کد خبر: ۶۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
کارخانه‌ای:
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت:عربستان و آمریکا را بازنده اصلی ماجرای کاهش قیمت نفت در بازار جهانی دانست.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از نسیم؛ابراهیم کارخانه ای، گفت که عربستان سعودی، دنباله رو سیاست های ایالات متحده آمریکا در منطقه خاورمیانه است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس، افزود که عربستان سعودی دلارهای نفتی خود را در راستای پیاده سازی  سیاست سلطه طلبانه آمریکا بکار میگیرد.

وی، با بیان اینکه عربستان سعودی در تلاش است تا با افزایش عرضه نفت وکاهش قیمت آن ، اقتصاد و درنهایت پرونده هسته ای  ایران را تحت تاثیر قرار دهد، تصریح کرد که سیاست های دولت ایران این است که اگر قیمت  نفت به حداقل ممکن هم برسد، بودجه را مدیریت خواهد کرد.

کارخانه، تاکید کرد که افزایش عرضه نفت دربازارهای جهانی منجر به کاهش  50 درصدی  قیمت نفت شده، اما ایران بارها  با کاهش و افت شدید قیمت نفت مواجه شده و مشکلی نداشته است و افزود که این فشارها هیچ خللی در اراده و اهداف ایران وارد نمی کند.

وی، در بخش دیگری از اظهارات خود با انتقاد از شیوه مدیریت وزارت نیرو در مدیریت آب‌های مرزی و مشترک گفت که این وزارتخانه عزم جدی، پاسخگو و نظارتی کارآمد در خصوص مدیریت آب‌های مرزی از خود نشان نداده است.

کارخانه با تاکید بر اینکه وزارت نیرو  باید تمام توانمندی خود را در مهار آب‌های مرزی و در اولویت اول کاری خود قرار دهد، تصریح کرد که اعتبار  این امر نیز با توصیه مقام معظم رهبری تامین شده است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس، مدیریت و جلوگیری  از آب‌های  مرزی را یک مساله مهم دانست و گفت که استان همدان به عنوان یک استان غربی در کشور با مشکل شدید کمبود آب مواجه  است درحالیکه  2 میلیارد متر مکعب آب از کشور خارج می شود.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: