کد خبر: ۵۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
طبق آخرين گزارش ارائه شده توسط سازمان مديريت بحران کشور، ايران داراي رتبه چهارم در وقوع بلايا و مخاطرات طبيعي و غيرمترقبه مانند سيل، زلزله و آتش­‌سوزي و ... در جهان است. سالانه در کشور هزاران حادثه آتش‌سوزي رخ مي‌دهد، اين در حالي است که نرخ نفوذ بيمه آتش‌سوزي در ميان مردم در بين بيمه‌هاي عمومي، در پايين‌ترين رتبه قرار دارد.

در اين راستا شرکت آسان پرداخت پرشين امکان خريد بيمه‌نامه مسکوني (آتش­سوزي و سيل) را با استفاده از اپليکيشن آپ فراهم کرده است که کاربران مي­‌توانند با هزينه بسيار ناچيز اقدام به خريد اين بيمه‌نامه کنند. اين سرويس براي اولين بار در حوزه پرداخت موبايلي ارائه شده است که کاربران مي‌توانند با نصب و استفاده از اپليکيشن آپ روي گوشي تلفن همراه هوشمند خود، بدون مراجعه حضوري به شعب يا نمايندگي‌هاي بيمه، اقدام به خريد سريع و آسان بيمه‌نامه مسکوني (آتش‌سوزي، زلزله و سيل) کنند و بصورت آنلاين بيمه‌نامه خود را دريافت کنند.
آنچه در ادامه مي‌خوانيد راهنماي جامع و کامل تهيه، خريد و دريافت آنلاين بيمه‌نامه مسکوني از طريق اپليکيشن آپ است.
راهنماي خريد بيمه‌نامه مسکوني (آتش سوزي، زلزله و سيل) در اپليکيشن آپ
کاربران بايد به اين نکته توجه داشته باشند که بيمه­‌نامه مسکوني از چندين طرح مختلف تشکيل شده است که مي­‌توانند فهرست طرح‌­هاي ارائه شده براي سرويسي را که انتخاب کرده‌­اند مشاهده و طرحي که مناسب نيازشان است، انتخاب کنند. از موارد تحت پوشش هر طرح مي­‌توان به ارزش اعياني ساختمان و تاسيسات، اثاثيه منزل، غرامت فوت يا نقص عضو کلي و دائم براي بيمه‌­گذار و اعضاي تحت تکفل، هزينه‌هاي پزشکي، هزينه اسکان موقت، خسارت‌هاي وارده به خودرو بيمه‌گذار در پارکينگ اشاره کرد.
1- پس از ورود به اپليکيشن آپ، گزينه بيمه و سپس بيمه‌نامه مسکوني را انتخاب کنيد.


2- سپس وارد صفحه انتخاب طرح خريد بيمه مي‌شويد و بعد از مطالعه، يکي از 4 طرح اعلام شده را پس از بررسي اطلاعات بيشتر انتخاب و تائيد کنيد.


3- در ادامه مشخصات خود را که شامل کد ملي، تاريخ تولد و کدپستي است، وارد و مرحله بعد را انتخاب کنيد.

4- در اين مرحله خلاصه اطلاعات بيمه خريداري شده و اطلاعات خريدار نمايش داده مي‌شود. اين اطلاعات را با دقت مطالعه و پس از تائيد وارد مرحله بعد ‌شويد.



5- با وارد کردن اطلاعات کارت بانکي خود، مبلغ بيمه‌نامه را پرداخت کنيد.


6-پس از پرداخت مبلغ، در صورت لزوم با مراجعه به سايت مي‌­توانيد بيمه‌نامه صادر شده را مشاهده و چاپ کنيد.


علاوه بر امکان خريد بيمه‌نامه آتش‌سوزي و زلزله، با اپليکيشن آپ مي‌توان انواع بيمه مانند؛ بيمه شخص ثالث اتومبيل، بيمه مسافري خارج از کشور، بيمه آتش‌سوزي طرح اصناف، بيمه حوادث انفرادي و بيمه حوادث سفر داخل کشور را نيز تهيه و خريداري کرد. گفتني است اپليکيشن آپ با بيش از 8 ميليون کاربر، پيشتاز پرداخت موبايلي کشور است و روزانه ميليون‌ها کاربر از خدمات رايگان پرداخت موبايلي آپ شامل کارت به کارت، خريد شارژ، خريد بسته‌هاي اينترنت، پرداخت قبض‌هاي خدماتي، نيکوکاري، خريد بيمه، خريد بليت قطار، خريد سيم کارت آپتل و ... بهره مي‌برند.
نام:
ایمیل:
* نظر: