کد خبر: ۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷
امروز چهارشنبه 12 آذر ماه در پایان معاملات بازار فرابورس تعداد 221 هزا رو 99 سهم به ارزش یک میلیارد و 181 میلیون و 313 هزار ریال در 41 هزار و 971 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛شاخص کل فرابورس با 3 واحد ریزش به ارتفاع 815.40 واحد رسید و در هفته دوم آبان ماه به کار خود پایان داد. 

این در حالی است که گروه قاسم ایران و گروه پتروشیمی س.ایرانیان به ترتیب با رشد 3.91 و 0.2 واحدی تنها نمادهای مثبت بازار فرابورس بودند. 

شایان ذکر است س.توسعه و عمران استان کرمان با روند منفی 5 واحدی، بانک دی با روند منفی 4.04 واحدی به کار خود پایان دادند. 

علاوه بر این توسعه خدمات دریایی و بندری سینا با کاهش 3.96 واحدی ، سرمایه‌گذاری مسکن تهران کاهش 3.65 واحدی و شرکت بهمن لیزینگ کاهش 3.42 واحدی را تجربه کردند. 

گفتنی است در معاملات امروز بازار فرابورس گشايش نماد معاملاتي (خكاشا1) در سامانه بازار پايه توافقي، پايان مدت اعتبار و توقف نمادهاي معاملاتي (تسه9010 ) و (تسه9104)، اطلاعيه مهم- نحوه برقراري ارتباط تلفني با ناظر بازار فرابورس در ساختمان اصلي، توقف نماد معاملاتي شركت پتروشيمي اميرکبير در نماد (شکبير1)، بازگشايي نماد معاملاتي شركت شهرسازي و خانه‌سازي باغميشه در نماد (ثباغ1)، توقف نماد معاملاتي شركت توکاريل در نماد (توريل1)، پايان مهلت استفاده از حق تقدم خريد سهام نماد (دارابح1) در بازار پايه توافقي، پايان مهلت استفاده از حق تقدم خريد سهام نماد (جهرمح1) در بازار پايه توافقي صورت گرفت. 

انتهای پیام/ 
نام:
ایمیل:
* نظر: