کد خبر: ۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷
نعمت زاده:
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:با پیگیری‌های به عمل آمده در صدد هستیم تا جایزه صادراتی واحدهای تولیدی صادرات محور را تا پایان سال 94 احیا کنیم.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛نعمت‌زاده چندی پیش درخصوص احیای جایزه صادراتی گفته بود: دولت با وجود تنگناهای مالی، تلاش دارد جایزه صادراتی را دوباره احیا کند چراکه توسعه صادرات غیرنفتی خصوصا صادرات خدمات فنی ومهندسی می تواند ما را به رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی نزدیک نماید.  
 
نعمت زاده ادامه داد:هر موضوعی که در ابلاغیه سیاست های اقتصاد مقاومتی دنبال شود به نفع تولید و صادرات غیرنفتی است که باید برای تقویت این بخش، سرمایه بانک توسعه صادرات و صندوق ضمانت صادرات افزایش یابد.
 
وی با بیان اینکه باید تشکل‌ها و انجمن‌های صادراتی در کشور ایجاد و تقویت شوند تا بتوانند به همگرایی شرکت‌های صادرکننده کمک کنند، تصریح می کند:  ورود هیات های متعدد اقتصادی اروپایی به کشور، نشان از تمایل به سرمایه گذاری و حضور در بازار های ایران را دارد.
 
همچنین ولی الله افخمی راد رئیس سازمان توسعه تجارت و معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت در این رابطه گفته بود: دنبال ساز و کاری هستیم که جوایز صادراتی برای تولیدکنندگان کالاهای صنعتی و متناسب با ارزش افزوده آنها مجددا احیا شود. اگر منابع مالی تامین شود از سال جاری جوایز صادراتی را احیا می‌کنیم، اگر این امکان فراهم نشد، از سال آینده این جوایز را در برنامه خواهیم داشت.
 
بر اساس این گزارش؛ وزیر صنعت روز گذشته در جریان سفر خود به استان خراسان رضوی اظهار داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده در صدد هستیم تا جایزه صادراتی واحدهای تولیدی صادرات محور را تا پایان سال 94 احیا کنیم.
 
وی همچنین در خصوص افزایش کیفیت خودرو گفت:خودروسازان بايد تمام توان خود را براي افزايش كيفيت به كارگيرند و تلاش نمايند از محصولات قطعه سازان داخلي استفاده نمايند.
 


انتهای پیام/

برچسب ها: خودرو ، صنعت ، معدن ، تجارت ، کیفیت
نام:
ایمیل:
* نظر: