کد خبر: ۴۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶
قائم مقام وزیر نیرو در امور بین الملل از قابلیت شرکت های ایرانی برای مشارکت با شرکت‌های خارجی در راستای صادرات خبر داد و گفت: در حال حاضر 46 شرکت به 41 کشور صادرات خدمات آب و برق دارند و حدود 10 شرکت نیز قابلیت پیوستن به شرکت‌های اروپایی را دارند.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از ایسنا؛اسماعیل محصولی با تاکید بر این‌که اگر تولید با رویکرد صادرات صورت گیرد موفق است گفت: تولید با رویکرد صادرات باعث مناسب شدن کیفیت تولید، رقابت پذیری، کاهش قیمت و ارتقای تکنولوژی می شود.بنابراین تولیدکننده می‌تواند بدین ترتیب هم مشتری داخلی خوبی داشته باشد و هم محصول خود را صادر کند.

وی با تاکید بر این‌که‌ هر شرکتی بخواهد موفق باشد باید رویکرد صادراتی داشته باشد گفت:‌الان شرکت ها به دنبال این هستند که توانمندی خود را افزایش دهند تا با شرکت‌های خارجی مشارکت و در این صورت می توانند تکنولوژی را نیز وارد کشور کنند.

قائم مقام وزیر نیرو در امور بین الملل با اشاره به این‌که شرکت هایی که توانمندی‌شان بالاتر است از موفقیت بیشتری در مشارکت شرکت‌های خارجی برخوردارند گفت: در حال حاضر شرکت‌های ایرانی با شرکت‌های آفریقایی، آمریکای لاتین، آسیا و کشورهای همسایه مشارکت دارند و بیشتر اشتراک شرکت‌ها نیز با هدف صادرات صورت می‌گیرد.

 وزیر نیرو نیز در صحبت‌های اخیر خود صادرات را به عنوان تنها راه خروج از رکود مطرح می کند و تاکید دارد که شرکت های ایرانی با رویکرد صادرات فعالیت کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تجارت آنلاین ، صادرات ، آب ، برق
نام:
ایمیل:
* نظر: