کد خبر: ۷۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۰
کارکنان سازمان تامین اجتماعی و خانواده آن‌ها می‌توانند از ۲۵ درصد تخفیف ویژه کارگزاری، ۱۰ درصد تخفیف نقدی و ۲۰ درصد تخفیف صفر کیلومتر بودن خودرو علاوه بر تخفیفهای عدم خسارت استفاده کنند.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از تامین24؛ شرکت کارگزاری بیمه تامین آینده متعلق به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) برای صدور بیمه نامه‌های اتومبیل با شرایط اقساط و تخفیف‌های ویژه، مخصوص کارکنان سازمان تامین اجتماعی اعلام آمادگی کرد.

 داود قاسم‌پور مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این شرکت در این مورد به تامین ۲۴ گفت: «برای صدور بیمه نامه شخص ثالث ۱۵ درصد تخفیف ویژه کارگزاری (مازاد بر تخفیف عدم خسارت) در نظر گرفته شده و سقف تخفیف عدم خسارت هم ۷۰ درصد لحاظ شده است که امکان تقسیط آن به صورت توافقی وجود دارد» 

به گزارش تأمین۲۴ (tamin24.ir) او در مورد جزئیات تحفیف بیمه بدنه خودرو هم توضیح داد: «کارکنان سازمان تامین اجتماعی و خانواده آن‌ها می‌توانند از ۲۵ درصد تخفیف ویژه کارگزاری، ۱۰ درصد تخفیف نقدی و ۲۰ درصد تخفیف صفر کیلومتر بودن خودرو علاوه بر تخفیفهای عدم خسارت استفاده کنند. حداکثر تخفیف‌های اعمال شده بیمه بدنه در صورت پرداخت نقدی ۸۰ درصد خواهد بود.» شرایط تقسیط این بیمه نامه به صورت ۲۰ درصد نقد و الباقی طی حداکثر ۸ قسط در نظر گرفته شده است» 

قاسم‌پور در مورد نحوه عملکرد این شرکت و چگونگی اعمال تخفیف‌ها گفت: «۱۰۰ درصد سهام شرکت سرمایه گذاری تامین آینده متعلق به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی است که وظیفه اصلی آن انجام امور بیمه‌ای برای شرکت‌های زیر مجموعه سازمان است. در صنعت بیمه تعریف کارگزار با نماینده شرکت بیمه متفاوت است. تامین آینده از طرف سازمان تامین اجتماعی ماموریت دارد مدافع حقوق شرکت‌های زیر مجموعه باشد. به این صورت که با معرفی تعداد بالاتری از متقاضیان به شرکت‌های بیمه تجاری از تخفیف‌های بهتری استفاده کند.» 

او ادامه داد: «ما در مورد نرخ‌های گروهی بیمه نامه‌های اتومبیل، درمانی و همچنین بیمه نامه‌های آتش سوزی و مسئولیت نیز با تخفیفات ۴۰تا ۶۰ درصدی آماده ارائه خدمات به شرکتهای تابعه سازمان هستیم» 

متقاضیان استفاده از این بیمه‌ها می‌توانند به آدرس میدان آرژانتین، خیابان احمد قصیر، خیابان شهید احمدیان، پلاک ۱۶ مراجعه یا با شماره تلفن‌های ۸۸۵۵۹۰۸۵ و ۸۸۷۱۲۵۴۷ و شماره همراه ۰۹۱۰۱۶۲۱۴۰۰ تماس بگیرند. اطلاعات تکمیلی در مورد انواع بیمه نامه از طریق وب سایت www.taminayandeh.com نیز قابل دسترسی است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: