کد خبر: ۲۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۱
حسین محمد پورزرندی‌، حمایت از عمران و آبادانی شهرها را رویکرد اصلی بانک شهر دانست و تصریح کرد‌: : این بانک با هدف تحقق مسئولیت‌های اجتماعی و توسعه شهری شکل گرفت و فقط اهداف اقتصادی را دنبال نمی‌کند.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر‌؛ دکتر حسین محمد پورزرندی با بیان این‌که بازار سرمایه در کشور ما نه برای نهادهای دولتی و نه خصوصی، توانمندی خود را به منصه ظهور نگذاشته است‌، گفت‌: هم‌اکنون بانک ها به عنوان یکی از عاملان تأمین منابع مالی و سرمایه گذاری از فلسفه وجودی وظایف خود انحراف یافته و به عنوان بنگاه اقتصادی وارد کسب و کار شده اند.

مدیر عامل بانک شهر با تاکید بر این‌که این بانک به فکر بنگاه‌داری نیست‌‌، خاطر نشان کرد‌‌: ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان‌، ماموریت بانک شهر است و برای تحقق این هدف، از همه توان تخصصی‌، روحیه مردمی و جهادی استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه رویکرد اصلی بانک شهر، حمایت از شهرداری و عمران و آبادانی شهرهاست‌،‌گفت‌: این بانک درهمه استان‌ها به منظور حمایت از پروژه های شهری و توسعه و عمران شهرها، اقدامات مختلفی را انجام داده است.

پورزرندی با اشاره به برنامه‌ریزی به منظور افزایش شاخص سرمایه تصریح کرد: بانک شهر به عنوان موسسه ای تخصصی در تامین مالی پروژه‌های شهری،برای توسعه شهری همه کلانشهرها گام بر می دارد.

مدیر عامل بانک شهر با اشاره به اهداف راه اندازی این بانک افزود‌:بانک شهر با هدف تحقق مسئولیت‌های اجتماعی و توسعه شهری شکل گرفت و فقط اهداف اقتصادی را دنبال نمی‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: بانک ، شهر ، اقتصاد
نام:
ایمیل:
* نظر: