کد خبر: ۸۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵
مهاجران انتقاد کرد:
رییس اتحادیه میوه و سبزی‌فروشان بر ضرورت برخورد قانونی و جدی با وانت‌بارها یا دوره‌گردهایی که اقدام به میوه‌فروشی در محله‌های مختلف می‌کنند تاکید کرد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از ایسنا؛حسین مهاجران گفت: سال‌ها شکایات و اعتراضاتی مبنی بر فعالیت دوره‌گردها، وانتی‌ها یا کسانی که با چرخ دستی میوه می‌فروختند کردیم و شهرداری نیز اقداماتی برای برخورد با آنها انجام داد.

وی افزود: این برخورد هر از گاهی انجام می‌شد ولی ظاهرا شهرداری حریف آنها نشد و حالا شاهدیم که آنها آزادانه و به راحتی فعالیت می‌کنند و این موضوع سال‌هاست که واحد‌های صنفی ما را با مشکل مواجه کرده و در روند فعالیت آنها تاثیر‌گذار گذاشته است.

*فعالیت آزادانه این دوره‌گرد‌ها به نوعی ارائه‌ مجوز به آنهاست

رییس اتحادیه میوه و سبزی‌فروشان تاکید کرد: فعالیت آزادانه این دوره‌گرد‌ها به نوعی ارائه‌ مجوز به آنهاست چون کسی با آنها برخورد نمی‌کند.

مهاجران ادامه داد: بسیاری از این وانتی‌ها با بلند‌گوها موجب آلودگی صوتی می‌شوند و همین موضوع باعث شده که مردم از آنها شکایت کنند ولی شاهدیم که آنها آزادانه مشغول فعالیت هستند.

وی همچنین در بخشی از سخنان خود درباره‌ بازار گوجه‌فرنگی گفت: در حال حاضر گوجه‌فرنگی در میادین 1500 تا 2500 تومان به فروش می‌رسد و گوجه‌فرنگی گلخانه‌ای نیز 3800 تا 4000 تومان است. در حال حاضر گوجه‌فرنگی از چابهار، بوشهر، بندر‌عباس و برخی مراکز دیگر وارد می‌شود و به وفور در بازار وجود دارد.

*وفور سیب در بازار میوه

رییس اتحادیه میوه و سبزی‌فروشان با بیان این‌که در حال حاضر سیب کیلویی 1500 تا 3500 تومان است، گفت: امسال سیب به وفور یافت می‌شود و به پایین‌ترین قیمت رسیده است.

همچنین نارنگی بندرعباس کیلویی 8500 تومان، نارنگی شمال کیلویی 5500 تا 6000 تومان، پرتقال جنوب کیلویی 1500 تا 3500 تومان و پرتقال شمال کیلویی 1500 تا 3000 تومان به فروش می‌رسد.

مهاجران افزود: موز نیز 2800 تا 3200 تومان و خیار 1500 تا 2500 تومان فروخته می‌شود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: