کد خبر: ۸۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۰
فیات کرایسلر اتوموبیل حدود دو میلیارد دلار برای ساخت و مهندسی مینی ون جدید خود و تجهیز کارخانه ویندزور اونتاریو به تجهیزات جدید برای تولید این خودرو هزینه خواهد کرد.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از ایسنا، سرجیو مارچیونه، مدیرعامل فیات کرایسلر اتوموبیل اظهار کرد: ون کرایسلر ممکن است در نمایشگاه خودروی دیترویت سال 2016 رونمایی شود.

مارچیونه اظهار کرد: دو میلیارد دلار هزینه برنامه‌ریزی شده شامل سرمایه‌گذاری پلتفرم و هزینه‌های مهندسی، ساخت و تجهیزات لازم کارخانه خواهد بود.

فیات کرایسلر سال گذشته از درخواست برای فاینانس ساخت مینی ون جدید و مدل‌های دیگر از سوی دولت‌های فدرال و ایالتی کانادا صرفنظر و اعلام کرد از پول خود استفاده می‌کند تا از دخالت سیاسی اجتناب کند.

مدل تاون اند کانتی این خودروساز پرفروش‌ترین مینی ون آمریکا در سال گذشته بود و میزان فروش آن با 13 درصد افزایش به 138 هزار و 40 دستگاه رسید. مدل جدید هم احتمالا همچنان نام تاون اند کانتی را حفظ خواهد کرد.

رید بیگلند، مدیر فروش فیات کرایسلر اظهار کرد: این کارخانه از آغاز فوریه به مدت 90 روز تعطیل می‌شود تا در تجهیزاتش برای ساخت خودروی جدید تغییرات لازم را صورت دهد و ساخت مینی ون جدید در سه ماهه اول سال 2016 آغاز می‌شود.

بر اساس گزارش بلومبرگ، داج کاروان که تولید آن سال آینده خاتمه پیدا می‌کند، سال 2014 با فروش 134 هزار و 152 دستگاه در رتبه دوم قرار گرفت.

طبق گزارش اتودیتا، سیه‌نای تویوتا و اودیسه هوندا موتور در رتبه‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار