کد خبر: ۸۷۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳
مدیرعامل بانک مسکن گفت: این بانک با 76 سال تجربه به عنوان تنها بانک تخصصی فعال در بخش مسکن یکی از مهم‌ترین اهرم‌های توسعه اقتصادی قادر به ایفای نقش موثر در تحقق اقتصاد مقاومتی با محوریت تسهیل و تامین مالی بخش مسکن است.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از ایسنا؛ محمدهاشم بت شکن افزود: بانک مسکن در 9ماهه نخست سال جاری افزون بر 250 هزار فقره تسهیلات به مبلغ 60هزار میلیارد ریال در قالب عقود مختلف به متقاضیان پرداخت کرده است؛ همچنین میزان تسهیلات پرداختی در بخش جعاله نیز در بازه زمانی مورد اشاره 86 هزار فقره به مبلغ 8 هزار میلیارد ریال بوده است.

وی ادامه داد: در 9 ماهه نخست سال جاری تعداد 65 هزار واحد مسکونی با مشارکت بانک مسکن احداث شده و تعداد 101 هزار واحد مسکونی نیز با استفاده از تسهیلات بانک توسط متقاضیان خریداری شده است که تسهیلات خرید خانه بانک از حیث مبلغ در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 96درصد رشد داشته است.

بت‌شکن در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تکمیل مسکن مهر افزود: تعداد یک میلیون و 351 هزار واحد مسکونی از ابتدای طرح تا پایان آذرماه سال جاری فروش اقساطی شده است.

بت‌شکن همچنین به ارایه گزارشی از فعالیت های بانک مسکن در بخش بانکداری الکترونیک پرداخت و یادآور شد: در9 ماهه اول سال جاری تراکنش‌های بانکداری الکترونیک بانک مسکن بالغ بر 18 میلیون تراکنش بوده است که 89 درصد آن غیر حضوری بوده است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: