پرداخت خسارت به زلزله‌زدگان شهرستان خوی از سوی شركت بیمه دانا

شعبه خوی بیمه دانا با برآورد نسبی خسارات زلزله 5.9 ریشتری اخیر در این شهرستان، آماده پرداخت خسارت به بیمه‌گذاران و زیان‌دیدگان احتمالی است.
به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۹ و ۴۴ دقیقه هشتم بهمن ماه امسال، شهر خوی در شمال استان آذربایجان‌غربی را لرزاند. طبق گزارش مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران، این زمین لرزه در عمق هفت کیلومتری اتفاق افتاد. این زمین لرزه تاکنون هفت کشته و حدود هزار مصدوم بر جای گذاشته است.
پس از وقوع زلزله اخیر در این شهر، آقازاده مراداعلی رئیس شعبه خوی بیمه دانا اعلام کرد: تیم کارشناسان مجرب اعزامی این شرکت از تهران، در حال حاضر در مناطق زلزله زده مستقر هستند تا در صورت مراجعه زیان‌دیدگان دارای بیمه نامه این شرکت، با تشکیل پرونده و برآورد خسارات احتمالی، خسارت آنها را جبران نمایند. وی در ادامه گفت: در این زلزله تعدادی از واحدهای مسکونی شهروندان شهری و روستایی و ساختمان‌ها دچار خسارت شد که عمده‌ترین آن مربوط به منازل مسکونی کارکنان نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی و تعدادی مدارس و فضاهای آموزشی است که پس از ارزیابی‌های صورت گرفته، میزان خسارات دقیق برآورد و آماده پرداخت خواهد بود.

 

بیمه ایران خسارت زلزله زدگان شهرستان خوی را پرداخت کرد

حمید شجاع مدیرکل بیمه ایران استان آذربایجان‌غربی در رابطه با زلزله شهرستان خوی اظهار داشت: پس از وقوع حادثه تاسف بار زلزله در شهرستان خوی، کارشناسان و تیم های ارزیابی خسارت به سرعت به این مناطق اعزام شدند که در این خصوص تاکنون در مجموع 260 پرونده خسارتی در بیمه ایران تشکیل شده است که از این تعداد 35 فقره از خسارت های اعلام شده، مربوط به زلزله اخیر این شهرستان می‌باشد. بیشتر این خسارت ها کارشناسی و برآورد خسارت شده و در وجه ذی نفعان این پرونده ها پرداخت گردیده و 6 پرونده باقی مانده نیز در مراحل پرداخت قرار دارد. به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، شجاع با اعلام این خبر افزود: بیمه ایران بابت این تعداد پرونده بیش از 7 میلیارد تومان خسارت پرداخت نموده است و این در حالی است که تیم های ارزیابی ما همچنان برای شناسایی و دریافت اعلام خسارت جدید از هموطنان، در منطقه مستقر هستند. وی در پایان تاکید نمود: تمامی بیمه گذارانی که دارای بیمه نامه زلزله بیمه ایران هستند می توانند با مراجعه به شعبه بیمه ایران شهرستان خوی نسبت به اعلام خسارت اقدام نمایند ودر صورت نیاز میتوانند از طریق تماس با شماره تلفن 09668 مشاوره لازم را دریافت نمایند.

بانک پارسیان؛ مقام اول شاخص
فروش در میان بانک‌های خصوصی
در بیست و پنجمین رتبه‌بندی صد شرکت برتر سازمان مدیریت صنعتی، موسوم به100IMI، بر اساس عملکرد سال مالی 1400، بانک پارسیان در عملکرد شاخص فروش، مقام اول در میان بانک های خصوصی را از آن خود کرد.
به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی، همچنین بر اساس این رتبه‌بندی، بانک پارسیان ضمن قرار گرفتن در فهرست صد شرکت برتر کشور، توانست در شاخص فروش رتبه پنجم در میان تمامی بانک‌ها را کسب کند.
بانک پارسیان همواره تلاش کـرده اسـت تا با حمایت از تولید داخلی و اشتغالزایی، پیشگامی درکارآفرینی و حمایت ازتولید واقتصاد دانش بنیان، مشـارکت و تأمین مالی طرح های توسعه ای وهدایت تسهیلات به سـمت بخش حقیقی اقتصاد مأموریت های خـود را به عنوان یـک بانـک در عرصـه رونق اقتصـاد ملـی به درستی بـه انجـام رسـانده و به زعم خود سهم قابل توجهی درپیشبرد سیاست های اقتصادمقاومتی داشته باشد.

تجدید میثاق مدیران و کارکنان
بانک سینا با آرمان‌های امام خمینی(ره)
سرپرست بانک سینا، اعضای هیئت‌مدیره، قائم‌مقام و جمعی از مدیران و کارکنان این بانک با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.
به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی، سرپرست بانک سینا به همراه مدیران و کارکنان بانک در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور در مرقد مطهر امام راحل(ره) با آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب تجدید میثاق کردند.
فتحعلی در حاشیه این مراسم گفت: پیروزی
انقلاب در قرن معاصر که با رهبری امام راحل(ره) و با حمایت همه‌جانبه اقشار مختلف مردم به وقوع پیوست، درسی بود برای همه تاریخ که خلوص، هم‌زبانی و یک‌رنگی در کنار رهبری جامع‌الشرایط می‌تواند باعث سرزندگی و همگرایی اجتماعی شود و شعله امید را در دل همه ستمدیدگان و مظلومان روشن کند.
گفتنی است شرکت‌کنندگان در این مراسم با قرائت فاتحه و نثار تاج گل، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا را گرامی داشتند.

گروه بانک و بیمه: شهره حقی- با حکم مدیرعامل بانک، دکتر رضا راضی‌زاده به عنوان سرپرست معاونت امور مالی و مجامع بانک کارآفرین معرفی شد.
به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین؛ طی مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضاء هیئت مدیره و جمعی از مدیران همکاران بانک، از تلاش‌های فرشاد محمد پور قدردانی شد و رضا راضی زاده به عنوان سرپرست معاونت امور مالی و مجامع معرفی شد. پیش از این فرشاد محمدپور، عضو موظف هیئت مدیره و معاون مدیرعامل بانک کارآفرین در امور مالی و مجامع بود که با حکم محمدرضا فرزین، به بدنه مدیریت بانک مرکزی اضافه شد تا به این ترتیب معاونت امور مالی و مجامع بانک کارآفرین با تغییر در صندلی مدیریت خود روبرو شود.
درهمین راستا دکتر احمد بهاروندی، مدیرعامل بانک نیز طی حکمی دکتر رضا راضی‌زاده را که دارای سوابق متعدد در حوزه‌های مالی و بانکی است، به سمت سرپرست معاونت امور مالی و مجامع منصوب کرد.
راضی‌زاده دانش آموخته رشته حسابداری است. او بیش از ۱۶ سال سابقه در حوزه های مالی، حسابرسی و مدیریتی دارد و پیش از این مدیر پشتیبانی بانک کارآفرین بوده است که از دیگر سوابق اجرایی او می‌توان به معاونت اقتصادی و توسعه کارآفرینی بنیاد برکت، عضو موظف شرکت حسابرسی تدبیر برتر، مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره شرکت خدمات مدیریتی عملیاتی دیدگاهان جاوید، حسابرس ارشد و سرپرستی حسابرسی در موسسات حسابرسی، عضو جامعه حسابداران رسمی و عضویت در هیات‌مدیره تعدادی از شرکت‌ها و کمیته‌های مختلف را اشاره کرد. راضی‌زاده در مراسم قدردانی از دکتر محمدپور، ضمن تشکر از خدمات او به بانک کارآفرین و آرزوی موفقیت برای وی در مسئولیت جدید، اظهار امیدواری کرد معاونت امور مالی و مجامع بتواند با توجه به وجود پتانسیل بالا و کادر حرفه‌ای، در راستای تداوم موفقیت‌های گذشته و ثبت افتخارات در آینده گام بردارد.

به اطلاع کلیه مشتریان گرامی می‌رساند، امکان وکالتی‌نمودن حساب‌های «بانک پاسارگاد» به‌منظور ثبت‌نام در پیش فروش محصولات ایران خودرو (متقاضیان عادی) از طریق قرعه‌کشی- ویژۀ دهه مبارک فجر به صورت غیرحضوری فراهم گردیده است. در این راستا، مشتریان محترم می‌توانند با مراجعه به آدرس vbank.bpi.ir در خصوص وکالتی‌نمودن حساب خود به‌صورت غیرحضوری، به‌نفع «شرکت خودروسازی ایران خودرو» مطابق با مراحل زیر اقدام نمایند:
• ورود به آدرس vbank.bpi.ir؛
• کلیک روی گزینه «ثبت‌نام ایران خودرو»؛
• واردنمودن «کدملی» و «شماره تلفن همراه» ثبت‌شده در بانک پاسارگاد؛
• واردنمودن کد تأیید ارسال‌شده از طریق پیامک به شماره تلفن همراه؛
• ورود به سامانه و انتخاب یکی از سپرده‌های انفرادی از جمله «سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت»، «سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز»، «سپرده قرض‌الحسنه جاری با/ بدون دسته چک» و «حساب دیجیتال»؛
• مطالعه شرایط و مقررات مرتبط و پذیرش و ثبت نهایی درخواست.
حسب اعلام شرکت ایران خودرو، حداقل مبلغ لازم برای شرکت در قرعه‌کشی، 900 میلیون ریال است؛ لذا، مشتریان گرامی صرفاً می‌توانند در خصوص وکالتی‌نمودن حساب‌های نزد «بانک پاسارگاد» با موجودی مساوی یا بیش‌تر از مبلغ یادشده اقدام نمایند؛ شایان ذکر است، مبلغ یادشده می‌بایست از زمان وکالتی‌نمودن حساب توسط مشتری تا بعد از اعلام نتایج قرعه‌کشی در حساب مشتری موجود باشد و در صورتی که موجودی حساب وکالتی متقاضی، در طول مدت‌زمان ثبت‌نام تا تاریخ قرعه‌کشی، کمتر از مبلغ یادشده باشد، وی در قرعه‌کشی شرکت داده نخواهد شد. متقاضیان محترم می‎توانند از روز سه‌شنبه مورخ 11/11/1401 و تا ساعت 24 روز دوشنبه مورخ 17/11/1401 در خصوص تأمین مبلغ یادشده (900 میلیون ریال) در حساب وکالتی خود نزد «بانک پاسارگاد» اقدام نمایند؛ همچنین، ثبت‌نام خودرو از ساعت 14 روز پنجشنبه مورخ 13/11/1401 تا روز شنبه مورخ 22/11/1401 در تارنمای شرکت ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir، امکان‌پذیر است؛ لازم به ذکر است، ثبت‌نام در سایت ایران خودرو 2 تا 3 روز کاری پس از تأمین وجه 900 میلیون ریالی نزد حساب وکالتی بانک پاسارگاد از طریق شرکت ایران خودرو امکان‌پذیر خواهد بود و این شرایط برای تمامی بانک‌های عامل یکسان است. سایر شرایط پیش‌خرید خودرو از شرکت یادشده، مطابق با شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بخشنامه مرتبط در تارنمای شرکت ایران خودرو است. بر این اساس، پس از قرعه‌کشی و اعلام اسامی برندگان، افراد منتخب حداکثر 5 روز کاری فرصت دارند تا در خصوص تکمیل موجودی نسبت به مبلغ پیش‌پرداخت خودروی انتخابی خود (مطابق با مبالغ مندرج در بخشنامه شرکت ایران خودرو)، اقدام و سپس با مراجعه به تارنمای شرکت ایران خودرو، ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند.