رضایت 100 درصدی بیمه گذاران در پرونده‌های جرحی

مدیر شعبه تخصصی فاطمی بیمه رازی از رسیدگی به موقع به پرونده‌های خسارت جرحی خبر داد و گفت: بیش از 6 میلیارد تومان خسارت بدنی در سال جاری طی 53 پرونده با رضایت کامل بیمه گذاران پرداخت شده است. به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، بابک طاهری اقدم- مدیر شعبه تخصصی فاطمی بیمه رازی که مهمان شصت و دومین سه‌شنبه‌های پاسخگویی بود، گفت: شعبه فاطمی، شعبه تخصصی پرداخت خسارت‌های حوادث رانندگی و ثالث بدنی است و پرونده افراد داخل خودرو که در سطح استان تهران دچار آسیب و فوت می‌شوند، در این شعبه رسیدگی می‌شود. او با تاکید بر اینکه در دیگر استان‌ها، بررسی پرونده‌های خسارت بدنی توسط شعب استانی بررسی می‌شود، ادامه داد: در سال جاری 54 پرونده با رشد 17 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته تشکیل شده که تا به امروز به 53 پرونده رسیدگی شده است. طاهری اقدم تصریح کرد: در مدت زمان مورد بحث بیش از 6 میلیارد تومان خسارت با رضایتمندی کامل پرداخت شده که دلیل رشد 17 درصدی نسبت به مدت مشابه، رشد قابل توجه در صدور بیمه نامه‌ است. مدیر شعبه تخصصی فاطمی بیان کرد: مبلغ پرداختی پرونده خسارت در سال جاری تا به امروز با رشد 250 درصدی نسبت به مدت مشابه رشد داشته که این موضوع به دلیل رشد مبلغ دیه در ابتدای سال 1402 بوده است.

 

در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری انجام شد

به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در مهار تورم و رشد تولید که با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونین وزارتخانه‌ها، مدیران و مسئولان شرکتهای صنعتی، تولیدی و اقتصادی در روز یکشنبه ۷ خرداد ماه در سالن همایش های بین الملل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد،که با توجه به فعالیتهای شایسته و اقدامات موثر موسسه در بهبود فضای کسب و کاروافزایش سطح رضایتمندی مشتریان تندیس و لوح تقدیر به موسسه اعتباری ملل اعطا گردید. شورای سیاستگذاری اجلاس با همکاری وزارتخانه‌های نفت، امور خارجه، آموزش و پرورش، ارتباطات و فناوری، اطلاعات، راه و شهرسازی، امور اقتصادی، ورزش و جوانان، صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، کنفدراسیون صنعت ایران، دانشگاه شهید بهشتی، علم و صنعت، فرهنگیان، سازمان مدیریت صنعتی نسبت به برگزاری این همایش اقدام نمودند بر اساس این گزارش در لوح سپاس خطاب به مدیرعامل موسسه اعتباری ملل آمده است " در دنیای امروز مدیران خلاق و تلاشگر ره پویان راه سخت و پرپیچ و خم پیشرفت در جوامع در حال توسعه به شمار می آیند. با توجه به این مهم مسلم است که کشورهای در حال توسعه موفقیت خود را مرهون زحمات این مدیران کوشا و ساعی خود می باشند.

افتتاح ساختمان جدید
سرپرستی بیمه کوثر اصفهان
در سالروز میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) ساختمان جدید سرپرستی بیمه کوثر در استان اصفهان افتتاح گردید. به گزارش تجارت به نقل از روابط‌ عمومی بیمه کوثر، طی مراسمی با حضور مدیرکل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در استان اصفهان و هیئت همراه، گروهی از بیمه گذاران استان، نمایندگان، شبکه فروش ، مدیرعامل بیمه کوثر و جمعی از معاونین و مدیران ساختمان جدید سرپرستی شرکت در استان اصفهان رونمایی شد. دکتر آقادادی در این مراسم ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) و خیرمقدم حضور مهمانان به مزایای بهره مندی از ساختمان جدید برای شرکت به منظور ارائه خدمات بهتر در فضای مناسب تر به مشتریان اشاره نمود و بیان داشت ساخت فضاهای جدید موجب صرفه جویی در هزینه های ساختمانی می گردد و شرایط بهتری را در راستای جلب رضایت مشتریان به همراه دارد و همچنین به عنوان یک سرمایه ارزشمند برای شرکت به حساب می آید. مدیرعامل بیمه کوثر در بخش های دیگر بازدید از سرپرستی استان اصفهان دیدارهایی با کارکنان سرپرستی، شبکه فروش و ذی نفعان استان داشتند و در کنار هیئت همراه در جریان عملکرد و برنامه های سرپرستی قرار گرفتند. لازم به توضیح است ساختمان جدید سرپرستی اصفهان بیمه کوثر در محل چهار راه پیروزی، کنارگذر اتوبان شهید صیادشیرازی، تقاطع نوبهار ۴۸، پلاک یک واقع شده است.

طرح وام قرض‌الحسنه «آفتاب»
بانک سینا رونمایی شد
در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی از طرح تسهیلات قرض‌الحسنه «آفتاب» بانک سینا با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت‌عامل این بانک، رونمایی شد. به گزارش تجارت به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، این بانک در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و توسعه سبد محصولات بر اساس نیاز مشتریان از طریق اجرای طرح راهبردی کسب‌وکار، تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف 2 میلیارد ریال با کارمزد صفر درصد را در قالب طرح آفتاب، عرضه کرد. متقاضیان دریافت این طرح می‌توانند بر اساس میانگین رسوب سپرده خود از وام قرض‌الحسنه با کارمزد صفر درصد و بازپرداخت حداکثر 48 ماهه برخوردار ‌شوند.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)‏ با ارائه آخرین دستاوردها و خدمات نوین بیمه ایران و موسسات زیر مجموعه آن، از 16 تا 19 خرداد 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، در این دوره از نمایشگاه صنعت مالی کشور( Finex2023‏)که با حضور صدها شرکت‌ داخلی و خارجی فعال در حوزه بورس، بانک و بیمه از روز سه شنبه 16 خرداد جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا می‌شود، شرکت سهامی بیمه ایران و شرکتها و موسسات تابعه آن در سالن شماره 35 از متخصصان، صاحب‌نظران، علاقه‌مندان و مردم عزیز میزبانی خواهند کرد. حضور بیمه ایران و شرکت های تابعه در نمایشگاه امسال به صورت متمرکز و در یک غرفه وسیع انجام خواهد شد. شرکت کارگزاری بورس بیمه ایران، صندوق سبدگردان آسال و موسسه حقوقی حافظان سرمایه سبا معین از جمله شرکت های حاضر در نمایشگاه پانزدهم هستند که اطلاعات و خدمات ویژه ای را به علاقه‌مندان، متخصصان بیمه و اهالی رسانه ارائه خواهند کرد. پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه - فاینکس ‏‏2023) تا عصر جمعه 19 خرداد ماه 1402 برپا خواهد بود.

سرپرست بانک توسعه صادرات ایران:

گروه بانک و بیمه: سرپرست بانک توسعه صادرات ایران گفت: از بدو تاسیس، سرمایه بانک توسعه صادرات، خوشنامی بوده است و این امتیاز ویژه را باید حفظ و نگهداری کرد. به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی، محمدجعفر مزده در همایش سراسری مدیران بانک که با عنوان "اولویت ها، سیاست ها و ارزیابی عملکرد" برگزار شد، تاکید کرد: در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ و فرمایشات مقام معظم رهبری، بازنگری در برخی سیاست ها و رویه ها اهمیت بسزایی دارد و اگر رویه ای نیاز به تغییر داشت، اصلاح خواهد شد. به گفته وی، بانک توسعه صادرات ایران نیز باید برحسب وظیفه ذاتی در حوزه حمایت از صادرکنندگان، برای ورود ارز به کشور به منظور مهار تورم، تلاش مضاعف نماید. مزده با بیان آنکه در ۱۵ سال اخیر منابع ریالی نقدی جدیدی به عنوان سرمایه وارد بانک نشده است، گفت: البته مدیران بانک کمبود منابع را طی این مدت مدیریت کرده اند و این موضوع تداوم خواهد داشت. وی، راهکارهای تجهیز منابع را جذب سپرده و فعال تر شدن گردش حساب مشتری، پیش دریافت ها، صدور اوراق سپرده سرمایه گذاری، وصول مطالبات و اخذ سپرده از صندوق توسعه ملی ذکر کرد. سرپرست بانک توسعه صادرات ایران با تاکید بر ضرورت حفظ مشتری های قدیمی و بزرگ، اظهار داشت: واحدهای جدید کوچک و متوسط تولیدی/صادراتی را نیز باید بیش از پیش مدنظر قرار داد. وی با اشاره به تکالیف پیش بینی شده بعنوان وظایف قانونی درسال ۱۴۰۲، گفت: تکالیف ما در راستای تسهیلات ازدواج، فرزندآوری، جهش مسکن و کمک به تولیدات دانش بنیان در سال ۱۴۰۱ انجام شده و این تکالیف برای سال ۱۴۰۲ نیز باید با جدیت پیگیری و انجام شود. مزده ادامه داد: یکی از اهداف جلسه، تصمیم گیری درخصوص سیاست های اعتباری در بخش های مختلف از جمله تخصیص منابع به واحدهای کوچک و متوسط، دانش بنیان و تکالیف بودجه ای(تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و مسکن)تعیین شده است. سرپرست بانک توسعه صادرات ایران، ضمن تاکید بر اهمیت نظارت بر مصرف تسهیلات، گفت: "وصول مطالبات" با پیگیری مستمر و موثر محقق خواهد شد. وی خواستار تلاش مضاعف در حوزه طرح تحول دیجیتال و سرعت بخشیدن به افزایش ارایه خدمات غیرحضوری در این حوزه شد. سرپرست بانک توسعه صادرات ایران تصریح کرد: هریک از روسای شعب و مدیران بانک با دقت در انجام وظایف خود می توانند، بانک را در انجام وظایف ذاتی و قانونی یاری کنند. وی در پایان از تلاش واحدهای مختلف بانک در برگزاری همایش شعب، مدیریت های امور شعب ، منابع انسانی و پشتیبانی، حراست، روابط عمومی و سایر واحدها تقدیر کرد.