کد خبر: ۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹
برند کادیلاک جنرال موتورز زودتر از چهار سال دیگر شاسی بلند کوچک که برای برنامه‌های توسعه این خودروساز کلیدی به شمار می‌رود، معرفی نخواهد کرد.
 به گزارش تجارت آنلاین به نقل از ایسنا؛یوهان دو نیشن در نمایشگاه خودروی واشنگتن برآورد کرد این خودروساز برای معرفی یک شاسی بلند حداقل چهار سال فاصله دارد.
 
شاسی بلند کوچک قیمت کمتری نسبت به شاسی بلند بزرگتر اسکالاد خواهد داشت که قیمت پایه آن از 68 هزار دلار آغاز می‌شود و بخشی از برنامه 12 میلیارد دلاری کادیلاک برای عرضه هشت مدل در پنج سال آینده است.
 
کادیلاک در حال حاضر شاسی بلند متوسط SRX را می‌فروشد که قیمت آن اندکی بیش از 38 هزار دلار است.
 
شاسی بلندهای لوکس کوچک بخش رو به رشدی در بازارهای آمریکا، چین و اروپا هستند و رقیبان اصلی کادیلاک از جمله برند لینکلن فورد موتور در حال حاضر شاسی بلندهای لوکس کوچکی به بازار عرضه کرده‌اند.
 
رییس کادیلاک همچنین اعلام کرد دلار قویتر به کادیلاک و خودروسازان دیگر مستقر در آمریکا لطمه خواهد زد در حالیکه رقیبان آسیایی و اروپایی می‌توانند از مزیت ارزی برای کاهش قیمت استفاده کنند.
 
این خودروساز سدان CT6 را در 31 مارس در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی خواهد کرد که نویددهنده آغاز استفاده از سیستم نام گذاری جدید یعنی ترکیبی از حروف و اعداد است که از سوی رقیبانی مانند بی ام و و مرسدس بنز استفاده می‌شود.
 
مدیر کادیلاک پیش‌بینی کرد فروش کادیلاک در سال 2015 ثابت می‌ماند زیرا محصولات جدید این شرکت تا اواخر سال 2017 روانه بازار فروش نخواهند شد.
 
بر اساس گزارش رویترز، کادیلاک از آغاز سال 2019 قصد دارد خودروهای دیزلی و شاسی بلندهایی تولید کند که در اروپا محبوبیت دارند.
 
انتهای پیام/
 

نام:
ایمیل:
* نظر: