کد خبر: ۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: 131 پروژه در قالب طرح های آبرسانی، اجرای شبکه فاضلاب و نمک زدایی در استان های کشور در حال مطالعه و تهیه است.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از ایرنا؛جانبازدر مراسم امضای قراردادهای سرمایه گذاری در بخش آب و فاضلاب، گفت: 20 پروژه جدید به صورت بیع متقابل در استان های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، هرمزگان، یزد و البرز در حال پیگیری است.
 
وی ادامه داد: حمایت سرمایه گذاران و اعتماد وزارت نیرو در اجرای این پروژه ها بسیار تاثیرگذار است و در حال حاضر صنعت آبفای کشور با اتکا به سرمایه گذاران بخش خصوصی گام بزرگی در جهت تحقق اهداف چشم انداز وزارت نیرو برداشته است.
 
مدیرعامل آبفای کشور اظهار داشت: اجرای این پروژه ها با همکاری بخش خصوصی به آنها سرعت می دهد و کیفیت اجرا را تضمین می کند. در نهایت این مساله به موضوع سلامت و محیط زیست پایدار بازمی گردد.
 
جانباز از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست تا اتفاقی که در صنعت آب و فاضلاب کشور در زمینه اجرای پروژه ها با بخش خصوصی صورت گرفته را به صورت ردیف خرید تضمینی آب و پساب در بودجه سال آینده تقویت کنند.
 
وی اضافه کرد: اقدامات صورت گرفته در صنعت آبفای کشور نویدبخش چشم انداز روشنی در سرمایه گذاری بخش خصوصی است.
 
در این مراسم حمید چیت چیان وزیر نیرو، مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سرمایه گذاران بخش خصوصی حضور داشتند.
 
http//tejaratonline.ir/fa/energy
 
انتهای پیام /

برچسب ها: آب ، فاضلاب ، پروژه
نام:
ایمیل:
* نظر: