کد خبر: ۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
معاون وزیر اقتصاد:
معاون وزیر اقتصاد گفت: جذب سرمایه‌های خارجی از آوردن فاینانس و گرفتن استقراض از کشورهای دیگر ارجحیت دارد چراکه سرمایه‌گذاری به دنبال خود فناوری، تکنولوژی، دانش فنی و مناسبات سیاسی به همراه دارد.
 به گزارش تجارت آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛محمد خزاعی در همدان اظهار داشت: جذب سرمایه‌های خارجی از آوردن فاینانس و گرفتن استقراض از کشورهای دیگر ارجحیت دارد چراکه سرمایه‌گذاری به دنبال خود فناوری، تکنولوژی، دانش فنی و مناسبات سیاسی به همراه دارد.
 
معاون وزیر اقتصاد اظهار کرد: یک دلار سرمایه‌گذاری خارجی در کشور از یک میلیون دلار وام خارج مهم‎تر است به طوریکه بسیاری از کشورهای نوظهور و پیشرفته با تکیه بر منابع مالی خارجی پله‎های ترقی را طی کرده اند.
 
وی تاکید کرد: سرمایه‌گذاری خارجی در داخل کشور از حمایت مقام معظم رهبری، دولت تدبیر و امید و صاحبان تفکر صحیح اقتصادی برخوردار است.
 
رئیس کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران افزود: یکی از شرایط موفقیت سرمایه‌گذاری خارجی در کشور به غیر از تشویقات، بسترسازی و همراهی مدیران موفقیت در تقویت سرمایه‎گذاری داخلی است.
 
وی خاطرنشان کرد: بسترسازی برای سرمایه‌گذاری داخلی در روان‎سازی جذب سرمایه‎گذاری خارجی بسیار موثر است و با حمایت دولت در ماه‎های گذشته شاهد موفقیت‎هایی در این زمینه بوده‌ایم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: سرمایه ، خارجی ، وام
نام:
ایمیل:
* نظر: