شبکه فروش بیمه تعاون، جوان، با قدرت و با کیفیت

به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت با بیان این مورد که «بررسی و رفع معایب موجود برای رسیدن به بهبود مستمر در سازمان امری انکار ناپذیر است» و نیز «موفقیت یک شرکت بیمه ای، مرهون گفتمان مناسب با کارگزاران و شبکه فروش است» تأکید کرد: «تلاش‌های شبکه فروش بیمه تعاون نیز در معرفی طرح های شرکت مثال‌زدنی است.» مدیرعامل بیمه تعاون با بیان اینکه در کشور‌های توسعه‌یافته هنوز شبکه فروش بیمه، کمتر از ۳۰درصد به‌صورت آنلاین و غیرحضوری فعالیت می‌کنند و ۷۰درصد شبکه فروش بیمه به‌صورت رودررو و حضوری است افزود: «اما در کشور ما با 100 هزار نماینده فروش، هنوز کمتر از ۲درصد از کل فروش بیمه‌نامه‌ها به‌صورت آنلاین و غیرحضوری است و ۹۸درصد به‌صورت حضوری و رودررو است.» وی این سهم را «نقطه قوت» دانسته و می گوید: «می‌توانیم از دو جنبه متفاوت به آن نگاه کنیم؛ هم از بابت حرکت نوآورانه روبه‌رشدی که در صنعت بیمه کشور شاهد هستیم و هم از بابت موضوعی برای کاهش نگرانی شبکه بزرگ نمایندگان فروش در حوزه فروش آنلاین؛ چراکه ما در بعضی رشته‌ها اصلاً فروش آنلاین نداریم؛ مثلاً بیمه‌های زندگی. این موضوع می‌تواند برای شبکه فروش ما نقطه مثبتی برای پیشرفت باشد.»

 

10 پل تلسكوپي فرودگاهي کیش با «بیمه حافظ» ایمن تر شد

شرکت بیمه حافظ برای نخستین بار پل های تلسكوپي فرودگاهی (PBB) تحت نظارت شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های این جزیره را بیمه مسئولیت کرد. به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه حافظ، پل های تلسكوپي فرودگاهی برای اولین بار در ترمینال جدید جزیره کیش در حال بهره برداری است که شرکت بیمه حافظ بیمه مسئولیت آن را بر عهده گرفته است.
در راستای حفظ جان و مال مسافران و همچنین صدمات احتمالی در حین استفاده از پل های مذکور، شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش اقدام به دریافت بیمه مسئولیت برای 10 دستگاه پل تلسكوپي فرودگاهی مورد استفاده در ترمینال جدید فرودگاه کیش کرد. بر اساس این بیمه مسئولیت، خسارت جانی و مالی اشخاص ثالث (استفاده کنندگان از پل تلسکوپی) تحت پوشش قرار گرفت. خسارت مالی ناشی از صدمات وارده تا سقف 20 میلیارد تومان و خسارت جانی، فوت، نقص عضو و ... تا سقف 60 میلیارد تومان و هزینه پزشکی تا سقف 25 میلیارد تومان تحت پوشش شرکت بیمه حافظ می باشد. لازم به ذکر است، PBB مخفف Passenger Boarding Bridge به معنای پل انتقال مسافربه هواپیما می باشد.

پاسخگویی بانک ملی ایران به سوالات
مردمی در سامانه سامد
کارشناسان بانک ملی ایران با حضور در سامانه سامد از طریق تماس های مردمی به پرسش‌ها و سوالات هموطنان عزیز و مسایل و درخواست های آنان در حوزه‌های مختلف پاسخ می‌دهند.
به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری مبنی بر استمرار ارتباط مسئولان با مردم برای آگاهی از مسائل گوناگون و اهتمام در رفع مشکلات آنها و همچنین در راستای تحقق نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت سیزدهم در جهت افزایش رضایتمندی اجتماعی، تحقق مصادیق حقوق شهروندی و استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هموطنان عزیز و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی، با عنایت به هماهنگی های صورت گرفته دوتن از کارشناسان بانک ملی ایران فردا چهارشنبه 17 خرداد ماه 1402 از ساعت 9 الی 11 صبح با حضور در واحد ارتباط مردم و دولت (سامد) از طریق تماس های تلفن 111 به صورت مستقیم پاسخگوی سوالات، مشکلات و درخواست های هموطنان و مشتریان عزیز خواهند بود.

برگزاری همایش حسابرسی کشور
بیستمین همایش حسابداری و حسابرسی کشور توسط انجمن حسابداری ایران برگزار می‌شود. به گزارش تجارت، بیستمین همایش حسابداری و حسابرسی کشور سه شنبه ششم تیرماه با حضور مسئولان سازمان بورس، سازمان امور مالیاتی و انجمن حسابداری در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار می‌شود. بر اساس این گزارش این همایش سالانه ۶۰۰ نفری انجمن حسابداری ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد. انتظارات از حرفه حسابداری و حسابرسی، معتمد‌سازی مؤسسات حسابرسی در بورس، گام‌های ضروری توسط بازار سرمایه در زیرساخت اثر بخش برای حرفه، هیئت نظارت و مؤوسسات حسابرسی، نهاد ناظر حرفه‌ای حسابداری و حسابرسی، آموزش قبل، به هنگام و بعد از شروع کار، انتظارات حرفه از سازمان بورس و سازمان امور مالیاتی، انتظارات حرفه‌ای از مسئولین کشور، نرخ ارائه خدمات حسابرسی در ایران و نقش دانشگاه‌ها در تربیت افراد آماده به کار، از محورهای اصلی همایش است که مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

گروه بانک و بیمه: همایش سراسری سالیانه مدیران ستادی و شعب بیمه سرمد با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و معاونان این شرکت به مدت دو روز در زیباکنار استان گیلان برگزار شد.
به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، در این همایش سید محمدمهدی بهشتی‌نژاد مدیرعامل این شرکت، با نگاهی به عملکرد شعب و نمایندگان بیمه سرمد از فعالیت‌های انجام شده در سال1401 قدردانی کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در سال گذشته با تلاش و همت مدیران، کارکنان و شبکه فروش بیمه سرمد، گام مهمی در سوددهی شرکت برداشته شد و زیان ثبت شده در صورت‌های مالی حسابرسی شده ۱۴۰۰ به سود در پایان ۱۴۰۱ تبدیل شد.
مدیرعامل بیمه سرمد به برنامه های عملیاتی شرکت، مخصوصا بودجه تعیین شده شعب در سال پیش رو اشاره کرد و افزود: در سال جدید با توجه به پتانسیل شعب و استان ها و همچنین نرخ تورم، بودجه شعب تعیین شد و مدیران شعب تمام توان خود را در جهت تحقق بودجه بکار گیرند ، البته در این میان وظیفه ستاد در جهت تسهیل امور و رفع موانع دو چندان می شود. وی همچنین افزود: از دیگر انتظارات از مدیران استانی و ستادی، حفظ حقوق مشتریان و جلب رضایت آنهاست و امیدوارم که همه ارکان شرکت در راستای تحقق اهداف سازمانی بیمه سرمد گام برداریم.
بهشتی‌نژاد در پایان اظهار داشت: پرداخت به موقع خسارت‌ها، ثبت به موقع اطلاعات بیمه‌شدگان در سامانه ثبت اطلاعات و نظارت مستمر و تعامل سازنده با مراکز درمانی طرف قرارداد، مولفه‌های بالا بردن رضایت‌مندی بیمه‌شدگان است و باید در حداقل زمان ممکن انجام شود و در صورت نیاز به اصلاح ساختارهای موجود، با انجام بازنگری فرایندهای فعلی، در جهت رضایت‌مندی بیمه‌شدگان حرکت کنیم.
در این همایش دو‌ روزه‌، اعضای هیات مدیره نیز به اهداف پیش روی شرکت در سال ۱۴۰۲ پرداخته و بر همراهی و همدلی مدیران ستادی و مدیران شعب استانی برای رشد و تعالی بیمه سرمد تاکید کردند. جوادی، زاهدنیا و احمدی در سخنان جداگانه‌ای افزایش سهم بیمه سرمد در بازار را یادآور شده و تلاش برای تثبیت آن را وظیفه همه ارکان شرکت دانسته و نقش مدیران شعب سرمد در استان‌ها را سازنده توصیف کردند.
در این همایش روسای شعب استانی بیمه سرمد، در کارگروه های تخصصی به بررسی مسائل و مشکلات پیش رو پرداختند و با حضور معاونان و مدیران ستادی راهکارهایی در جهت بهبود عملکرد شعب و رفع موانع موجود پیشنهاد شد. در ادامه مدیران ستادی و استانی در جلسه ای مشترک برای ارتقای بیمه سرمد در صنعت بیمه و افزایش پرتفوی و سهم از بازار راهکار هایی ارائه کرده و به تبادل نظر پرداختند.

تفاهم‌نامه همکاری میان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و سازمان منطقه آزاد قشم به منظور توسعه همکاری‌های مشترک و تأمین منابع مالی امضا شد.
به گزارش تجارت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با حضور «عادل پیغامی» مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل، «احسان غلامی» رئیس اداره‌کل بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک و «حسین شادخواست» مدیر شعب بانک در استان هرمزگان، تفاهم‌نامه همکاری میان بانک و سازمان منطقه آزاد قشم امضا شد.
هدف از امضای این تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌های مشترک و تأمین منابع مالی لازم در راستای ارائه خدمات تفریحی، مسافرتی و حوزه‌های گردشگری در منطقه آزاد قشم است. در یک سال ۲.۵ میلیون نفر به جمع مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اضافه شدند دکتر«شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: به دلیل مشارکت مردم در فعالیت‌های قرض‌الحسنه، سال گذشته منابع بسیار خوبی توسط این بانک جذب شده ‌است. وی عنوان کرد: در حال حاضر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به عنوان هشتمین بانک پرتراکنش کشور در حال فعالیت است و تا کنون مشکلات زیادی از مردم را با پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه رفع کرده است. وی افزود: سال گذشته ۲میلیون و ۵۰۰هزار مشتری جدید به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اضافه شد. همچنین ۱۱۴ همت وام به متقاضیان بانک در سراسر کشور پرداخت شد. مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به اینکه وام غیرحضوری بانک در حال افزایش است، بیان کرد: در حال حاضر ۳۰ درصد از وام‌های پرداختی به صورت آنلاین و غیرحضوری پرداخت می‌شود. همراه‌بانک «مهریران» نیز به عنوان دومین همراه بانک پرطرفدار در کشور شناخته شده است.