کد خبر: ۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶
رئیس هیات مدیره سازمان عمران استان کرمان گفت: طرح توسعه فضاهای گلخانه ای، پروژه‌ای نو و بی‌بدیل بوده و از طرح دیگری کپی‌برداری نشده است.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از ایسنا؛"محمدرضا شه‌بخش" شامگاه گذشته در جلسه‌ای توجیهی طرح توسعه فضاهای گلخانه‌ای که با حضور استاندار کرمان برگزار شد، با ذکر این مطلب که سازمان عمران همواره مطابق با رویکرد توسعه‌ای استان حرکت کرده است، افزود: امید آن داریم که مجموعه اقدامات این سازمان موجبات پیشرفت و توسعه استان را فراهم آورد.

وی با اشاره به طرح توسعه فضاهای گلخانه‌ای، ادامه داد: از آنجاکه در هیچ کجا همانند آن اجرا نشده است معتقدیم اجرای آن می‌تواند نقشه راهی برای سایر استان‌های کشور باشد.

شه‌بخش با بیان اینکه ایجاد گلخانه‌های مذکور می‌تواند برای 10 هزار نفر اشتغال‌زایی کند، اضافه کرد: با توجه به اینکه بنگاه‌های بخش خصوصی همراهی و همکاری خود را به جهت آبادانی و توسعه کشور، از مجموعه دولت دریغ نکرده‌اند به تبع انتظار دارند که دولت در اجرای پروژه‌ها نهایت حمایت و پشتیبانی را از آنان داشته باشد.

وی در پایان با بیان اینکه در خصوص پروژه موردنظر اقدامات کاغذی و تفاهمنامه‌ای تکمیل شده است، اظهار کرد: برای اجرای طرح توسعه فضاهای گلخانه‌ای که به تولید محصولات زراعی به منظور تامین بازار کشور و نیز صادرات به سایر کشورهای متقاضی می‌پردازد، آمادگی کامل داریم.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار