تاکید یزدان دوست بر تعامل و توجه به انتظارات شبکه فروش

مدیر‎عامل بیمه ملت در مراسم معارفه سرپرست مدیریت امور نمایندگان، کارگزاران و شعب این شرکت گفت: امیدواریم با حضور سرپرست جدید تعامل مناسبی با شبکه فروش برقرار و انتظارات منطقی آنان مورد توجه قرار گرفته و برخی مشکلات در حوزه نمایندگان و شعب برطرف شود.
به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، مراسم معارفه فریبرز اسدی به عنوان سرپرست مدیریت امور نمایندگان، کارگزاران و شعب با حضور علیرضا یزدان‌دوست مدیرعامل، داود قاسم‌پور دیزجی رئیس هیئت مدیره، محمدتقی چراغی نایب رئیس هیئت مدیره، ابراهیم نوروزی عضو هیئت مدیره و همچنین جمعی از معاونان و مدیران این شرکت برگزار شد.
علیرضا یزدان‌دوست مدیرعامل شرکت بیمه ملت با اشاره به ضرورت انتخاب مدیر تازه نفس برای حوزه امور نمایندگان و کارگزاران و شعب گفت: یکی از خلاءهایی که در این عرصه احساس می‌شد فقدان مدیر کاربلد و آشنا به حوزه شعب و نمایندگان بود که مطمئن هستیم با حضور آقای اسدی با توجه به سابقه خوبی که در این عرصه دارند این خلاء پر خواهد شد.

 

پرداخت 4 هزار و 668 میلیارد ریال تسهیلات به دانش بنیان‌های استان

مدیر عامل بانک صنعت و معدن در مراسم افتتاح شعبه گرمسار این بانک همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، مهمترین هدف این بانک را خدمت رسانی مطلوب در تمامی نقاط کشور به تولیدکنندگان به خصوص طرح های دانش بنیان عنوان کرد و گفت: در سال گذشته 4 هزار و 668 میلیارد ریال در قالب 32 فقره تسهیلات از سوی بانک صنعت و معدن به طرح های دانش بنیان در استان سمنان پرداخت شده است.
به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، مراسم افتتاحیه این شعبه با حضور مدیرعامل، جمعی از اعضای هیات مدیره و هیات عامل و مدیران ارشد بانک صنعت و معدن، معاون استاندار سمنان و فرماندار گرمسار برگزار شد. در ابتدای این مراسم دکتر علی خورسندیان ضمن تبریک دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر، افتتاح شعبه بانک صنعت ومعدن در این منطقه را اقدامی اثر گذار در راستای خدمت رسانی به تولیدکنندگان و کارآفرینان و مردم گرمسار ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم با این اقدام زمینه دسترسی مشتریان به خدمات متنوع بانک صنعت و معدن در این شهرستان بیش از پیش فراهم شود و بتوانیم در اسرع وقت به تمامی درخواست ها پاسخ مناسب بدهیم.

قدردانی وزیر اقتصاد از بانک
ملت به عنوان نهاد مالی برتر
دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار و در بخش نهادهای مالی از بانک ملت قدردانی شد. به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران با حضور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، مصطفی طاهری رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، مجید عشقی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و جمع کثیری از مقامات و تولیدکنندگان دولتی و خصوصی کشور برپا و از ۴۰ شرکت تولیدی، هلدینگ، انجمن و بانک به عنوان برترین‌های بورس کالا و«همراهان شفافیت» و همچنین ۸ شخصیت اثرگذار و برجسته به دلیل اقدامات ارزنده در جهت رشد شفافیت اقتصاد، قدردانی شد. بر این اساس، در بخش نهادهای مالی، بانک ملت به عنوان برترین نهاد مالی و ارائه دهنده خدمات مطلوب و متنوع به مشتریان شناخته شد و رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک ملت از دست وزیر اقتصاد، لوح و تندیس خود را دریافت کرد.

حضور فعال بانک سامان در نمایشگاه
Iran Health 2023
بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و داروئی با عنوان Iran Health 2023، با حضور بانک سامان و بیش از 400 شرکت دیگر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بانک سامان، این بانک که به دلیل سابقه و امکانات و زیرساخت های فراوان طی سالهای اخیر به انتخاب اول شرکت های حوزه دارو و درمان تبدیل شده است با کادری کامل متشکل از مدیران ارشد، میانی و کارشناسان متخصص در حوزه‌های ارزی، اعتباری و ریالی در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. گفتنی است نمایشگاه ایران هلث از 6 خرداد لغایت 9 خردادماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد و بانک سامان به معرفی دستاوردها و امکانات و راه کارهای جدید خود برای شرکت های فعال در حوزه بازرگانی و تولید تجهیزات پزشکی و دارویی خواهد پرداخت.

مدیرعامل بیمه سرمد:

گروه بانک و بیمه: شهره حقی - مدیرعامل بیمه سرمد در نشست مشترک با هیات مدیره کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران گفت: هدف اصلی بیمه سرمد، ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت و افزایش رضایتمندی مشتریان است.
به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، نشست مشترک مدیرعامل این شرکت با اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران، با هدف بررسی نحوه ارائه خدمات مطلوب و بررسی پیشنهادات موثر در جهت خدمات رسانی مناسب به بازنشستگان بانک صادرات ایران برگزار شد. سید محمدمهدی بهشتی نژاد، با تاکید بر خدمت‌ رسانی مناسب و با کیفیت به بازنشستگان بانک صادرات ایران، گفت: هدف اصلی بیمه سرمد، ارائه خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان است که البته در دستیابی به این هدف، چالش‌هایی نیز داشتیم که آنها را شناسایی و رفع کرده‌ایم. وی افزود: باید با گسترش دایره تعاملات با کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران، سطح ارائه خدمات را بالا ببریم و به یک نقطه مطلوب برسیم که شایسته نام سرمد و بازنشستگان محترم بانک صادرات ایران باشد. مدیرعامل بیمه سرمد درباره خط قرمز بیمه سرمد در رابطه با مشتریان اظهار داشت: هیچ توجیهی برای نارضایتی مشتریان سرمد وجود ندارد و خط قرمز ما در شرکت، رضایتمندی آنهاست که باید در بالاترین سطح باشد و همین رضایتمندی، موفقیت ما را تضمین خواهد کرد. وی به رسیدگی فرایندهای پرداخت خسارت درمانی به بیمه‌شدگان بانک صادرات ایران اشاره و تصریح کرد: پرداخت به موقع خسارت‌ها، ثبت به موقع اطلاعات بیمه‌شدگان در سامانه ثبت اطلاعات و نظارت مستمر و تعامل سازنده با مراکز درمانی طرف قرارداد، مولفه‌های بالا بردن رضایتمندی بیمه‌ شدگان است و در تلاشیم که بیشترین خدمات را در کمترین زمان ممکن ارائه دهیم و در این راستا نیاز به اصلاح برخی ساختارها بود‌ که با انجام بازنگری فرایندها، برآنیم در جهت رضایتمندی بیمه شدگان گام برداریم. نمایندگان کانون بازنشستگان بانک صادارات ایران نیز در این نشست بر تعامل ویژه با بیمه سرمد تاکید کرده و اظهار داشتند: بیمه سرمد، فرزند بانک صادرات ایران بوده و بازنشستگان هم مدافع اول این شرکت هستند و در کنار انتقادات، از بیمه سرمد دفاع می‌کنند و با همین نگاه، انتظار تعامل مناسبی دارند که خوشبختانه در ماههای اخیر شاهد روند رو به جلو و مناسبی در این راستا هستیم و هرجا که نیاز باشد آمادگی داریم برای ارتقای سطح خدمات به بیمه سرمد و بازنشستگان کمک کنیم تا رضایتمندی آنها از خدمات سرمد به بالاترین میزان برسد.

پیشرفت فیزیکی پروژه فولادی یزد یک با تامین مالی بانک توسعه صادرات ایران 95 درصدی شد و پیش بینی می شود این طرح در نیمه اول سال جاری به بهره برداری برسد.
به گزارش تجارت به نقل روابط عمومی، "محمدجعفر مزده" سرپرست بانک توسعه صادرات ایران و هیئت همراه در بازدید از شرکت فولاد آلیاژی ایران با بررسی روند تکمیل پروژه فولادی یزد 1، بر تداوم همکاری با این شرکت تا زمان بهره برداری کامل تاکید کرد.
سرپرست بانک توسعه صادرات ایران در نشستی مشترک با "محمد کمال زاده" مدیرعامل فولاد آلیاژی، گفت: همکاری در تکمیل و توسعه طرح های ارزآفرین و اشتغالزا همواره از اولویت های این بانک بوده است.
وی با بیان اینکه، حمایت از این طرح در راستای دستیابی به هدف گذاری بانک توسعه صادرات ایران برای کمک به رشد تولید و تولیدکنندگان صادرات محور به منظورارزآوری و اشتغالزایی در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: بانک توسعه صادرات ایران آمادگی لازم برای حمایت همه جانبه از این طرح تا بهره برداری کامل را دارد.
در ادامه این نشست "محمد کمال زاده" مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران، گفت: بنا بود شرکتی ایتالیایی 13 سال قبل اجرای پروژه یزد یک را بر عهده بگیرد اما این طرح با آغاز تحریم ها و چالش های متعاقب آن متوقف شد.
وی تصریح کرد: پس از گذشت 5 سال با اتخاذ راهکارهای داخلی و مشارکت بانک توسعه صادرات ایران اجرای این طرح در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون پیشرفت فیزیکی آن به 95 درصد رسیده و در آستانه راه اندازی و تولید قرار گرفته است.