کد خبر: ۶۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۴:۲۲
ثبت بیش از 3 میلیون خودرو در سامانه شرکت گاز خودرو
عصرخودرو: مدیرکل دفتر حمل و نقل ترافیک سازمان شهرداری وزارت کشور از طراحی کارت سی ان جی در کشور خبر داد و گفت: این طرح از سوی وزارت کشور مطرح شده و هنوز فرایند قانونی این طرح اجرایی نشده است.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از عصرخودرو؛امیر جعفرپور  از طراحی کارت سی ان جی در کشور خبر داد و گفت: این موضوع در دستور کار قرار گرفته هنوز در فرایند قانونی اجرایی نشده است منتظر نظر کارشناسان و شرکت پالایش و پخش در خصوص این کارت هستیم کارت سی ان جی از سوی وزارت کشور مطرح شده و موسسه استاندارد، وزارت نفت و وزارت راه و شهرسازی در حال بررسی این کار هستند.

وی تصریح کرد: با استفاده از این کارت مصرف سی ان جی در کشور مدیریت می‌شود.

مدیرکل دفتر حمل و نقل ترافیک سازمان شهرداری وزارت کشور، از ثبت 3 میلیون و 200 هزار خودرو در سامانه شرکت گاز خودرو وابسته به وزارت نفت خبر داد و گفت: تمام مشخصات خودرو در این سامانه به ثبت رسیده و بصورت  انلاین قابل مشاهده است این درحالی است که خودرهای زیادی نیز وجود دارد که در این سامانه ثبت نشده است.

جعفرپور تصریح کرد: د رمرحله دوم بعد از ایجاد فضا برای معاینه فنی 3 میلیون و 200 هزار خودرو فعلی بتوانیم آیین نامه را اجرایی و نهایی کنیم تا تمام خودروها شرایط معاینه فنی را طی کرده تا به عنوان خودرو گازسوز تلقی شود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: