کد خبر: ۳۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خبر داد:
سخنگوی کمیسیون برنامه،‌ بودجه و محاسبات مجلس از بررسی عملکرد دولت در واگذاری بنگاههای دولتی و تبصره 3 قانون بودجه 93 در جلسه روز سه شنبه هفته آتی کمیسیون متبوعش خبرداد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از خانه ملت؛غلامرضا کاتب با اشاره به موضوعات مورد بررسی در جلسات هفته آتی کمیسیون متبوعش گفت: رسیدگی به طرح ساماندهی خدمات‌رسانی به روستاها، رسیدگی به طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران و رسیدگی به لایحه شوراهای حل اختلاف در دستور کار جلسه روز یکشنبه هفته آتی کمیسیون برنامه و بودجه قرار دارد.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی افزود: از مسئولان سازمان خصوصی سازی دعوت کردیم تا با حضور در کمیسیون گزارش عملکرد تبصره(3) قانون بودجه سال 1393 کل کشور و درصد تحقق منابع و مصارف مربوط به واگذاری‌ها را ارایه کند.

وی همچنین از دعوت رئیس سازمان زندانها و اقدامات، تأمینی کشور جهت ارائه گزارش عملکرد و مشکلات و نارسایی های اعتبارات این سازمان به کمیسیون در جلسه روز سه شنبه کمیسیون خبرداد.

سخنگوی کمیسیون برنامه،‌ بودجه و محاسبات مجلس گفت: طرح ساماندهی خدمات‌رسانی به روستاها درجلسه روز یکشنبه کارگروه اقتصادی کمیسیون و بررسی طرح پرداخت حق فوق‌العاده مأموریت سفرهای خارج از کشور و کارکنان دولت در کارگروه اجتماعی و بررسی اصلاح موادی از وظایف دیوان محاسبات کشور در کارگروه عمومی و دفاعی کمیسیون خبرداد.

انتهای پیام/
برچسب ها: عملکرد ، بنگاه ، مجلس
نام:
ایمیل:
* نظر: