کد خبر: ۴۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
روز سه شنبه 11 آذرماه، ده تولیدکننده کشور بیش از 257 هزار تن انواع قیر و عایق رطوبتی را در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می‌کند.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، در این روز و در تالار صادراتی، در صورت تقاضا، حدود 110 هزار تن انواع قیر شرکت نفت پاسارگاد و  102 هزار تن انواع قیر شرکت نفت جی روی تابلوی عرضه می رود. علاوه بر این، 17 هزار و 230 تن انواع قیر شرکت های معماران تجارت آفتاب، ، فراشیمی روز، صنعت قیر هرمزگان، توسعه نفت هرمزان، پالایش و انرژی شمالغرب آرکا و نگین گام پارس به همراه 700 تن قیر عایق حصار مهران و پیروز بام گلبهار راهی تالار صادراتی می شود. 
 
شایان ذکر است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، در صورت تقاضا، بیش از 69 هزار تن انواع ماده پلیمری مجتمع های  اروند، امیرکبیر، آبادان، بندرامام، پلی نار، تندگویان، شازند، غدیر، قائدبصیر، لاله، مارون، مهر، پلی پروپیلن جم و شرکت پلیمر کرمانشاه عرضه می شود؛ مهمترین مواد پلیمری عرضه شده در این روز شامل PVC، SBR، ABS و پلی اتیلن است. 
 
شرکت فولاد خوزستان نیز در صورت تقاضا با 115 هزار و 300 تن شمش بلوم با قیمت پایه 15 هزار و 290 ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی حضور می یابد. شرکت ذوب آهن اصفهان، در صورت تقاضا، 65 هزار و 198 تن تیرآهن 14 را عرضه می کند. این شرکت همچنین، شش هزار تن تیرآهن 12 را  روی تابلوی عرضه می برد. 
 
شایان ذکر است، 800 تن شمش آلیاژی و 600 تن بیلت6063-7 شرکت ایرالکو راهی تالار محصولات صنعتی و معدنی می شود. 
 
تالار کشاورزی نیز شاهد عرضه 7990 تن خرمای کبکاب بوشهر، 250 قند کارخانه قند بردسیر کرمان و یکهزار تن گندم دروم کهگیلویه و بویراحمد است. همچنین، 100 تن کنجاله کلزا پلیت گلبهار و 100 تن کنجاله کلزا پلیت یگانه خزر نیز عرضه را در این روز تجربه می کند. گروه شکر نیز شاهد عرضه 300 تن شکرسفید پانیذ فام و 300 تن شکرسفید خراسان رضوی است. 

ذرت دانه ای روسیه و سبوس گندم قزاقستان هر کدام با حجم 200 تن روی تابلوی تالار محصولات کشاورزی می رود. 
 
براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، بیش از 528 هزار تن انواع کالا در بازار فیزیکی بورس کالای ایران عرضه می‌شود.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: