کد خبر: ۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۵
مدیرعامل جدید بانک کشاورزی در پیامی خطاب به کارکنان این بانک بر «مشتری‌مداری و افزایش رضایت مشتریان» تاکید کرد.
به گزارش تجارت آنلاین؛مرتضی شهیدزاده در این پیام خواستار تلاش بیشتر برای کاهش مطالبات غیرجاری و تعیین تکلیف طرح‌های راکد و مشارکت‌های مدنی شد.
 
تلاش برای حذف زیان‌های احتمالی و افزایش سودآوری‌های معقول با حفظ رسالت بانک در مشارکت هر چه بیشتر در توسعه کشاورزی، از جمله مواردی بود که مدیرعامل جدید بانک کشاورزی بر آن تاکید کرد.
 
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: