیری از دزدیده شدن ماشین داشته باشد، باید این دستگاه را از برند معتبری خریداری کنید. بهترین مارک‌های ردیاب خودرو در ایران شامل استیلاک، زنوتیک، وایزر، تلتونیکا، هوگل، رادشید و لندر هستند. اما محصولات این برندها کیفیت و کارایی مشابهی ندارند. در این مقاله به معرفی هر کدام می‌پردازیم و راهنمایی‌تان می‌کنیم از کجا بهترین مارک ردیاب خودرو را بخرید. پس مطالعه مطلب کاربردی پیش‌رویتان را از دست ندهید.

مارک استیلاک؛ پرفروش‌ترین ردیاب خودرو

استیلاک یکی از بهترین و البته قدیمی‌ترین برندهای تولیدکننده لوازم جانبی ماشین است که محصولات متنوعی از جمله ردیاب خودرو و همچنین انواع ردیاب‌های شخصی را طراحی و روانه بازار می‌کند. ردیاب‌های استیلاک به ردیابی با دقت بالا، اتصال به سرور قوی (بدون هیچ قطعی) و پشتیبانی پاسخگو شهرت دارند و معمولا روی همه خودروها قابل‌نصب هستند. هم ردیاب‌های بی‌سیم و هم سیم‌دار میان تولیدات استیلاک دیده می‌شود که نسبت به کیفیتشان، قیمت مناسبی دارند.

بهترین مارک ردیاب خودرو در ایران چیست؟

مارک زنوتیک؛ برند تولیدکننده ردیاب‌های خودرو با امکانات متعدد

زنوتیک برند دیگری است که در زمینه تولید لوازم جانبی خودرو و بیشتر دزدگیر و دوربین دنده عقب فعالیت دارد. تنها ردیاب این برند به نام مدل X3 قابلیت‌های بسیاری دارد و به همین دلیل با بهترین جی پی اس‌های جهانی رقابت می‌کند. هشدار باز شدن درب خودرو، کلید اضطراری SOS، قابلیت شنود و خاموش کردن ماشین از راه دور از جمله امکانات ردیاب بی‌سیم زنوتیک است.

وایزر؛ بهترین ردیاب خارجی خودرو در ایران

وایزر، با مدل‌های ردیاب خودرویی F100 و F150، در ایران به‌عنوان بهترین برند ردیاب خارجی شناخته شده است. مدل F100 به دلیل امکانات کمتر قیمت پایین‌تری نیز دارد. در‌حالی‌که مدل F150 به‌عنوان یک دستگاه پیشرفته‌تر شناخته می‌شود که نیازهای حرفه‌ای‌تر کاربران را برآورده می‌سازد.

معمولا ردیاب‌های پیشرفته مانند F150 قابلیت‌های بیشتری دارند که شامل دقت بالاتر در ردیابی، امکان نظارتی لایو و هشدارهای ویژه برای امنیت خودرو می‎شوند. این امکانات تعیین موقعیت جغرافیایی دقیق، ردیابی سرعت و حتی امکانات ارتباطی بهتر با کاربران از طریق برنامه‌های کاربردی موبایل را در برمی‌گیرد.

معمولا، انتخاب بین مدل‌هایی مانند F100 و F150 بستگی به نیازها و بودجه خاص کاربران دارد. کسانی که به دنبال راهکاری اقتصادی‌تر هستند ممکن است ترجیح دهند از F100 استفاده کنند، در‌حالی‌که افرادی که نیازمند دقت و قابلیت‌های امنیتی بالاتری هستند، F150 را می‌پسندند.

تلتونیکا؛ بهترین مارک ردیاب خودرو خارجی

تلتونیکا به‌عنوان یک شرکت اروپایی، یکی از محبوب‌ترین تولیدکنندگان ردیاب خودرو در جهان است که به دلیل محصولات باکیفیت خود، شهرت دارد. تلتونیکا که بیش از 20 سال پیش در لیتوانی شروع به کار کرد، در حال حاضر بیش از 100 محصول مختلف جی پی اس را عرضه می‌کند. ردیاب‌های شخصی این برند به GNSS و GSM مجهز به بلوتوث هستند و امکان ردیابی با دقت بالا را فراهم می‌کنند.

ردیاب‌های خودرو تلتونیکا تنوع بالایی دارند و از ردیاب‌های ساده با پورت OBD گرفته تا جی پی اس‌های پیشرفته را شامل می‌شوند. ردیاب‌های پیشرفته این برند به آنتن‌های داخلی GSM و GNSS مجهز هستند. این آنتن‌ها قادرند مختصات کاربر و سایر اطلاعات مهم را جمع‌آوری کرده و از طریق شبکه GSM به سرور منتقل کنند.

هوگل؛ بهترین ردیاب خودرو با ریموت دزدگیر

در لیست بهترین مارک‌های ردیاب خودرو نام هوگل هم دیده می‌شود. جی پی اس‌های این برند امکانات پیشرفته و سابقه درخشانی دارند و توانسته‌اند رضایت درصد بالایی از مشتریان را جلب کنند. وجه تمایز محصولات هوگل مصرف پایین انرژی و عمر باتری طولانی است که همین، نیاز به شارژ مجدد را به حداقل می‌رساند. همچنین ردیاب‌های هوگل به‌سادگی به اپلیکیشن‌های موبایل متصل می‌شوند و کاربری راحتی دارند.

رادشید؛ بهترین برند ردیاب خودرو ایرانی با اپلیکیشن فارسی

اگر به دنبال محصولی ایرانی هستید، برند رادشید یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود. این برند هم محصولات باکیفیتی تولید می‌کند و هم خدمات پس از فروش مناسبی دارد. به همین دلیل توانسته جایگاه ویژه‌ای در بازار ایران پیدا کند. مزیت رادشید نسبت به انواع دیگر مارک‌های ردیاب خودرو، فارسی بودن اپلیکیشن آن است که همین، کار با جی پی اس را برای بسیاری از کسانی که به زبان انگلیسی مسلط نیستند، راحت‌تر می‌کند. ضمن اینکه دقت ردیاب‌های رادشید و تنوع بالای امکانات آن‌ها دست کمی از جی پی اس‌های خارجی ندارد.

لندر؛ بهترین مارک ردیاب ایرانی با ابعاد کوچک و ویژگی‌های بی‌نظیر

برند معتبر و ایرانی لندر از سال 1395 وارد حوزه تولید و عرضه تخصصی ردیاب‌های خودرو و موتورسیکلت شد و ابتدا کار خود را با مدل‌های LD-55 و LD-55R آغاز کرد. در سال 1397، لندر از محصول دیگری تحت عنوان LD-57R رونمایی کرد که با ابعاد کوچک، نصب راحتی دارد. سپس محصول دیگری به نام LD-56R از طرف لندر روانه بازار شد که ویژگی‌های جدیدی مانند هشدار باز کردن درب خودرو را داشت.

LD-45 با تکنولوژی OBD-II نیز محصول دیگری از این برند ایرانی و مخصوص کاربرانی است که نمی‌خواهند در سیم‌کشی وسیله نقلیه‌شان تغییراتی به وجود آورند. از سال 1398 تاکنون لندر بسیاری از ردیاب‌های دیگر با امکانات بیشتر و کیفیت بالاتر هم به بازار معرفی کرده است که دو مدل LD-60R و LD-62R از بهترین‌ها محسوب می‎شوند.

بهترین مارک ردیاب خودرو در ایران چیست؟

جلوگیری از سرقت اتومبیل با انتخاب بهترین برندهای ردیاب خودرو!

در این مقاله 7 مورد از بهترین برندهای تولیدکننده ردیاب خودرو را که محصولاتشان در بازار ایران موجود است، معرفی کردیم. اما مهم‌تر از نام برند ردیاب، خرید این دستگاه از فروشگاه‌های معتبری است که خدمات پس از فروش متعددی ارائه دهند و همچنین کیفیت محصولات را تضمین کنند. بر این اساس، ایران رهیاب به‌عنوان اولین مرکز پخش و فروش ردیاب خودرو و ردیاب شخصی و ردیاب آهنربایی در ایران بهترین گزینه پیش روی شماست.

شما می‌توانید بهترین جی پی اس‌های موجود در کشور را با قیمتی مناسب از ایران رهیاب سفارش دهید و هر کجای ایران که باشید، درب منزل تحویل بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان قبل از خرید به وب‌سایت ایران رهیاب مراجعه کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار