رضایی، مد یرعامل بیمه البرز از شعبه اکباتان این شرکت بازد ید  کرد 

به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، رضایی د ر این بازد ید  ضمن تبریک اعیاد  شعبانیه به کارکنان شعبه اکباتان این شرکت گفت: با وجود  همکاران د ارای د انش فنی، شبکه فروش شرکت نباید  د غد غه ای د ر رفع نیازهای بیمه ای بیمه گزاران د اشته باشد . مد یرعامل بیمه البرز با اشاره به ضرورت هوشمند سازی خد مات بیمه ای اظهار د اشت: با هد ف ارائه خد مات مطلوب به بیمه گزاران و ذی نفعان، د ر سال 1402 بسیاری از خد مات بیمه ای به صورت آنلاین به مشتریان ارائه خواهد  شد . وی د ر اد امه اضافه کرد : هوشمند سازی بیمه البرز همراه با حفظ کرامت مشتریان می تواند  رضایتمند ی بیشتری را د ر جامعه بیمه گزاران ایجاد  کند . رضایی د ر اد امه اضافه کرد : با توجه به سهم ناچیز بیمه های زند گی د ر پرتفوی شرکت، ورود  موثر به بیمه های زند گی با همکاری شعب و شبکه فروش یکی از برنامه های تحول ساز سال آیند ه خواهد  بود  که امید واریم بیمه های زند گی رشد ی بیش از پیش تجربه کند . وی ضمن تقد یر از عملکرد  شعبه اکباتان خواستار آموزش و هد ایت شبکه فروش شد  و اذعان د اشت: منابع انسانی سرمایه اصلی شرکت است و تمام توان خود  را د ر حراست از این سرمایه با کمک هیأت مد یره بکار می گیریم.

 

بانک مسکن د ر سال جاری بیش از ۱۱۸ هزار میلیارد  تومان تسهیلات پرد اخت کرد ه است

فاضلیان از پرد اخت بیش از 118 هزار میلیارد  تومان تسهیلات د ر سال جاری توسط این بانک خبر د اد . به گزارش تجارت به نقل از هیبنا، سید  محسن فاضلیان عضو هیات مد یره و معاون امور اعتباری بانک مسکن با اشاره به عملکرد  این بانک د ر سال 1401 گفت: بانک مسکن سال تسهیلاتی خوبی را سپری کرد ؛ علاوه بر اینکه این بانک د ر تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن به عنوان ابرپروژه ملی د ر شبکه بانکی کشور پیشتاز است، توانست د ر سایر حوزه‌ها نیز عملکرد  تسهیلاتی خوبی از خود  به نمایش گذارد . وی افزود : بانک مسکن د ر سالی که گذشته عمد ه تسهیلات را د ر حوزه تخصصی خود  یعنی مسکن پرد اخت کرد  که بیش از 90 د رصد  کل تسهیلات این بانک را شامل می‌شود . بانک د ر یازد ه ماهه سال جاری به طور کلی بیش از 118 هزار میلیارد  تومان تسهیلات پرد اخت کرد ه است که رکورد  قابل توجهی را د ر امر تسهیلات‌د هی نشان می‌د هد .
فاضلیان افزود : بانک مسکن از ابتد ای سال جاری تاکنون بیش از 66 هزار میلیارد  تومان د ر حوزه ساخت مسکن پرد اخت کرد ه است. همچنین بیش از 22 هزار میلیارد  تومان د ر قالب 166 هزار و 197 پروند ه تسهیلاتی د ر بخش خرید  مسکن از سوی این بانک پرد اخت شد ه است.

سرپرست بانک ملی ایران: اعتماد 
مشتریان برترین سرمایه بانک است
سرپرست بانک ملی ایران د ر بازد ید  از شعب شهرک صنعتی عباس آباد  و شهرک صنعتی پایتخت این بانک و همچنین گروه صنعتی شیرین نوین با بیان اینکه اعتماد  مشتریان برترین سرمایه بانک است، گفت: باید  به گونه ای رفتار کنیم که این اعتماد  بماند  و همراهی ها و همد لی ها همانند  گذشته برقرار باشد . به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاد ه د ر بازد ید  از شعبه شهرک صنعتی عباس آباد  بانک که سید  فرید  موسوی عضو هیأت مد یره و معاون اعتباری، حسن مونسان عضو هیأت مد یره، علیرضا گچ پز زاد ه سرپرست معاونت امور ارزی و بین الملل، رؤسای اد ارات کل اعتبارات، حوزه مد یریت، بانکد اری تجاری و روابط عمومی و رئیس شعبه مستقل مرکزی نیز حضور د اشتند ، ضمن د ید ار با همکاران، تعامل با واحد های فعال را نقطه عطفی د ر روابط با مشتریان بانک عنوان کرد  و گفت: جلب رضایت مشتریان، هد ف اصلی ماست و قطعاً تد اوم اعتماد  صنعت گران د ر گرو ارائه خد مات مطلوب و ویژه به آنها خواهد  بود .
وی تأکید  کرد : د ر راستای مشتری مد اری، توجه به نیاز مشتریان، تقویت فعالیت های بازاریابی و تکریم مشتریان د ر کنار ارائه خد مات باید  سرلوحه کار همه همکاران باشد .
د ر این بازد ید  د رخصوص جانمایی مناسب شعبه نیز رایزنی هایی صورت گرفت.
نجارزاد ه د ر اد امه با حضور د ر شعبه شهرک صنعتی پایتخت بانک ملی ایران د ر جریان آخرین وضعیت منابع و مصارف، مطالبات غیرجاری، گشایش اعتبار اسناد ی (LC)، نسبت مطالبات غیرجاری به کل تسهیلات پرد اختی (NPL) شعبه و ... قرار گرفت. سرپرست بانک ملی ایران همچنین د ر بازد ید  از کارخانجات و خط تولید  گروه صنعتی و غذایی شیرین نوین از مشتریان د یرینه این بانک، با بیان اینکه این گروه صنعتی از مشتریان برتر بخش خصوصی د ر بانک است، گفت: بازد ید های بسیاری از واحد های صنعتی و بنگاه های بزرگ اقتصاد ی د اشته ایم اما این میزان نوآوری و فناوری های روز به کار رفته د ر این مجموعه که توانسته کمک شایانی نیز به اشتغال زایی کشور د اشته باشد ، باعث خرسند ی است. نجارزاد ه با تأکید  بر اینکه سال آیند ه مشتریان خاص بانک به صورت بسیار ویژه مورد  توجه خواهند  بود ، د رباره ارائه خد مت به صنعتگران تصریح کرد : بانک ملی ایران د ر سال آیند ه با د ر نظر گرفتن بسته های حمایتی ویژه، بیش از پیش د ر کنار صنعتگران خواهد  بود .

گروه بانک و بیمه: مد یر بیمه های باربری، کشتی و هواپیما بیمه تعاون به عنوان د بیر برگزید ه سند یکای بیمه گران انتخاب شد .
به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، د ر نشستی که به مناسبت سالروز تأسیس سند یکای بیمه گران ایران برگزار شد ، سهیلا شرفی، مد یر بیمه های باربری، کشتی و هواپیمای بیمه تعاون به عنوان د بیر برگزید ه این کارگروه د ر سند یکا انتخاب شد .
او که به عنوان نمایند ه د بیران کارگروه نیز به عنوان سخنران انتخاب شد ه بود  د ر جمع مد یران صنعت بیمه اظهار د اشت: «خوشبختانه توسط کارگروه های سند یکای بیمه گران موفق شد یم تا اولین بیمه نامه اد عامحور را راه اند ازی کرد ه و موفق شد یم تا به صورت تخصصی با کمیسیون های قضایی و مجلس شورای اسلامی ارتباط برقرار کرد ه و نسبت به ارائه پیشنهاد ات اصلاحات بیمه مرکزی مبتنی بر روند  روز صنعت اقد امات ارزشمند ی را انجام د هیم».
وی اضافه کرد : «یکسان سازی قرارد اد های اتکایی و تشکیل کارگروه های سرمایه انسانی و مبارزه با پولشویی که به عنوان نیازهای روز صنعت بیمه د ر نظر گرفته می شود  از د یگر اقد اماتی بود  که د ر این د وره نسبت به آن اقد ام شد ».
د بیر برگزید ه سند یکای بیمه گران ایران همچنین از مد یران عامل صنعت تقاضاهایی را مطرح کرد  که اهم آن عبارتند  از: «تقویت مشارکت و نه الزاماً حضور اعضا؛ تقویت همگرایی و وحد ت د ر امور مناقصات؛ استفاد ه از نرخ های فنی و کارشناسی، استفاد ه از نظرات کارشناسی افراد ، پایبند ی به تصمیمات و مصوبات سند یکا که سبب تقویت این مجموعه نیز می شود ، ایجاد  رویه هایی برای افزایش قد رت اجرایی سند یکا».
شرفی از رئیس کل بیمه مرکزی نیز به نمایند گی از کارگروه های صنعت بیمه تقاضاهایی را مطرح کرد  که برخی از آنها عبارتند  از: «تسریع د ر تعیین و تکلیف مصوبات؛ مشارکت مد یران و کارشناسان بیمه مرکزی د ر سند یکا و تصویب بود جه ای برای ارتقای سطح د انش صنعت بیمه».
د ر این نشست همچنین مجید  بهزاد پور، رئیس کل بیمه مرکزی به قابل توجه بود ن سهم بخش غیرد ولتی د ر تولید  73 د رصد ی حق بیمه اشاره کرد  و سهم 14 د رصد ی فروش بیمه های زند گی را نیز نوید  بخش توسعه د ر صنعت بیمه د انست.
بهزاد پور همچنین بر تمرکز و توجه به رسانه ها به عنوان محلی که می تواند  د ستاورد های صنعت را به صورت مطلوب تر به مرد م بازگو کند  تأکید  کرد . مجید  مشعلچی فیروزآباد ی، قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی نیز به نقش سند یکای بیمه گران اشاره کرد  و اظهار د اشت: «د ر کشو ما سند یکا تلاش های بسیاری کرد ه ولی با قوت و قد رت نقش سند یکایی خود ش را ایفا نکرد ه که بخشی از آن به چارچوب قوانین حاکم بر کشور و بیمه مرکزی و نیز سایر عیوبی که وجود  د ارد  باز میگرد د .»
وی افزود : «ما د ر حال حاضر د ر ساختار کلان بیمه ای کشور یک مشکل بزرگ د اریم و آن هم امنیت اقتصاد ی این صنعت است؛ ما باید  د ر بیمه متحد  شویم اینگونه د ر د راز مد ت نتیجه مطلوب تری د ریافت خواهیم کرد .»
قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی همچنین تشریح کرد : «نرخ شکنی برخی شرکت های بیمه موجبات احساس خطر را د ر صنعت فراهم می کند . این نرخ شکنی ها باعث می شود  تا امنیت اقتصاد ی به خطر افتاد ه و د ر آیند ه نیز تبعات قابل توجهی را به وجود  می آورد ؛ همچنین کاهش تعهد ات مابه ازای هزینه پایین تر، می تواند  امنیت بیمه شد گان را به خطر اند اخته و کیفیت خد مت رسانی صنعت بیمه را زیر سوال ببرد ».
مشعلجی د ر اد امه گفت: «نکته د یگر، کارگزاران برخط هستند  که به د رستی هم مورد  حمایت قرار گرفته اند  و ذی نفعان جد ید ی از صنعت بیمه محسوب می شوند ؛ لکن د ر برخی مواقع به قد ری حمایت ها بد ون ساختار و احساسی می شود  که سبب می شود  نهاد  ناظر حس کند  اگر کوچکترین تذکری هم بخواهد  بد هد  به مثابه زیرسوال برد ن تمام فعالیت های این ذی نفعان است؛ بنابراین باید  حاکمیت نیز بگذارد  تا د ست نهاد  ناظر برای رسید گی به تخلفات باز باشد  و همچنین موجبات رقابت سالم را نیز فراهم کند .»
او تصریح کرد : «اگر شرکت های بیمه نتوانند  نسبت به کارگزاران برخط مواضع صحیحی اخذ کنند ، د ر آیند ه آنها برای شما تعیین تکلیف خواهند  کرد  و برایتان مسیر خواهند  ساخت و اینگونه اختلال د ر شبکه فروش به وجود  می آورند  و بد ین ترتیب آنها با پول شما برای شما تعهد اتی را به وجود  می آورند ، بی آنکه خود  گزند ی ببینند .» قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی همچنین به حوزه د رمان اشاره کرد  و د ر این خصوص بیان د اشت: « د ر حوزه د رمان، تا زیرساخت الکترونیک مهیا نشود ، این حوزه بهبود  پید ا نمی کند ؛ با استفاد ه از این زیرساخت می توان ساز و کار ارتباط با وزارت بهد اشت را بهبود  بخشایید  و با استفاد ه از د یتا آنالیز می توانیم از تخلفات حوزه د رمان پیشگیری کرد ه، هزینه ها را کنترل کرد ه و سبب شویم تا نرخ د هی نیز مطلوب تر صورت پذیرد .»