کد خبر: ۲۳۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
رحمت الله فیروزی پور عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:
رحمت الله فیروزی پور عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: نقش بانک مرکزی در حمایت از تولید، تحول در دیپلماسی اقتصادی ،شفافیت سامانه ها و ارتقای فناوری های بانکداری دیجیتال برجسته بوده است.

نقش بانک مرکزی در حمایت از تولید، بانکداری دیجیتال و دیپلماسی اقتصادی برجسته است

رحمت الله فیروزی پور عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت:تحقق شعار راهبردی “جهش تولید با مشارکت مردم" با اجرای صحیح سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و ارتقای فناوری های تولید محقق می شود.

نماینده مردم نطنز،قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری ،صراحتا در طلیعه سال نو، تاکید کردند باید زمینه حضور بخش غیردولتی و مردمی به عرصه تولید باز شود تا از ظرفیت‌های قابل دسترس اقتصادی حضور بخش غیر دولتی و خصوصی و مردمی به نفع مردم استفاده گردد.

فیروزی پور پیشنهاد داد: برای هماهنگی و هم افزایی ‌و تعامل بیشتر، کمیته ارتقای جهش تولید با مسوولیت معاون اول رئیس‌جمهور و با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی،رئیس کل بانک مرکزی، وزیر صمت ،وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان بودجه و برنامه و نماینده ای از سوی مجلس و نماینده ای از طرف قوه قضائیه تشکیل و زمینه های جهش تولید را عملیاتی نمایند.

نماینده مردم نطنز،قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : در شرایطی که تولید باید در مسیر صنعت نسل پنجم مبتنی بر فناوری و نوآوری و هوشمندسازی قدم بردارد، ارتقای فناوری های تولید و حرکت در مسیر نوآوری و پیشرفت در عرصه ملی از الزامات جهش تولید ملی است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اقدامات موثر یک سال و نیم اخیر دکتر فرزین در بانک مرکزی در حمایت از تولید، تحول در حوزه دیپلماسی اقتصادی ،شفافیت سامانه ها،ارتقای فناوری های بانکداری دیجیتال و نقش برجسته بانک مرکزی در اجرای نقشه راه فناوری تنظیم‌گری که حمایت عملی از بخش‌ تولید بوده است ،پیشنهاد داد در راستای جهش تولید و مشارکت مردمی در ارتقای تولید در عرصه صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری راهکارهای حمایتی از فعالان حوزه صنایع دستی،گردشگری و تولیدکنندگان مرتبط نیز پیش بینی گردد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار