کد خبر: ۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان گلستان گفت: در ۹ ماهه امسال مصرف انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه گلستان به میزان ۵۷ میلیون لیتر کاهش یافته است.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از تسنیم؛امیر بنی‌کریمی اظهار داشت: مصرف انواع فرآورده نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره  منطقه گلستان در ٩ ماه امسال 810 میلیون لیتر بوده است.


وی افزود: مصرف بنزین در این مدت ٣٠٥ میلیون و  476  هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 1.7 درصد کاهش یافته است.


بنی کریمی تصریح کرد: مصرف نفت سفید نیز  با 7.8 درصد کاهش به ٤٤ میلیون و ٢٩٠ هزار لیتر رسیده است.


به گفته وی، مصرف نفت گاز نیز در این مدت ٤٥٣ میلیون و ١٨٢ هزار لیتر نفتگاز بوده است که از این مقدار ،١٣٢ میلیون و ٥٨٢ هزار لیتر آن نفت گاز مصرفی نیروگاهی و ٣٢٠ میلیون و ٦٠٠ هزار لیتر آن را نفت گاز غیر نیروگاهی بوده که 8.2 درصد در مجموع کاهش داشته است.


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان گلستان افزود: نفت کوره نیز در این مدت 7 میلیون و ٣٤١ هزار لیتر  مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان مصرف 15 میلیون و ٦٣٤ هزار لیتر بود که ٥٣ درصد کاهش یافته است.


وی اظهار کرد:  همچنین مصرف گاز طبیعی فشردهcng  نیز به  ١٥٦ میلیون و ٦80 هزار متر مکعب رسیده که مصرف این سوخت که سوخت پاک نیز نام دارد به نسبت سال گذشته تغییر چندانی نداشته است.


بنی کریمی گفت:  مقدار مصرف گاز مایع یاlpg نیز در  مناطق مختلف گلستان ٧١ میلیون و ١٠٣ هزار لیتر بوده که به نسبت سال گذشته رشد 15.1درصدی را نشان می‌دهد.


انتهای پیام/ 
نام:
ایمیل:
* نظر: