کد خبر: ۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰
مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور با ابراز رضایت از فرآیند عملیات حج امسال از تثبیت فرودگاه امام به عنوان فرودگاه اصلی برگزارکننده حج در سال‌های آینده خبر داد.

به گزارش تجارت آنلاین به نقل از ایسنا؛ محمدعلی ایلخانی تصریح کرد: امسال خوشبختانه با پیگیری‌های لازم و هماهنگی بین ارگان‌های ذیربط در عملیات حج پس از سال‌ها پروازها را به فرودگاه امام منتقل کردیم و طبق ارزیابی‌های ابتدایی انجام شده این عمل به شکلی کاملا مثبت و امیدوارکننده انجام شد.

وی اضافه کرد:‌ با توجه به توانایی فرودگاه امام و استقبال سازمان حج و زیارت ان‌شاءالله پروازهای حج از سال آینده نیز در این فرودگاه انجام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور با اشاره به اجرا نشدن طرح تحویل بار حجاج در درب منازل آن‌ها اظهار کرد: ما از چند ماه قبل هماهنگی‌های لازم را با سازمان حج و زیارت و پست جمهوری اسلامی انجام داده بودیم و مقدمات لازم برای این مساله نیز طی شده بود.

ایلخانی ادامه داد: اما مسوولان سازمان حج و زیارت تصمیم گرفتند بار حجاج در فرودگاه به آن‌ها تحویل شود حتی این تغییر برنامه نیز خللی در فرآیند حج امسال به وجود نیاورد و حاجیان با کمترین صرف وقت در فرودگاه بارهای خود را تحویل گرفتند.

وی با بیان این‌که فراهم شدن امکانات لازم در فرودگاه امام رضایت حاجیان را دربرداشت اظهار کرد: با در نظر گرفتن فضای لازم برای مستقبلین از حاجیان و البته آماده کردن فضای اطراف فرودگاه هیچ مشکلی درزمینه رفت و آمد حاجیان و یا همراهان آن‌ها به وجود نیامد و کلیات عملیات حج کاملا مثبت بود.

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور به تاخیر پایین پروازهای حج نیز اشاره کرد و گفت: جز یکی دو مورد جزیی که خارج از برنامه‌ها به تاخیری کوتاه انجامید مابقی پروازها طبق برنامه و با تاخیرهای کمتر از چند دقیقه انجام شد.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور عملیات حج امسال با بازگشت آخرین کاروان از حاجیان تا پایان روز سه شنبه ششم آبان به پایان می‌رسد.

امسال برای نخستین بار فرودگاه امام به عنوان فرودگاه اصلی عملیات حج ایفای نقش کرد و حاجیان شش استان از کشور را به سرزمین وحی فرستاد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حج ، فرودگاه امام ، تثبیت
نام:
ایمیل:
* نظر: