کد خبر: ۹۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
فرماندار شهرستان جم گفت: وزارت نفت توجه ویژه‌ای به مناطق پیرامونی تاسیسات نفت و گاز دارد بگونه‌ای که ۱۵۷ میلیارد تومان برای اجرای طرح آبخیزداری در شهرستان جم تخصیص داده است.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از تسنیم؛عبداله نادری ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان جم با تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: ایام‌الله دهه فجر یادواره بزرگترین رویداد قرن در ایران اسلامی است که بزرگداشت این ایام  رسالت مهم ملت بزرگ ایران است.

وی تاکید کرد: ایام الله دهه فجر بازیابی خاطرات انقلاب و یادبود حیات دوباره ملت ایران در یکی از حساسترین مقاطع تاریخی برای نظام و انقلاب محسوب می‌شود.

فرماندار شهرستان جم با بیان اینکه بزرگداشت دهه فجر بزرگداشت ارزش‌ها، آرمان‌ها و پاسداشت مجاهدت ایثارگران است خاطرنشان کرد: دهه فجر بزرگداشت ایثار شهیدان راه انقلاب و رهبری بزرگ‌مردی الهی چون امام خمینی(ره) است که مردم ایران را به امتی واحد برای سرنگونی رژیم 2500 ساله شاهنشاهی تبدیل کرد.

نادری با تاکید بر برگزاری باشکوه ایام‌الله دهه فجر افزود: همه باید تلاش کنند این دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه تر از همیشه برگزار شود.

وی  توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در همه ابعاد را از دست‌آوردهای مهم انقلاب اسلامی دانست و گفت: اکنون ایران اسلامی عزتمند و توانمند در عرصه جهان حضوری چشمگیری دارد که نشان از پیشرفت ایران اسلامی در تمام ابعاد است.

فرماندار شهرستان جم با بیان اینکه این شهرستان میزبان صنعت گاز است گفت: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از گاز مصرفی کشور از جم به شبکه سراسری منتقل می‌شود از آن طرف با تعامل بهینه وزارت نفت توجه ویژه‌ای به مسائل زیرساختی این شهرستان شده است.

نادری از تخصیص 157 میلیارد تومان برای طرح‌های آبخیزداری در جم خبرداد و  گفت: برای اجرای طرح آبخیزداری و شیرین سازی آب دریا و انتقال به جم وزارت نفت 157 میلیارد تومان تخصیص داد.
وی با اشاره به اصلاح و بهسازی محور جم به ریز گفت: طرح مطالعه محور کوهستانی و پرخطر جم به ریز آغاز شده که پیش بینی می‌شود بزودی عملیات ساخت این محور اجرا  شود.

فرماندار شهرستان جم با اشاره به طرح‌های عمران شهری گفت: برای این مهم اعتبارات خاصی از تملک دارایی و ارزش افزوده اختصاص یافته است که در طرح‌های مهم و زیربنایی تخصیص یافته است.

نادری از تخصیص ساخت سه واحد فضای آموزشی در جم خبرداد و گفت: این سه واحد آموزشی با مشارکت شرکت‌های پتروشیمی ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه 4.5 میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های مصوب شده افزود: برای احداث سه زمین چمن مصنوعی در روستاهای شهرستان، اجرای طرح نخبه‌پروری و توانمندسازی نیروی انسانی تفاهم نامه همکاری میان شهرستان و منطقه ویژه پارس جنوبی منعقد شده است.

فرماندار جم تخصیص 25 میلیارد ریال برای احداث مدرسه در شهر جم را از دیگر اقدامات شرکت‌های پتروشیمی دانست.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: