افتتاح 15 پروژه عمرانی در بخش آب و فاضلاب

به گفته مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوين همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، 15 پروژه ي عمرانی آب آشامیدنی و فاضلاب در مناطق شهری و روستایی استان به بهره برداری خواهد رسید.
قریشی – تجارت، به گزارش روابط عمومي، داراب بیرنوندی با اعلام اين مطلب افزود: برای اجرای پروژه های مذکور 250 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی تعداد پروژه های افتتاحی در هر یک از حوزه های شهرستانی را نیز شامل قزوین پنج پروژه، آبیک یک پروژه، البرز دو پروژه، تاکستان دو پروژه، بویین زهرا چهار پروژه و در شهرستان آوج یک پروژه برشمرد. به گفته بیرنوندی، شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در شرایط سخت اقتصادی و تحریمی کشور پروژه های متنوعی اعم از 2250 مترمکعب مخزن، 18 کیومتر خط انتقال و شبکه، حفر و تجهیز دو حلقه چاه، دو باب ایستگاه پمپاژ، نصب آب شرین کن، بهبود فرایند تصفیه فاضلاب خام در تاکستان و قشلاق آبیک و بهره برداری از سامانه یکپارچه GIS اطلاعات مکانی را افتتاح و به بهره برداری می رساند.

 

تدوین برنامه جامع آب استان اردبیل

سید حامد عاملی در جلسه شورای اداری استان اردبیل همزمان با آغازین روز دهه فجر در مصلای امام خمینی اردبیل اظهار کرد: برنامه‌های گسترده‌ای برای توسعه استان اردبیل در دست اجرا داریم که با یاری مدیران و مسئولان همه آنها را جامه عمل خواهیم پوشاند.
وی با اشاره به اینکه زمینه‌های این توسعه منوط به سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، اقتصادی و فرهنگی مهیا است، تصریح کرد: ما از مدیران انتظار داریم در سمت خود با قبول مسئولیت، با جدیت وارد عمل شده و برنامه‌های توسعه استان را به پیش ببرند. استاندار اردبیل توسعه زیرساخت‌های استان را در بخش‌های آب، برق، گاز، توسعه شهرک‌های صنعتی، کشاورزی و… یادآور شد و گفت: اجرای خط دوم انتقال گاز ابلاغ شده و در شهرستان‌های گرمی و پارس‌آباد اجرای آن آغاز شده است. عاملی از افتتاح پست ۲۳۰ کیلوولت مشگین‌شهر و ۶۳ کیلوولت اردبیل در راستای توسعه زیرساخت‌ها خبر داد و افزود: برنامه جامع آب پایدار استان تدوین شده که در سفر آینده رئیس جمهور این برنامه برای تأمین آب پایدار ارائه خواهد شد.

همدان استان برتر در برگزاری روز جهانی خاک
مشاور معاون وزیر و رئیس ستاد معاونت آب وخاک و دبیر اجرایی بزرگداشت روز جهانی خاک گفت: براساس ارزیابی های انجام شده بر روی مستندات ارائه شده مدیریت های آب و خاک و امورفنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی سراسر کشور به دبیرخانه ستاد بزرگداشت روز جهانی خاک، پنج استان در برگزاری مناسب و شایسته مراسم روز جهانی خاک درسال ۱۴۰۱ حائز رتبه برتر شدند. به گزارش روابط عمومی معاونت آب و خاک، علیرضا پرستار در حاشیه گردهمایی سراسری مدیران آب و خاک ستادی و استانی سراسر کشور در بندر عباس افزود: شاخص های متفاوتی ازجمله کیفیت و کمیت اطلاع رسانی ،تجلیل ازخادمین خاک ، تشکیل کمیته برگزاری ،ساخت کلیپ،ثبت رویداد در فائو و سایر موارد برای انتخاب استانهای برتر در کمیته ارزیابی لحاظ شده بود که براساس این شاخص ها پنج استان آذربایجان شرقی ،سیستان و بلوچستان،چهارمحال و بختیاری ،لرستان و همدان موفق به کسب رتبه برتر شدند. لازم به ذکر است روز جهانی خاک رویدادی بین المللی است که هر ساله روز پنجم دسامبر مطابق با ۱۴ آذرماه با محوریت معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی و با هدف فرهنگ سازی حفظ منابع خاک در سراسر کشور برگزار می شود.

۱۹۴ پروژه گازرسانی در آذربایجان‌غربی
افتتاح و کلنگ زنی می شود
ارومیه - مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۹۴ پروژه گازرسانی روستایی و صنعتی استان همزمان با دهه فجر خبر داد.علیرضا شیخی در این زمینه اظهار کرد: طی دهه مبارک فجر امسال، یک شهر و ۱۱۲ روستای استان با مجموع ۱۳ هزار و ۲۷۶ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند تا شاخص بهره‌مندی خانوار روستایی استان افزایش یابد. وی با بیان اینکه ۳۸ روستا از این تعداد مربوط به ۶ محور ارومیه است، افزود: ۱۶ روستای محور دیزج مرگور، ۸ روستای محور زیوه، چهار روستای محور گنگچین، چهار روستای محور رشکان، چهار روستای محور مینگول و دو روستای محور خوشاکو ارومیه از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد. مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با اعلام اینکه در دیگر شهرستان‌های استان نیز روستاییان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند، خاطرنشان کرد: ۲۰ روستای محورهای چپرآباد، سه‌کان و آغبلاغ اشنویه، ۱۳ روستای محور حاسین، هشت روستای محورهای بدلان، زاویه و ماراکان، ۷ روستای محورهای یاسی‌کند، ترکاشه و باش بلاغ، شش روستای محورهای صفاخانه و صورین شاهین‌دژ، شش روستای محورهای مائین بلاغ، چهار روستای محور خان تختی و کتبان، سه روستای محور کیت که مهاباد و سه روستای محور ریگ‌آباد پیرانشهر گازدار خواهند شد. شیخی با بیان اینکه گاز شهر تخت سلیمان تکاب نیز با ۲۳۵ خانوار در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد، یادآور شد: برای اجرای پروژه‌های افتتاحی دهه فجر، در مجموع ۷ هزار و ۴۸۲ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

انجام بیش از ۱۰ هزار کیلومتر
برف‌روبی در لرستان
خرم‌آباد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از انجام بیش از ۱۰ هزار کیلومتر برف‌روبی در جاده‌های این استان خبر داد. مرتضی شیروانی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: همه محورهای اصلی و فرعی استان بعد از بارش‌های چند روز گذشته با انجام عملیات گسترده راهداری باز است و تلاش برای بازگشایی محورهای روستایی ادامه دارد.
وی، به بارش‌های روی داده طی چند روز گذشته در سطح استان اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های انجام شده توسط راهداران با وجود این همه بارش‌ها در حال حاضر همه محورهای اصلی و فرعی استان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، تصریح کرد: تلاش راهداران خستگی ناپذیر برای بازگشایی محورهای روستایی ادامه دارد. شیروانی، ادامه داد: طی دو روز اخیر بیش از ۱۰ هزار و ۴۵ کیلومتر برف روبی در محورهای مواصلاتی استان انجام و دو هزار و ۷۰۰ تن نمک و شن برای جلوگیری از یخ زدگی و لغزنده بودن محورها مصرف شده تا کاربران جاده ای با ایمنی در محورهای استان تردد کنند.

۲۹ طرح تعاونی دهه فجر
در مازندران بهره برداری می شود
ساری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از افتتاح ۲۹ طرح تعاونی با اشتغال ۲۵۶ نفر و سرمایه گذاری ۳۲۴ میلیارد تومانی در ایام دهه فجر خبر داد. علی باقری در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه مازندران استانی با ظرفیت‌های بکر است که تلاش می‌کنیم این پتانسیل را تبدیل به فرصتی برای تسریع در رسیدن به توسعه کنیم، تصریح کرد: توسعه بخش تعاونی با توجه به زودبازده بودن و اینکه نیازمند سرمایه گذاری کمتری به نسبت سایر زمینه هاست، از اولویت‌های دولت سیزدهم است. باقری افتتاح ۲۹ طرح تعاونی در سطح استان را یکی از برنامه‌های مهم در ایام دهه فجر عنوان کرد و گفت: این تعداد طرح با سرمایه‌گذاری ۳۲۴ میلیارد تومانی برای ۲۵۶ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، نواختن زنگ انقلاب در کارخانجات سطح استان، دیدار با ائمه جمعه و حضور سراسری در نمازهای جمعه، اطلاع رسانی از عملکرد اداره کل، برگزاری میز خدمت، برگزاری نشست جهاد تبیین، افتتاح طرح‌های شهرستانی، برگزاری جشن‌های انقلاب در کارخانه‌های استان، اقدام جهادی تعاونی‌های بهداشتی در روستاهای مازندران در شهرستانهای نور، ساری، قائمشهر و بهشهر، برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون در استان و حضور جامعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل در ایام الله دهه مبارک فجر است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان:

به منظور تشویق سرمایه گذاران در بخش احداث جایگاه های سوخت سی ان جی در سیستان و بلوچستان، تجهیزات رایگان معادل 11میلیارد تومان به سرمایه گذاران داده می شود.
شهره حقی – تجارت، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان با حضور در برنامه زنده رادیویی سیستان و بلوچستان با عنوان مردم و مسئولین گفت: یکی از راهکارهای تسریع در سوخترسانی به خودروها، احداث و توسعه جایگاه های سی ان جی در سطح استان است.
قربانعلی مردانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان در این گفتگوی زنده رادیویی، با اشاره به اینکه یکی از دلایل ایجاد صف در جایگاه ها افزایش مصرف به دلیل فروش سهمیه کارت های سوخت و قاچاق فرآورده در سطح استان می باشد افزود: با توجه به اختلاف بسیار بالای قیمت فرآورده های نفتی با کشورهای همجوار، فرآورده های نفتی به خارج از مرزها قاچاق می شود.
وی گفت مبارزه با قاچاق عزم استانی می خواهد کما اینکه این اتفاق در روزهای اخیر در شهر زاهدان افتاده و با ایجاد ایست و بازرسی در ورودی و خروجی های شهر، صف جایگاه های سوخت کاهش و از سوی دیگر آمار کشفیات سوخت قاچاق در روزهای اخیر افزایش یافته است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان در زمینه احداث جایگاه های جدید نیز گفت: تعداد 24 جایگاه عرضه سوخت شامل جایگاه بنزین، نفتگاز، سی ان جی و دومنظوره و 3باب تاسیسات گازمایع در دستور کار قرار دارد و برخی از این جایگاه ها تا 50درصد پیشرفت کار داشته است.
وی همچنین با اشاره به سفر اخیر معاون اول رییس جمهور و وزیر نفت به استان، وعده داد پیگیری جایگاه های بیشتری نیز در زمینه عرضه سوخت مایع و سی ان جی در حال انجام است.
مردانی در خصوص توزیع نفت سفید نیز عنوان کرد: توزیع نفت سفید با سرعت در سطح منطقه در حال انجام است و جهت تسهیل در سوخترسانی، با تلاش شبانه روزی کارکنان خط انتقال ریلی نفت سفید در هفته گذشته راه اندازی شد و بخش قابل توجهی از نفت سفید مورد نیاز از این طریق در حال ارسال به منطقه می باشد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان با اشاره به سرمای شدید هوا در روزهای گذشته و عدم گازرسانی نقاط حاشیه شهر زاهدان گفت: 38میلیون لیتر نفت سفید در 10ماهه امسال در قسمتهای حاشیه شهر زاهدان و مناطق گازکشی نشده شهر توزیع شده است.
وی افزود: با توجه به اعلام سهمیه نفت سفید 200لیتری در دی ماه و 100لیتری در بهمن ماه امسال و 200لیتر سهمیه اعلام شده قبلی امکان دریافت همزمان 3 نوبت سهمیه نفت در سامانه ایجاد شده و خانوارها می توانند تا 15اسفند سال جاری سهمیه خود را دریافت نمایند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان در خصوص ثبت نام خانوارهای روستایی ناحیه زاهدان که تاکنون موفق به ثبت نام در سامانه نفت سفید نشده اند گفت: براساس هماهنگی انجام شده با بخشداری ها، ثبت نام روستاییان از طریق ارائه مدارک به بخشداری ها و ارسال مدارک به ناحیه زاهدان انجام می شود .

مسابقات قرآن کریم ویژه خواهران شهرستان خرمشهر به همت و میزبانی شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، ، مسابقات بزرگ قرآن کریم ویژه فعالان و نخبگان قرآنی بانو شهرستان خرمشهر در ساختمان شماره دو این شرکت، با حضور عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد عادل پور امام جمعه شهرستان خرمشهر، حجت‌ الاسلام محمدحسن موسوی پور رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خرمشهر، سعید سیاحی مدیر آموزش و پرورش این شهر و جمعی از مدیران، کارکنان و بانوان شرکت کننده در این مسابقات برگزار شد.
در آیین آغاز بکار این مسابقات عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، ضمن خير مقدم به شركت كنندگان و مدعوين، با اشاره به لزوم درک معاني و مفاهيم قرآن كريم و اهتمام به سیره قرآنی در زندگي شخصی و اجتماعی، اظهار داشت: هدف از برگزاري مسابقات قرآني صرفا ایجاد یک رقابت مهارتی بين شركت كنندگان نبوده و مقصود غايي انس با قرآن کریم و گسترش و ترويج این مفاهيم و معارف آسمانی در بين خانواده ها و جامعه است.
وی ابراز داشت: همه داشته های امروز خودمان را مديون قرآن كريم هستيم و اهتمام در مسیر فعالیت های قرآنی موضوعی است که توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بارها در بیانات و اشارات مختلف مورد تاکید و سفارش قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ادامه داد: بی شک معجزه ای که سالیان سال است از سوی خداوند پا بر جا است، همین کلام وحی است و در این روزها که دل مسلمانان جهان از هتک حرمت به این ساحت مقدس در حمایت دولتهای دروغگو و خبیث اروپایی رنجیده است، به این صحیفه آسمانی پناه می‌بریم و امیدواریم با مانوس شدن جوانان با مفاهیم و معانی قرآنی بیش از پیش دل ها روشن و آگاهی ها بصیر شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی 4 پروژه آبرسانی با اعتباری بالغ بر 577 میلیارد ریال در استان به بهره‌برداری می‌رسد.
فقیه – تجارت، به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهندس حسن بختیاری با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند
انقلاب اسلامی گفت: همزمان با این ایام پر خیر و برکت چهار پروژه آبرسانی با اعتباری بالغ بر 577 میلیارد ریال در سطح استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
وی احداث خط انتقال شهر قنوات به طول بیش از 10 هزار متر را از جمله این پروژه‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 430 میلیارد ریال به منظور بهبود کیفی و جبران کمبود آب مورد نیاز بخش قنوات در راستای افزایش رضایت‌مندی مردم اجرا شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم احداث خط انتقال آب روستای عنایت بیک به طول 3 هزار و 700 متر را از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در ایام‌الله دهه فجر ذکر و خاطرنشان کرد: این پروژه نیز با اعتبار 40 میلیارد ریال با هدف تأمین و جبران کمبود آب روستای عنایت بیک از خط انتقال آب سد کوچری به اجرا رسیده است.
وی همچنین از احداث خط انتقال به طول 2 هزار و 200 متر و یک مخزن ذخیره 700 متر مکعبی برای شهر دستجرد و یک مخزن ذخیره 2 هزار متر مکعبی برای شهر جعفریه خبر داد و گفت: این پروژه‌ها نیز با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال در دهه فجر سال جاری وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.
بختیاری افزایش حجم ذخیره آب مخازن و زون بندی شبکه به منظور بهبود فشار آب را از جمله اهداف اجرای این پروژه‌ها عنوان کرد و افزود: امیدواریم با بهره‌برداری این پروژه‌ها بتوانیم رضایت مردم عزیز استان را فراهم آوریم.

مهندس حشمت اله عباسی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از بهره برداری 15 پروژه آب و فاضلاب در شهر ها و روستاهای استان مرکزی ، 22 پروژه جهاد آبرسانی در روستاهای استان و 3 پروژه فاضلاب با اعتباری بالغ بر 2880 میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت اب و فاضلاب استان مرکزی مدیر عامل این شرکت ضمن تشریح پروژه های آماده بهره بردار اظهار داشت : در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 10 پروژه آبرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر 268 میلیارد ریال، 5 پروژه آبرسانی شهری با اعتباری بالغ بر 165 میلیارد ریال، 3 پروژه بهره برداری از شبکه جمع آوری فاضلاب با اعتباری بالغ بر 1792 میلیارد ریال و 22 پروژه جهاد آب رسانی با اعتباری بالغ بر 585 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.
وی در ادامه اظهار داشت : شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در راستای بهره گیری از انرژی های پاک اقدام به احداث 10 نیروگاه خورشیدی با مجموع ظرفیت 200 کیلو وات در 10 نقطه از استان مرکزی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد و همچنین به منظور ارتقا کیفی سامانه ازن زنی در تصفیه خانه آب اقدام به نصب و راه اندازی سیستم نانو ازن با اعتباری بالغ بر 31 میلیارد ریال نموده که این دو پروژه نیز در دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در ادامه خاطرنشان کرد: به منظور بهره برداری از پروژه های آبرسانی در دهه مبارک فجر امسال این شرکت اقدام به اصلاح و توسعه 33 کیلومتر شبکه توزیع آب ، 60 کیلومتر اصلاح و توسعه خطوط انتقال آب ،حفر و تجهیز 15 حلقه چاه آب ، ساخت 20 باب مخزن ذخیره آب با ظرفیت 10690 متر مکعب و احداث 5 ایستگاه پمپاژ آب با ظرفیت 35 لیتر در ثانیه در دو بخش شهری و روستایی و در بخش فاضلاب نیز اقدام به اجرای 71 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب ، احداث 3 ایستگاه پمپاژ و نصب 7921 انشعاب فاضلاب نموده است.

عالیه رضوانی- فرماندار شهرستان فردیس از افتتاح 26 پروژه دولتی و نیز 8 پروژه بخش خصوصی همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در شهرستان فردیس به بهره برداری می رسد .
خداداد کاشفی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت دهه فجر و تشریح برنامه های این ایام در فرمانداری فردیس برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه فجر افزود: چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می گیریم که اگر اتفاقاتی که از بدو شروع انقلاب تا کنون برای کشور رخ داده است مانند جنگ تحمیلی،تحریم و ... برای یک کشور دیگر اتفاق افتاده بود آن کشور را به ورطه فروپاشی می کشاند.
وی با بیان اینکه یکی از دلایل اصلی پابرجایی و ایستادگی کشور در برابر هجمه های دشمنان، حضور مردم ایران در صحنه های مختلف است،افزود: هر کجا به مردم تکیه و اعتماد کردیم پیروز شدیم و هر گاه از ظرفیت و نظرات مردم استفاده نشد، ناموفق بوده ایم.
فرماندار فردیس با بیان اینکه پس از انقلاب تا کنون هجمه ها و دشمنی ها بر علیه کشور ما فراوان بوده اما علی رغم دشمنی ها، این تفکر جهادی بوده که باعث موفقیت و پیروزی ما شده است، ادامه داد: دشمن راست و دروغ را به خورد مردم می دهد و می خواهد آنان را نسبت به نظام دلسرد کند، اما وظیفه ما اینست که در حوزه شهرستان، بار مشکلات را با توجه به ظرفیت و توان خود برطرف کنیم.
وی در تشریح برنامه های ایام دهه فجر در شهرستان فردیس گفت: همزمان با این ایام مبارک،40پروژه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در شهرستان فردیس به بهره برداری می رسد که از این تعداد ۲۶ پروژه دولتی و ۸ پروژه به همت بخش خصوصی اجرا شده است که مهمترین این پروژه ها بیمارستان 260 تختخوابی فردیس است.
کاشفی با بیان اینکه۵۵۰ عنوان برنامه در ایام دهه فجر با همکاری دستگاه های مختلف اجرا می شود،افزود: فضاسازی شهر، زنگ انقلاب در مدارس، غبارروبی گلزار شهدا و جلسات پریش و پاسخ تبیینی و رژه موتوری در روز ۱۲ بهمن ساعت ۹ صبح بخشی، افتتاح ۳ مدرسه، یک زمین چمن و بخشی از فاز یک بلوار اقتدار از مهمترین برنامه های این ایام است.
فرماندار فردیس در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص وضعیت آب شهرستان فردیس از پیگیری های انجام شده در این خصوص خبر داد و گفت:گرفتن حقابه فردیس از سد کرج در مراحل پایانی قرار دارد و با توجه به جابجابب مدیریتی در آبفای استان،این روند فعلا متوقف شده که قطعا با پیگیری ، این امر را به نتیجه خواهیم رساند.