کد خبر: ۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶
اقتصاد دنیا در 24 ساعت گذشته؛
مهمترین عناوین اقتصاد دنیا در 24 ساعت گذشته منتشر شد.

به گزارش تجارت آنلاین به نقل از مهر؛ مهمترین عناوین  اقتصاد دنیا در 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است:

شینهوا: بورس مشترک " شانگ‌های و هنگ کنگ " شروع به کار کرد و از آن به عنوان فصل جدیدی در تجارت بین این دو کشور یاد می‌شود.

راشاتودی : سقوط واحد پول روسیه "روبل " روش سرمایه‌گذاری مردم این کشور را از سپرده گذاری در بانک‌ها به خرید خودرو ، ملک و جواهرات تغییر داده است. 

بلومبرگ : صادرات تایلند برای دومین سال متوالی دارای رشد منفی بود و ارسال کالا به خارج که معادل 70 درصد از تجارت این کشور است، در 9 ماه اول سال جاری میلادی به یک ششم کاهش یافت.

شینهوا : شاخص "اعتماد مصرف کننده" در ویتنام در سال 2014 با سه پله صعود در مکان یکصد و دوم جهان قرار گرفت.

راشاتودی : اتحادیه " BRICS" متشکل از برزیل ، روسیه ، هند ، چین و آفریقای جنوبی برای ایجاد "بانک توسعه مشترک" موقتا اعضای هیات مدیره انتخاب کردند.

بلومبرگ : در پی سقوط قیمت نفت آمریکا و طلا ، سهام بازارهای آسیایی هم سقوط کرد.

خبرگزاری تاس : نخست وزیر انگلیس "دیوید کامرون": بحران جدید مالی جهانی در حال نمایان شدن است.

شینهوا : مدیرعامل صنوق بین المللی پول گفت : عملکرد رهبران " G20" را در رابطه با تعهداتشان در راستای رشد اقتصاد جهانی به دقت زیر نظر می گیرم.

رویترز : شاخص سهام اروپا سقوط کرد و باعث نگرانی بیشتر برای سرعت رشد اقتصاد جهانی شد.

شینهوا : رشد تولید ناخالص داخلی بلغارستان در سه ماه سوم سال جاری میلادی در مقایسه با همین زمان در سال گذشته میلادی با 3.2 دهم درصد رشد روبرو بود.

بلومبرگ : اولین بخش از بزرگترین محموله گاز مایع هند در ماه آینده از آمریکا شمالی وارد این کشور می‌شود ، یعنی بخشی از خرید 3.5 میلیون تنی گاز مایع از شرکت انرژی " هاتسان ".

خبرگزاری فرانسه : براساس آمارهای منتشر شده اقتصاد ژاپن در سه ماه سوم سال‌جاری میلادی در رکورد قرار گرفت و این امر باعث به تعویق افتادن افزایش مالیات بر فروش در این کشور شد.

خبرگزاری فرانسه : صادرت اضافه بر نیاز در منطقه یورو در ماه سپتامبر افزایش یافت و از جمله خبرهای امیدوارکننده نادر در ارتباط با این منطقه آشفته است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: