کد خبر: ۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۵
محقق دانشگاه تگزاس:
محقق و رییس بخش تحقیقات و توسعه پروتئین‎های غذایی دانشگاه تگزاس آمریکا،کیفیت محصولات کشاورزی،باغی و غذایی ایران را مناسب توصیف کرد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از ایرنا؛میان ندیم ریاض در حاشیه بازدید هیات 10 نفره کارشناسان 10 کشور از دو کارخانه تولید مواد غذایی در استان البرز گفت:محصولاتی مانند گردو ، پسته و بادام ایرانی دارای کیفیت بالا بوده که دربازارهای آمریکا برای ورود این محصولات تقاضای زیادی وجود دارد.
 
وی ادامه داد: باید گفت که آمریکا بازار خوبی برای خرید این محصولات ایرانی دارد لیکن صادرات آنها به آمریکا نیازمند بستر سازی است .
 
ریاض گفت:برای معرفی محصولات کشاورزی و باغی ایران به جهان باید اقدامات بیشتری انجام شود از جمله بکار گیری فناوری برای فرآوری و بسته بندی این محصولات ضروری است.
 
این محقق اظهار کرد: همچنین ایران به لحاظ پرورش نخبگان علمی و دانشمندان در جهان جایگاه خوبی دارد و درصورت تامین امکانات فنی و علمی مورد نیاز، آنان می توانند گام های بلند تر علمی بردارند.
 
کارشناسان و محققان صنایع غذایی 10 کشور از جمله آمریکا، فیلیپین، امارات متحده عربی، چین و تایلند امروز چهارشنبه با میزبانی اتاق بازرگانی استان البرز از دو واحد بزرگ تولید مواد غذایی در این استان دیدن کردند.

 
انتهای پیام/
برچسب ها: محصولات ، کشاورزی ، باغی
نام:
ایمیل:
* نظر: