کد خبر: ۴۵۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
مدير ناحيه سه موسسه اعتباري ثامن گفت: تدوين برنامه عملياتي شعب و استفاده‌ي بهينه از تمامي ظرفيت‌ها دستيابي به اهداف تعيين‌شده را ممکن مي‌کند.
سيد عباس نجفي در بازديد از شعب سرپرستي گيلان افزود: رصد فعاليت‌هاي بانک‌ها و مؤسسات رقيب،  مديريت کارآمد، ارتباط با مشتريان و ارتقاي سطح رضايت آنان مسير دستيابي به اهداف گام کوتاه‌تر مي‌کند.
وي با اشاره به خدمات نوين، خواستار ترويج فرهنگ استفاده از بانکداري الکترونيک در بين همکاران و مشتريان به‌عنوان يكي از راه‌هاي كاهش هزينه‌هاي ريالي، زماني، و افزايش کارايي شد.
نجفي رعايت ضوابط شکلي و محتوايي در تشکيل و تکميل پرونده‌هاي تسهيلاتي و اخذ تعهدات لازم و مکفي از طرفين را در پرداخت تسهيلات ضروري عنوان کرد و گفت: پيگيري مستمر مطالبات بالاي يک روز و پرونده‌هاي مطالباتي مشکوک الوصول در دستور کار روزانه شعب باشد.
وي با اشاره به بالا بودن نرخ تجهيز پول در سطح شبکه، خواستار تلاش بيش‌ازپيش شعب به‌منظور افزايش و تسريع تحقق درآمدهاي عملياتي از طريق اعطاي تسهيلات کوتاه‌مدت و عقود مشارکتي شد. به گفته او راهکار رسيدن به چنين هدفي عملياتي شدن بازاريابي مصارف در شعب به‌واسطه‌ي شناسايي مشتريان خوش‌حساب و تعريف نوع نيازهاي تسهيلاتي هر گروه و ارائه خدمات متناسب با درخواست آنان است.
نجفي گام نخست در فرايند کاهش مطالبات را ممانعت از ايجاد و انباشت مطالبات دانست و خاطرنشان کرد: اعتبار سنجي اصولي و شناخت کافي نسبت به مشتري، اخذ مدارک دقيق و تأييدشده ،دقت در اخذ مدارک شناسايي و شغلي ، پرينت حساب و نشاني‌هاي مديونان و ضامن‌ها، استعلام از محل صادرکننده گواهي اشتغال، احراز هويت از مديونان و ضامن‌ها و اطمينان از صحت صدور کسر اقساط از مراجع رسمي، ازجمله راهکارهاي راهبردي براي تبديل نشدن تسهيلات به معوقات است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پرطرفدارترین عناوین