کد خبر: ۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۰
مدیرعامل بانک شهر:
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به عزم قاطع این بانک‌، در نزدیک شدن به بانکداری روز دنیا گفت: امروز بانکداری با روش سنتی قابل ارائه نیست و از آنجا که مردم خواهان دریافت راحت‌تر و به‌روزتر خدمات بانکی هستند، بانک شهر نیز در صدد توسعه خدمات الکترونیکی بانکی است‌.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از ایسنا؛حسین محمد پورزرندی افزود: مردم می‌توانند نظارت خوبی بر بانک‌ها داشته باشند و تصور ما این است که اگر مردم بر کار بانک‌ها نظارت داشتند، شاهد اختلاس‌های بزرگ بانکی نبودیم‌.

وی با اشاره به افزایش رضایت‌مندی از عملکرد بانک شهر طی چند ماه گذشته خاطر نشان کرد: از زمان راه‌اندازی سامانه 8655 رضایت‌مندی مردم از عملکرد بانک، به بیش از 50 درصد رسیده است.

مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اینکه مشتری‌مداری در اولویت اقدامات بانک است، تصریح کرد: در زمینه احترام مشتری نیز رضایت‌مندی شهروندان از 49 درصد به 68 درصد رسیده است که به طور حتم این میزان، نقطه مطلوب ما نیست و باید به بیش از 90 درصد افزایش پیدا کند.

پورزرندی تصریح کرد: طی این مدت توسعه بانکداری الکترونیک با جدیت دنبال شده است و به هیچ وجه توسعه فیزیکی شعبه‌ها در دستور کار نیست؛ با همین هدف، کیوسک‌های الکترونیکی که کل خدمات بانک را می‌دهند راه اندازی شده است.

وی افزود: با اقدامات انجام شده به سمت بانکداری روز دنیا حرکت کردیم که جوایزی نیز در این خصوص، از کشورهایی مثل بلژیک و اسپانیا به بانک شهر تعلق گرفته است‌.

پورزرندی با اشاره به موضوع افزایش سرمایه بانک شهر گفت: این بانک در یک سال گذشته یک بار افزایش سرمایه داشته است و در این مرحله نیز به سمت افزایش سرمایه 16هزار میلیارد ریالی حرکت می‌کند که در صورت تحقق، بین 5 بانک برتر قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: