احیای ۳۰ واحد تولیدی راکد و غیرفعال

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام با بیان اینکه ۲۹ واحد تولیدی سال گذشته به چرخه تولید بازگشت، گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های این سازمان، احیای واحدهای راکد و غیرفعال بوده که در سال جاری در تلاشیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود، تعداد ۳۰ واحد دیگر را به مدار تولید بازگردانیم.
رضا محمدرحیمی روز سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه استان ایلام اظهار داشت: هم اکنون در استان ایلام ۴۷۹ واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری با حدود سرمایه گذاری ۲۸ هزار میلیارد تومان و نزدیک به ۱۰ هزار نفر اشتغالزایی وجود دارد که از این تعداد واحد تولیدی حدود ۷۰ درصد یعنی ۳۳۹ واحد فعال و نیمه فعال وجود داشته که ۳۰ درصد آنها یعنی ۱۴۰ مورد واحد راکد محسوب می‌شوند. وی افزود: در خصوص جواز تاسیس صنعتی و طرح‌های در دست اقدام ۵۲۵ فقره جواز تاسیس فعال با سرمایه‌گذاری مورد نیاز ۴۲ هزار میلیارد تومان و اشتغال بیش از ۱۵ هزار نفر وجود دارد. رییس سازمان صمت ایلام بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های صمت، احیای واحدهای راکد و غیرفعال است که در سال گذشته ۲۹ واحد به چرخه ی تولید بازگشت که کارخانه نورد و طرح سولفات پتاسیم شهرستان ایوان از طرح‌های بازگشت به چرخه تولید است، و در تلاشیم که با استفاده از ظرفیت‌های موجود، در سال جاری حداقل ۳۰ واحد صنعتی احیا و به چرخه تولید بازگردند.

 

۷ درصد تست های کرونایی مثبت است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به روند روبه رشد ابتلا به کرونا در استان گفت: ۷ درصد تست های کرونایی در استان مثبت است.
عباس علیپور با اشاره به اینکه شمار بستری شدگان و بیماران سرپایی کرونایی استان هرچند کم است اما نسبت به سایر استان‌ها بالاتر است، افزود: آنچه ما را نگران می‌کند، درصد تست مثبت کرونایی مسافران خارجی وارده و زائران وارده به استان است. وی افزود: موارد مثبت کرونایی در جامعه نیز به صورت کم در حال افزایش است و در حال حاضر هفت درصد تست‌های عمومی مثبت است.
وی با اظهار اینکه اگرچه مقدار مبتلایان تست مثبت رو به افزایش است، ادامه داد: این نشان می‌دهد که زمان زیادی از آخرین دوز واکسن تزریقی زائران استان گذشته است، از این رو از زائران تقاضا داریم برای سلامتی خودشان، دوز سوم واکسن را دریافت کنند. علیپور ادامه داد: درصد تست مثبت کرونایی زائران عتبات عالیات مازندرانی بالا بوده و این نشان می‌دهد رعایت و توجه به پروتکل‌های بهداشتی کم بوده است. معاون بهداشتی علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد کرونا استفاده از ماسک در محیط روباز الزامی نیست، اظهار داشت: ماسک زدن در جلسات و محیط‌های سرپوشیده الزامی است اما متأسفانه رعایت نمی‌شود.

هماهنگی و برنامه‌ریزی
مراسم ایام محرم شهر کلاچای
گیلان_فرحی؛ نشست ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم ایام محرم در محل اداره آموزش و پرورش کلاچای برگزار شد.
رییس شورای اسلامی شهر کلاچای در این نشست با تاکید بر مسجد محوری شدن برگزاری مراسم محرم گفت: معتقدم اگر مراسم محرم با محوریت مساجد و امامزادگان برگزار شود مطمئنا خروجی بهتری از آن حاصل خواهد شد. "کامران علیپور کلایه " با بیان اینکه باید از ظرفیت مساجد در ایام محرم به خوبی استفاده شود افزود: تمرکز هیات های مذهبی بیشتر باید به سمت مسجد محوری باشد ضمن اینکه از ظرفیت عظیم امامزادگان واجب التعظیم در بقاع متبرکه امیربنده و ماچیان و نیز شهدای گمنام به خوبی استفاده کنیم.وی اضافه کرد: در راستای تبلیغات محیطی ویژه محرم نیز شهرداری و شورا اقدام شایسته و بایسته انجام خواهد داد. رییس شورای اسلامی شهر کلاچای یادآور شد: هدف همه ما این است که ماه محرم واسطه ای شود تا اسلام به معنای واقعی کلمه ظهور و بروز کند.مهدی رشاد "شهردار کلاچای هم در این نشست بر لزوم قانونمند کردن هیات های مذهبی تاکید کرد. وی با اشاره به حمایت از همه هیات های مذهبی افزود: مطمئنا در بودجه فرهنگی بازنگری انجام خواهیم داد و هر جا بودجه به ما اجازه دهد در چارچوب قوانین و مقررات در خدمت همه هیات های مذهبی خواهیم بود. شهردار کلاچای اضافه کرد: انشاءالله ایام محرم پرشوری امسال شاهد باشیم.

شرکت گاز استان ایلام
به پایداری انرژی برق کمک کرد
سرپرست شرکت گاز ایلام گفت: این مجموعه با نصب مولد اضطراری در شرایط ویژه و فصل گرم سال موجبات تاُمین رفاه عمومی شهروندان و پایداری انرژی شبکه برق شهری را فراهم کرده است.

محمود کشاورز با اشاره به اینکه بازرسان شرکت توزیع برق استان در بازدید سرزده از این مجموعه قدردانی کردند، افزود: استفاده از ژنراتور اضطراری مولد برای تاُمین برق مصرفی، جلوگیری از خاموشی برق مصرفی شهری، داشتن فرهنگ بالای کارکنان شرکت در رعایت الگوی مصرف و غیره از مهمترین عوامل در کاهش مصرف برق بوده است.
سرپرست شرکت گاز استان با بیان اینکه دیزل ژنرانور برق اضطراری این مجموعه به منظور تاُمین برق مورد نیاز شرکت در زمان اوج مصرف راه اندازی شده است، تصریح کرد: با عنایت به لزوم تجهیز شرکت گاز به دستگاه تاُمین برق اضطراری و طی انعقاد تفاهم نامه‌ای با شرکت توزیع برق استان، یک دستگاه دیزل ژنراتور با ظرفیت ۵۰۰ کیلو ولت آمپر و فرکانس ۵۰ هرتز و ۱۴۰۰ RPM از ساعت ۹ لغایت ۱۳:۳۰ بصورت روزانه در مدار قرار می‌گیرد.

جشنواره تابستانی قشم
از ۱۸ تا ۳۱ تیرماه برگزار می‌شود
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: جشنواره تابستانی قشم از ۱۸ تا ۳۱ تیرماه در نگین خلیج فارس برگزار می‌شود.
افشار فتح الهی بیان داشت: معرفی ظرفیت‌های گردشگری جزیره، کاهش هزینه سفر و اقامت در قشم در فصل تابستان و معرفی قشم به عنوان منطقه‌ای با شرایط خرید مناسب و با تخفیف ویژه از اهداف جشنواره تابستان ۱۴۰۱ قشم است.
وی اظهار کرد: برگزاری جشنواره تابستانی پس از چند سال وقفه به دنبال زمینه سازی برای افزایش ورود گردشگران، رونق فعالیت بازارها، مجتمع‌های تجاری و فعالان اقتصادی و اماکن اقامتی و همچنین ارائه خدمات به علاقه‌مندان حوزه گردشگری هستیم. این مقام مسئول ادامه داد: برنامه ریزی برای اجرای جشنواره تابستانی بگونه‌ای است که علاوه بر تابستان، در ماه‌های آینده و ایام برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و همچنین سال‌های آینده نیز با استقبال گردشگران همراه باشد. وی در پایان عنوان کرد: از مهمترین سایت‌های گردشگری جزیره قشم طولانی‌ترین غار نمکی جهان، دره ستاره‌ها، دره و تنگه چاهکوه، دره تندیس‌ها، موزه ژئوپارک، چاه‌های تلا و بادگیرهای بندر تاریخی لافت، جزایر ناز، سواحل زیبا، سایت تخم‌گذاری لاک پشت‌های پوزه عقابی، جنگل‌های دریایی حرا، خلیج دلفین‌های هنگام، غارهای خوربس و بام قشم است.

ایجاد رینگ شبکه آبرسانی البرز ضرورت دارد
استاندار البرز با تاکید بر اهمیت ایجاد رینگ شبکه آبرسانی استان گفت: ضرورت دارد که افق بلند مدت سیاست آبی استان ترسیم شود تا با استناد به آن زیرساخت‌های لازم پیش بینی شود. مجتبی عبداللهی در شورای حفاظت از منابع آب استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه باید الگوی درستی از مصرف آب برای مردم ترسیم شود، افزود: کاهش بارش‌ها در سال آبی گذشته و استمرار روند خشکسالی در سالیان اخیر موجب شده که منابع آب در کشور آسیب پذیر و محدود شود. وی ادامه داد: بر این اساس با پیش بینی‌های صورت گرفته درصدد هستیم که تأمین آب شرب مردم استان با وقفه و خللی مواجه نشود ولی در این راستا به جد نیازمند همراهی مردم هستیم.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد:

معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با لحاظ سیسات اقتصادی دریاپایه در دولت سیزدهم ظرفیت تخلیه و بارگیری در بنادر کشور در سه ماهه امسال با افزایش10 درصدی به بیش از 51 میلیون تن افزایش یافت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، حسن بیک محمدلو روز در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: در راستای سیاست دولت برای توسعه اقتصاد دریاپایثه در استان بوشهر نیز توجه به بنادر کوچک به صورت ویژه دنبال می‎شود.
وی بیان کرد: برای این استان همچنین اختصاص سوخت یارانه‌ای برای سوخت سفرهای گردشگری با هدف ارتقاء سفرها برای جام جهانی قطر محقق شده تا از این رویداد جهانی بهره‎برداری لازم صورت گیرد.
بیک محمدلو ادامه داد: برای تحقق موضوع یاد شده شناورهایی در دستور کار است و داوطلبانی نیز از اقصی نقاط جهان شناورهایی برای فعالیت در محور بوشهر- قطر معرفی کردند.
نماینده وزیر راه و شهرسازی در شورای عالی سازمان بنادر نیز گفت: دولت سیزدهم به دنبال استفاده از تمام ظرفیت‎های کشور برای پیشرفت اقتصادی کشور و تعالی ظرفیت‎های موجود است. مهدی نورایی افزود: در این راستا ایجاد ظرفیت‎‏های جدید در حوزه دریانوردی و اقتصاد ناظر بر این حوزه تمهیدات ویژه‎ای اندیشیده شده است.
وی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی نیز بر اساسی وظایفی که دارد مرتب با پیگیری سازمان بنادر استفاده از ظرفیت‎های موجود و توسعه آن است.
نورایی افزود: استان بوشهر نیز در این حوزه با توجه به سابقه تاریخی خود در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور نقش مهم ویژه‎ای دارد که سازمان بنادر با توجه به این جایگاه نگاه ویژه‌ای به توسعه بنادر استان بوشهر معطوف کرده است تا ظرفیت بندر بوشهر به عنوان راس این بنادر به 15 میلیون تن در سال افزایش پیدا کند.
وی اظهار کرد: در همین راستا نشست خوبی نیز به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار شد که تصمیم‎های خوبی نیز برای استان بوشهر به دنبال خواهد داشت.
معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در رویکرد جدید این سازمان به توسعه و رونق بنادر کوچک کشور نگاه ویژه‎ای معطوف شده است که نمونه‎ای از این رویکرد در استان بوشهر با اجرا طرح جامع نمایان شده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، حسن بیک محمدلو روز چهارشنبه در نشست شورای عالی سازمان بنادر در بوشهر اظهار کرد: بنادر کوچک به واسطه ارتزاق و معیشت مردم مورد توجه ویژه سازمان بنادر است و در حوزه بودجه ریزی تلاش شده رسیدگی به امورات مردم و پرهیز از پروژه‎های عظیم فاقد عایدی لازم برای مردم در دستور کار قرار گیرد.
وی بیان کرد: استان‌های ساحلی از مقصدهای نخست سفرهای رئیس جمهور بوده که در این سفرها تکلیف‎هایی نیز برای سازمان بنادر و دریانوردی مشخص شده که سعی می‎شود به طور جد پیگیری و اجرایی شود.
بیک محمدلو ادامه داد: در این زمینه نگاه ویژه به استان‌های ساحلی و بویژه نوار جنوبی به واسطه ظرفیت‎های فراوان معطوف شده است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز گفت: پایانه مسافری دریایی بندربوشهر تا پایان مهرماه امسال پیش بینی شده تا برای مسافران جام جهانی مورد استفاده قرار گیرد.
محمد شکیبی نسب افزود: بخش دریایی این پروژه تا پایان مرداد و سالن آن نیز تا پایان مهرماه آماده بهره‌برداری خواهد شد. وی اظهار کرد: با توجه به محصور بودن محوطه بندری در بافت شهری طرح توسعه بندر بوشهر در مجتمع بندری نگین تدارک دیده شده است که پیشرفت فیزیکی احداث زیرساخت‎های این مجتمع اکنون ۸۶ درصد است.
شکیبی نسب یادآور شد: ظرفیت تخلیه و بارگیری کنونی بندر بوشهر هفت میلیون تن در سال است که با اجرا طرح‏های توسعه‌ای مجتمع بندری نگین به ۱۵ میلیون تن درسال افزایش پیدا خواهد کرد.
وی ادامه داد: بندر بوشهر از لحاظ عملکرد کانتینری و تناژی به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم کشور را دارا است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: طرح توسعه بندر در بخش‎های مختلفی در دستور کار است که اکنون بندر بوشهر در آستانه انعقاد قرارداد با سرمایه‎گذاران بخش خصوصی برای احداث اسکله نفتی است.

حسینی مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: بیش از ۷۰۰ هکتار زمین در گلستان برای احداث مسکن روستایی طی مدت چهار سال تامین شده است.
نیلوفر احمدی - تجارت؛ سید محمد حسینی اظهار کرد: اتفاقات خوبی در حوزه طرح ملی مسکن، مبنی بر واگذاری زمین مازاد دستگاه های اجرایی در گلستان اتفاق افتاده است.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان ، مدیرکل بنیاد مسکن گلستان افزود: در طول چهار سال برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاهای گلستان به ۷۰۰ هکتار زمین نیازمندیم که خوشبختانه بیش از ۷۰۰ هکتار زمین در اجرای این طرح شناسایی شده است.
وی بیان کرد: مقرر شده سالانه هفت هزار مسکن روستایی احداث شود که در سال اول حدود ۱۰ هزار نفر شناسایی شده و بیش از ۱۰۰ درصد تعهد متقاضیان ما در سال نخست است.
حسینی حسینی مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: در حال حاضر پنج هزار و ۹۰۰ نفر تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد پنج درصدی را دریافت کردند و مابقی هم منتظر ابلاغ افزایش تسهیلات از ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان هستند.
مدیرکل بنیاد مسکن گلستان اضافه کرد: از آن دسته افرادی که منتظر ابلاغ افزایش تسهیلات بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان هستند تقاضا داریم کار خود را شروع کنند زیرا تمامی قراردادهای بانکی از سال ۱۴۰۰ متمم داشته و ۱۰۰ میلیون تومان افزایش تسهیلات بانکی تعلق می گیرد.
وی افزود: تاکنون چهارهزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در مرحله فونداسیون، سه هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در مرحله سقف و بیش از دو هزار واحد مسکن روستایی در مرحله سفت کاری است.
حسینی حسینی مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با اشاره به اینکه در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت بنیاد مسکن قائم مقام اداره کل راه و شهرسازی است بیان کرد: در این شهرها زمین توسط اداره کل راه و شهرسازی تامین و واجدان شرایط معرفی شده و کار ساخت توسط ما انجام می شود.
مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: در
پنج شهر استان تامین زمین توسط اداره کل راه و شهرسازی انجام و در اختیار بنیاد مسکن برای احداث گذاشته شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: برای عبور از تنش آبی در گرمای تابستان امسال، نیازمند کاهش مصرف و صرفه‌جویی هستیم.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهندس حسن بختیاری در دیدار آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام‌الله علیها) اظهار داشت: افزایش شدید دمای هوا در روزهای اخیر افزایش مصرف آب را به دنبال داشته و باعث بروز چالش‌هایی در کشور شده است.

وی با تأکید بر اینکه کاهش بارندگی‌ها، کشور را در تأمین آب دچار چالش کرده است، گفت: قم نیز از این قاعده مستثنی نبوده و باعث شده سهم قم از سد کوچری به عنوان اصلی‌ترین منبع تأمین آب استان به طور محسوسی کاهش پیدا کند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه کاهش 25 درصدی حجم ذخیره سدکوچری نسبت به مدت مشابه سال قبل، کاهش 50 درصدی سهم قم از آب این سد را به دنبال داشته است، خاطرنشان کرد: این کاهش ما را مجبور به استفاده از آب چاه‌های داخل شهر برای تأمین آب مورد نیاز شهروندان کرده است.
وی خاطرنشان کرد: شوری آب چاه‌ها باعث شده در ماه‌های اخیر شاهد افزایش شوری آب در شهر باشیم هر چند آب شبکه با وجود شوری از نظر بهداشتی و سلامتی دارای استانداردهای لازم است.
بختیاری بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ صرفه‌جویی در جامعه تأکید کرد و گفت: در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل مصرف آب در شهر قم 2.5 درصد و در هفته جاری نسبت به هفته قبل از آن یک درصد افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه امروز برای عبور از تنش آبی نیازمند کاهش مصرف و صرفه‌جویی هستیم، تصریح کرد: طبق هدف‌گذاری‌های صورت گرفته با 10 درصد صرفه‌جویی در مصرف توسط هر خانوار می‌توانیم به راحتی از پیک مصرف تابستان امسال عبور کنیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه 10 درصد کاهش مصرف در سبد مصرف خانوار مشکلی ایجاد نخواهد کرد، گفت: در این زمینه همواره توصیه‌های مراجع و علما به مردم راهگشا بوده و می‌تواند ما را در امر خدمت‌رسانی چه بهتر به مردم یاری رساند.

خرم‌آباد- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از کاهش ۳۱ درصدی ذخیره آب سدهای این استان خبر داد.
داریوش حسن نژاد در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار داشت: هم اکنون ۳۴ درصد از مخازن سدهای لرستان پر است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۱ درصد کاهش نشان می‌دهد.
وی با اشاره به آخرین وضعیت مخازن سدهای لرستان اظهار کرد: حجم کل مخزن سدهای «مروک»، «ایوشان»، «تنگ هاله»، «خان‌آباد»، «کزنار» و «حوضیان» ۲۰۸.۷۱ میلیون متر مکعب است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با بیان اینکه هم‌اکنون ۳۴ درصد از مخازن سدهای لرستان پر است، ادامه داد: حجم آب موجود در پشت سدهای استان ۷۱.۳۱ میلیون متر مکعب گزارش شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۱ درصد کاهش را نشان می‌دهد.
حسن نژاد افزود: در حال حاضر مجموع آب ورودی شش سد استان ۰.۲۱ متر مکعب بر ثانیه و میزان آب خروجی از سدها ۱.۹۴۵ متر مکعب بر ثانیه است.
وی تاکید کرد: با توجه به میزان نزولات جوی و کاهش قابل ملاحظه
حجم آب موجود پشت سدها و بحران خشکسالی، برای عبور از پیک کم آبی در تابستان، لازم است رعایت الگوی کشت و میزان برداشت از منابع آبی و مصرف بهینه مدیریت شود.

رییس مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: باید شاهد پیشرفت پروژه‌های مسکن ملی باشیم. فاطمه سادات حمیدیان در آئین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان، گفت: یکی از اقدامات مهم وزارت راه و شهرسازی ساخت مسکن برای دهک‌های پایین جامعه و اقشار کم درآمد است که باید از ظرفیت‌های قانونی جهش تولید مسکن ملی بهره کافی را برد. وی افزود: امیدواریم با همدلی و هم نظری مدیران استان همدان رتبه این استان از ۱۹ به تک رقمی ارتقا پیدا کند. رئیس مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه استان همدان به دارالمومنین شهره است؛ تصریح کرد: مردم این استان لیاقت متعهدانه کارشدن را دارند؛ چرا که مردمی پرتلاش در صنعت و کشاورزی هستند.
این مسئول با بیان اینکه باید شاهد پیشرفت پروژه‌های مسکن ملی باشیم، ابراز کرد: همچنین در بخش راه که اساس و زیرساخت توسعه پایدار محسوب می‌شود که در این زمینه، اقدامات بی نظیری را داشته باشیم و محورهای مواصلاتی که در اهداف وزارت خانه به شمار می‌رود به سرانجام برسد.حمیدیان با اشاره به اینکه دغدغه مقام عالی وزارت حل مشکلات معیشتی کارکنان است، گفت: تمهیداتی از جمله عدالت در پرداخت‌ها به عنوان یکی از دغدغه‌های وزیر در نظر گرفته شده است.سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان نیز در این مراسم با تاکید بر ضرورت سرعت بخشیدن به اقدام ملی مسکن در استان گفت: با همکاری کارکنان این اداره باید به نهضت ملی مسکن استان سرعت بخشید.ایوب اسدالهی افزود: اهدافی که ریل گذاری شده باید انجام و در صورت نیاز اصلاحات لازم انجام شود. وی افزود: عملکرد ۴ ماهه یوسفی مدیرکل سابق نشان دهنده همکاران قوی و متعهد است که امیدواریم در طول خدمت بنده کار را با دقت و سرعت پیش ببریم.وی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های استان درخصوص عملیات عمرانی پروژه‌های بافت فرسوده است که با همکاری شهرداری با قوت هرچه بیشتر قدم بر می‌داریم.